Skocz do zawartości

miniRPG2.0


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 389
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mi tam działa =)

 

btw. w lesie fps spada mi do 15 ;x

 

W ktorym miejscu? : p cos mi sie wydaje ze moze to byc zbyt duza obiektow na ekranie, w konkretnej lokacji, niestety nowa wersja wymaga dezaktywacji i aktywacji obiektow, problem pojawil sie zaraz przed pojawieniem sie demka a nie chcialem dalej opozniac jego wydania dlatego teraz bede musial sie z tym bawic aby nowe wersje chodzily jak nalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po włączeniu gry pojawia mi sie takie coś : https://gmclan.org/uploader/2321/s.png i nic dalej nie da się zrobić ;/

 

hmm nastepna wielka zagadka, ktorej nie umiem rozwiazac. U mnie takie cos sie wogole nie pokazuje, normalnie sciaglem gre wypakowalem i wlaczylem i dziala. Widocznie GM jest do dupy i tyle skoro ludzie maja problemy z odpalaniem gier non stop :ranting2:

 

EDIT

 

Za jakis czas wypuszcze wersje z poprawionym kodem gry, moze wtedy sie cos poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po dlugiej przerwie.

 

Wkoncu ferie i jest troche czasu aby zajac sie nowym uaktualnieniem ;) Nowe demko nie bedzie poprawka do starego, ktore wielu osobom nie dzialalo jednak jesli ktos chce moze sciagnac 'czysta' wersje z pusta mapka i sprawdzic czy nowa wersja bedzie mu dzialac: DOWNLOAD. Jest to wersja, ktora sprawdzil Yoda i jemu dziala wiec innym tez powinna dzialac :)

nie mozna w niej nic robic oprocz chodzenia w kolko, nie komentujcie jej, wystawilem ja do sciagniecia tylko po to zeby osoby ktorym poprzednia wersja nie chodzila mogly sprawdzic czy beda mialy jakies problemy z nowa.

 

Teraz odnosnie nowego update. Gruntowna zmiane przechodzi battle system i cala baza itemow, oraz kilka poprawek do kodu gry ze wzgledu na te zmiany, poniewaz pojawialy sie bugi ale juz jest ok ^^

Gra nabierze wiecej dynamizmu i bedzie potrzeba rowniez troche taktyki ;) Oto zmiany:

 

- regenerujemy HP do pelna.

- jedzenie bedzie potrzebne do regeneracji(trzeba cos zjesc aby moc sie regenerowac), leczyc beda tylko miksturki.

- pas z miksturkami - miskturki nie beda nam zapychaly plecaka.

- strzelanie

- szybkosc ataku bedzie teraz zalezna od tego w co jestesmy uzbrojeni, nozem bedziemy atakowac o wiele szybciej niz ciezkim mlotem.

- zbroja bedzie miala wplyw na to jak szybko chodzimy.

- rzucac czary rozniez bedziemy z rozna predkoscia.

- usuniecie dotychczasowych typow ataku i obrony(physical, fire, energy itd.)

- odpornosci na rozne czynniki zewnetrzne: SCREEN

- system skilli podobny do tego z Ultimy Online.

---------- to czy kogos trafimy w walce wrecz zalezec bedzie od naszych umiejetnosci

---------- zwiekszamy umiejetnosc uzywajac jej

---------- mozemy uczyc sie nie tylko walczyc ale takze scinac trzewa albo wykopywac mineraly :)

---------- Screen nowej zakladki ze skillami: SCREEN

---------- Dzieki skillom bedziemy mogli budowac nasza postac pod odpowiednim katem.

---------- Liczba skilli bedzie sie zwiekszac dawajac wiecej mozliwosci na to jak rozwijac nasza postac ;)

Krotki opis skilli:

swordmanship - umiejetnosc walki mieczami, nozami

mace fighting - umiejetnosc walki mlotami, palkami, korbaczami, buzdyganami.

axe fighting - umiejetnosc walki toporami, halabardami.

archery - umiejetnosc strzelania z luku.

wrestling - umiejetnosc walki bez broni

magery - umiejetnosc poslugiwania sie magia. Jak potezne czary rzucamy, jak trudno im sie przeciwstawic itd.

spell resistance - umiejetnosc przeciwstawiania sie efektom czarow.

healing - umiejetnosc leczenia samego siebie/kogos innego przy pomocy np. bandazy

descry - umiejetnosc wypartywania na odleglosc (widzimy np. potworki ktore kryja sie pod drzewem lub w dymie z wiekszej odleglosci).

blacksmithing - wykuwanie broni/zbroji. Jak dobra bron/pancerz mozemy stworzyc.

bowcrafting - to co blacksmithing tylko wytwarzanie lukow/kuszy.

alchemy - wytwarzanie mikstur leczacych, magicznych.

mining - wykopywanie zloz roznych mineralow. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam wykopywac nie tylko zwykle zelazo.

lumberjacking - scinanie drzew. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam scinac drzewa z ktorych mozemy pozyskac lepsze drewno.

enchanting - umiejetnosc umagiczniania przedmiotow.

