Skocz do zawartości

XxMichałxX

Zbanowani
  • Postów

    866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O XxMichałxX

  • Urodziny 22.04.1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mazo.y0.pl

Profile Fields

  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie, Webmastering - Informatyka

XxMichałxX Osiągnięcia

Forum Infiltrator

Forum Infiltrator (8/13)

0

Reputacja

  1. Cześć Easeful ;)

  2. lol! XxMichałxX: Zbanowani

  3. muszę bo jako platformówka będzie... fajniejsza ;) a co do tego haspeed to sobie przerobie na direction bo chce wszystkie kierunki.. no nie wiem coś sie wymyśli.
  4. co to sign, abs i ceil ? :F e: @ZeroXbot: na myślenie dzisiaj nie mam czasu, i ogółem to za dobry w platformówkach nie jestem, a takową robić muszę
  5. bo nie skończyłeś "Głupi Jaklub MMORPG".

  6. Jeśli obiekt ma takie poruszanie: GML //Step: if keyboard_check(ord('A')) && place_free(x-5,y) x-=5 else if keyboard_check(ord('D')) && place_free(x+5,y) x+=5; if keyboard_check_pressed(ord('W')) && !place_free(x,y+4) vspeed=-10; //Collision_block: move_contact_solid(270,4); vspeed=0; to jak zrobić, że jeśli wybucha przy nim bomba to ma odlecieć z prędkością 10 i stopniowo spowolniać, w kierunku bomba --> gracz ? e: +uwzględnienie grawitacji, czyli tak jakby lot strzały że leci i robi taki "łuk", aż w końcu spada na ziemie
  7. to chyba kiedyś miał bo teraz ma 11 jakiś obrazków i "zegarek_binarny" czy jakos tak tj razem 12 plików
  8. Czy jest jakieś gotowe AI dojścia, lecz na platformach? widziałem coś kiedyś z waypointami przykład, ale przy skomplikowanych platformach to mi sie nie przyda, albo też np taka sytuacja: O - gracz X - zua postać ------ - platforma O --------------- X i w takiej sytuacji waypointy nic nie dadzą bo będzie X skakać do góry i tłuc o sufit
  9. ten program prawie nikomu sie nie przyda, co prawda wykonanie już w pierwszej wersji jest super, to jest on niepraktyczny... tak jak gnysek powiedzial: powinno malo wazyc i uruchamiac sie jak najszybciej, a nie ze pelno folderow, plikow, bibliotek. ja to taki wyjątek, często zapominam dużo rzeczy, więc jak będzie nowa wersja i jakaś lepsza to może go użyję e: tj. używac będę e2: 3.5/5 - 4/5
  10. chcesz zerżnąć kod do swojego engine

  11. ano tak przydało się. już czaje trzeba sprawdzic czy to jest wieksze od drugiego z 180 etc.
  12. Od dłuższego czasu dręczy mnie ten problem: jak zrobić płynne obracanie do jakiegoś direction? tj przyklad: GML //Create: direction=0; docelowy_dir=350; //Step: if direction<docelowy_dir direction+=1; else if direction>docelowy_dir direction-=1; i co ten kod zrobi? zamiast pojechać: 350 ... 355 ... 360=0 i gotowe to on pojedzie: 350 ... ... ... 300 ... ... ... 200 ... ... 100 ... 50 ... 20 .. 0 - dopiero teraz gotowe no i jak taki schemat zrobić żeby automatycznie jechało? i proszę o kod z wytłumaczeniem bo słaby jestem z matmy, nie znam jakis sinusów, abs'ów itd e: tj z matmy mam same 5 i 6, ale nie uczymy sie na tym poziomie. teraz np. (żal) powtarzamy setny raz to co bylo w podstawowce, np jaki to kąt rozwarty, ostry ... żenada ja już bym chciał wyższy poziom dużo
  13. tj. "Lubię trzy kropki i trzy kropki a także sześć kropek, w tym na środku odstęp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...