Uzjel Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 No przypadkiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Ja patrzałem na ten przycisk czy aplikować i stwierdziłem że nie będę mieć czasu teraz. Może później. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Póki co miejsca się skończyły :P 50 ostatni klucz zabrałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Jestem ciekaw jak dobrze działa eksportowanie klocków na kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Mam kod PRO do starego gamemakera, Czy mogę wykorzystać ten kod do GMS2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Pro do GM8.1? Jest już nic nie wart. Edit: A mam pytanie do tych co już położyli łapki: Czy edytor grafiki ma maski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Zauważyłem jedną głupią rzecz. Czcionka jest rozpikselowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 To w końcu jest ta subskrypcja czy nie? :P 60$ brzmi spoko i ile to jednorazowe jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 I tak rewelacyjnie tanio. Uch, ponad 2000zł za upgrade ... :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie ma w tym nic co by mnie zainteresowało póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Fervi ale po co od razu się rzucać na mastera :P Edit: Aha chciałem kupić ale jest maintenance. : / Najbardziej mnie ciekawi co z tym 3D bo ponoć wywalili całkiem, korci mnie by zweryfikować to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 I am Lord - mam professional z wieloma eksportami. Musiałbym wydać na update z 800 dolarów Niestety obawiam się, że zostawią wersję 1.4 zabugowaną jaka jest i powiedzą - panowie, nowa wersja jest załatana, kupcie ją i dziury w tej zostaną. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 A ja myślałem że już da rade kupić, teraz spojrzałem że są szare przyciski ale ze mnie głupek :D Będziesz mógł na pewno normalnie, upgreadować co chcesz. Patrzcie co wróciło: variable_instance_exists() :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 I am Lord - no dobra, ale upgradeować się opłaca wszystko. Ja tworzę grę na Androida, Linuksa i Windowsa, może HTML - a to dwie licencje (3 z HTML) - 300 dolarów bez HTML, a z HTML 390. (pomijam pozostałe eksporty) Ale może tylko dla mnie sporo za upgrade tyle dać ... xd Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Za pewne będzie tak jak ostatnio, kupisz jedno to po czasie będziesz mieć zniżkę na pozostałe moduły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie wywalili 3D, ale wywalają niektóre funkcje w zamian za korzystanie z buforów. Na razie do bety załapywać będzie się codziennie kilkanaście/dziesiąt osób na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Ja po starej znajomości dostałem bez kolejki (chociaż wcześniej niż ja dostali Uzjel i TeeGee więc co to za "stara znajomość" xD). Gry importują się super, chociaż teraz obiekty nie mają parametru depth, ale wszystko co zostało z GM:S wycięte/zmienione, w trakcie importu dodawane jest jako skrypty "compability" i nadal działa. Almora, która jest przecież gigantyczna, odpaliła się bez ani jednej linijk zmiany (chociaż dodało z 30 skryptów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 ^ Czyli rozumiem że jest pełna wsteczna kompaktybilność projektów? W takim wypadku uprgrade naprawde może mieć sens:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Tak, jeśli jakiejś funkcji nie ma, to istnieje kod GML, który ją przywraca (np. nie ma depthów, ale GM:S tworzy tablicę z listą obiektów i depthów i jakoś daje radę wstawić obiekty na layery, lub tworzy nowe). Podczas importu albo zmienia nazwy funkcji na nowe, albo samo dodaje kompatybilne skrypty. Niektóre takie, że byście w 3-4 dni nie napisali tak dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 A to ciekawe że gry które nie chciały się dobrze przekonwertować do GMS1 będą działać na GMS2 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Czy to wszystko (tl;dr) znaczy, że wkrótce (kiedy wyjdzie pełna wersja) przestaną wydawać aktualizacje do studio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie do końca. Poważne bugi będą nadal naprawiane, pewne rzeczy zmieniane. Runner w gruncie rzeczy jest ten sam (polecam mój temat o gml_pragma("global", "skrypt();") ), więc jak przynajmniej on będzie naprawiany. Natomiast IDE do 1.4 praktycznie na pewno nie będzie poprawiane. Nie wiem tylko czy layery w roomach są warte tego, zeby wydać 300złotych... chętnie bym zobaczył jeszcze coś nowego bombowego, czego w ogóle nie było (no nie było automatycznie łączonych tilesetów, ale akurat ich nie używam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Cena jest ok, to nie jest tylko nowe IDE, widać usprawnienia już na poziomie języka, skoro dodali w końcu jakąś dobrą obsługę arrayów, jest nawet operator warunkowy, zmiany jeszcze małe ale to kwestia czasu. I widać też zmiany w 3D jakieś sugerujące dalszy rozwój bo są funkcje np dla kamery i to cała masa funkcji. Jak tylko będzie sprzedaż dostępna to zamoczę w 3D łapki :) i zdam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 No cóż, obadałem tę wersję dłużej niż jeden dzień (ale nie mogę powiedzieć ile - NDA) i niestety, zmian w GML jest zbyt mało. Kamery zamiast viewów to może i przygotowanie do czegoś, ale jak na razie więcej chaosu niż to warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 To ile według ciebie jest warte? 300 zł wykładasz teraz i ci służy przez 2 lata, ( przypuszczam że 2 jak ostatnio ) według mnie dobra cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ja myślę że cena jest dobra, Gnysek chyba miał na myśli że zmiany na tyle małe że szkoda fatygi na przechodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Cóż, dla mnie dokładnie tak to wygląda. Jak będzie warto przechodzić dla zmian w GML'u to głośno o tym powiedzą. A póki co cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Listopada 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Ja i tak przejdę, ale tylko z Windowsem jak na razie. ~300zł to sporo, jak mi się zaraz zwalą inne opłaty na początek roku. Jeszcze mi brakuje w IDE opcji zwijania kodu, oraz w GML struktur i byłbym zadowolony. No i jest problem z dereferencją tablic w tablicy, Russell niby coś tam chce z tym zrobić, ale zobaczymy, bo obecnie mimo, że da się wsadzić tablicę w tablicę (referencja), to ciężko się to odczytuje (jak bym musiał co step, to idzie się zachlastać nadmiarem kodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Pobrałem betę i testuje. Na razie stwierdziłem, że nowy system bloczków oparty o node nie kuleje jak ten z Studio 1.4 (można zrobić coś bardziej rozbudowanego niż Catch The Clown wcale nie przeżywając katorgi). Nowy edytor grafiki też na plus. Pozwala na stworzenie całkiem ogarniętych placeholderów i ich zaanimowania a nawet da radę w nim zrobić grafikę do gotowej gry. Room editor jest również wygodniejszy. Jednym słowem GM Studio 1.4, ale nie wyglądający jak kupa i znacznie przyjemniejszy do pracy. Gdy zarobię coś na GM Studio 1.4 na pewno zainwestuję w 2.0 ;) A teraz wracam testować dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Chwilę zajrzałem do 3D i muszę przyznać że jest to dla mnie hardcorowe. Teraz nie ma gotowych funkcji projekcji dla 3D, żeby to uzyskać trzeba się pobawić nowym systemem camer+macierze. A żeby cokolwiek narysować to trzeba zakodzić własne funkcje rysowania figur czy modeli używając vertex_bufferów. Also chyba AA nie działa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Może stawiają podłoże pod rozbudowę tego 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się