 

- nowa baza itemow, ktory moglbym porownac do tego z Diablo 2.

- itemy maja teraz o wiele wiecej zmiennych, moga miec o wiele wiecej roznych wlasciowsci, moga zwiekszac szybkosc ataku, szybkosc chodzenia, obrazenia, odpornosci na ogniec czy trucizne. Zwiekszac mane, zycie, to ile doswiadczenia zdobywamy lub zwiekszac nasze umiejetnosci, a mozliwsci jest jeszcze wiecej.

To tylko od ciebie zalezy jakie przedmioty na siebie wlozysz, jesli jestes lucznikiem to przydatnym jest ubrac zbroje ktora zwieksza szybkosc chodzenia dzieki ktorej utrzymasz przeciwnikow na dystans, gdy wojownikiem taka ze zwiekszona obrona. Czarodziej napewno ucieszy sie z takiego pancerza ktory nie przeszkadza rzucac czarow, a rowniez zwieksza jego zapas many. ;)

 

Oczywiscie wazne sa umiejetnosci takie jak blacksmithing, bowcrafting oraz enchanting. Znajdz jakis specjalny mineral, uzyj swojej umiejetnosci blacksmithing i stworz specjalna bron, znajdz magiczne klejnoty, ktore znajdziesz zabijajac najsilniesze potwory i uzyj umiejetnosci enchanting dzieki ktorej klejnoty nadzadza broni wiecej magicznych wlasciwosci. Znalazles bardzo potezny mlot ale jest o wiele za wolny? Umagicznij go kilkoma klejnotami zwiekszajacymi szybkosc atakowania i problem rozwiazany. Szukaj poteznych przedmiotow posiadanych przez najgrozniejsze stwory w grze i uzywajac najlepszych klejnotow stwarzaj przedmioty dzieki ktorym nikt ci sie nie oprze. Wszystko zalezy tylko od ciebie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nono... ciekawie się zapowiada :3

A tu moja mała propozycja... może zrób że można łączyć czary/elementy? i aby nie dodawało go do skilli tylko od razu atakował ( takie combo xD ) ;p

Wtedy by trzeba zapamiętywać co się używało i mieć wysoką umiejętność w rzucaniu zaklęć, a jeśli się nie udaje to 90% HP odejmuje albo śmierć natychmiastowa ( wybuch, zatrucie itd. );p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test_item.png

 

Screen przedstawiajacy statystyki tego samego przedmiotu. Jak widac statystyki sa rozne poniewaz, wiekszosc magicznych przedmiotow bedzie miala losowe statystyki ktore sa losowane w momencie gdy wypadaja z potworkow, da to duza roznorodnosc ekwipunku, ktora mozemy znalesc na polowaniach. Laczac to z systemem tworzenia przedmiotow i umagiczniania istniejacych daje nam praktycznie rzecz mowiac nieograniczona ilosc itemow ;)

 

 

Fajnie sie zapowiada , kiedy mozna sie spodziewac juz demka ?

Nie wiem dokladnie kiedy skoncze, mam naprawde mase roboty ze wszystkimi skryptami :jezor:

 

Jezu czemu to nie jest przez neta !? xD

Czekamy na demko z niecierpliwością ^^^

Nie jest przez neta bo sie na tym nie znam :jezor: ^^

 

Nono... ciekawie się zapowiada :3

A tu moja mała propozycja... może zrób że można łączyć czary/elementy? i aby nie dodawało go do skilli tylko od razu atakował ( takie combo xD ) ;p

Wtedy by trzeba zapamiętywać co się używało i mieć wysoką umiejętność w rzucaniu zaklęć, a jeśli się nie udaje to 90% HP odejmuje albo śmierć natychmiastowa ( wybuch, zatrucie itd. );p

Co do systemu magii mam kilka koncepcji ale raczej poprzestane na najprostszych rozwiazaniach bo czegos takiego jeszcze nie robilem.

 

No muszę powiedzieć, że jak do tej pory, to najlepszy klon Tibii w wersji single. Brawo! :thumbsup: Fajne graficzki przedmiotów :)

Dzieki, staram sie aby gra przestala nosic miano 'klon tibii' i stala sie czyms wiecej ;)

 

Lol... ja mam ten sam problem co poprzednicy ( rozciągnięcie ) ;p

Pewnie mowisz o grywalnej wersji, w moim poprzedmim posicie znajdziesz linka do 'czystej' wersji sprawdz ja czy ci dziala, jesli tak to z nastepna grywalna wersja niepowinienes miec problemow :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj ich Dark - rób wersję single ;>

:thumbsup:

 

Single szybko stanie się nudna, a online dostarczy dużo więcej rozrywki.... Poza tym gra w wersji online będzie dużo ciekawsza...

Single tak szybko Ci sie nie znudzi zapewniam Cie, jednak nie chce zdradzac narazie co sie szykuje w pelnej wersji ;) Chcialbym aby byla wersja online i mam taki plan ale musze znalesc kogos kto to zrobi, najpierw jednak musze skonczyc to co zaczalem. Zrobie wszytko co chcialbym zeby sie znalazlo w pelnej wersji single i moge zaczac myslec nad zrobieniem czegos online, nie mam ochoty potem siedziec nad 2 wersjami- single i online gdy nie mam zrobionego np. systemu magii. Poprostu narobie sobie wiecej roboty :jezor:

 

Wiesz, nie obraź się, ale ta czcionka jest do DUPY. Może wyłącz Clear Type przed kompilacją gry i włącz ponownie po i zobaczymy czy będzie lepsza ? :P

co to Clear Type? :huh:

I co z czcionka nie tak? Nie czytelna? Za mala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blacksmithing - wykuwanie broni/zbroji. Jak dobra bron/pancerz mozemy stworzyc.

bowcrafting - to co blacksmithing tylko wytwarzanie lukow/kuszy.

alchemy - wytwarzanie mikstur leczacych, magicznych.

mining - wykopywanie zloz roznych mineralow. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam wykopywac nie tylko zwykle zelazo.

lumberjacking - scinanie drzew. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam scinac drzewa z ktorych mozemy pozyskac lepsze drewno.

Na to właśnie czekałem :D Teraz to będzie się grało :D Ogólnie gra zaczyna coraz szybciej się rozwijać i to jest dobre. Najbardziej uszczęśliwi mnie system Blacksmithing, Mining i Lumberjacking ;) Wreszcie będę mógł pograć w RPG ale to bardzo dobrym RPG :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mining - wykopywanie zloz roznych mineralow. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam wykopywac nie tylko zwykle zelazo.

lumberjacking - scinanie drzew. Wieksza umiejetnosc pozwoli nam scinac drzewa z ktorych mozemy pozyskac lepsze drewno.

:o To w końcu RPG czy Strategia? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to właśnie czekałem :D Teraz to będzie się grało :D Ogólnie gra zaczyna coraz szybciej się rozwijać i to jest dobre. Najbardziej uszczęśliwi mnie system Blacksmithing, Mining i Lumberjacking ;) Wreszcie będę mógł pograć w RPG ale to bardzo dobrym RPG :P

I zamierzam rowniez skupic sie na tych umiejetnosciach, aby tez przydawaly sie do czegos wiecej niz tylko 'byly' ;) Wiecej informacji wkrotce.

 

:o To w końcu RPG czy Strategia? :D

Oczywiscie ze RPG :P ale wykopac mozna nie tylko zelazo ale takze i zloto a nawet magiczny metal aby wykuwac lepsza bron/zbroje.

Tak samo ze scinaniem drzew, na swiecie nie rosna tylko zwykle drzewa jak dab, sa rowniez magiczne i rzadkie drzewa z ktorych mozna pozyskac magczne drewno do stwarzania niesamowitych lukow :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze RPG tongue2.gif

No wiem - żartowałem ;P Bo jakoś śmiesznie z tym ścinaniem drzew, czy kopaniem żelaza - nie wiem za bardzo po co ;p

 

sa rowniez magiczne i rzadkie drzewa z ktorych mozna pozyskac magczne drewno do stwarzania niesamowitych lukow tongue.gif

IMO przesadzasz z tym ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...