I am Lord Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Przynajmniej nie stracił życia, tak jak Huder xD Nie ma na filmiku, udowodnij B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=437984 where is your god now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Pomówienia!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Boże jaki leniwy był :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Nie chciało mi się już osobnego modułu robić do celowania w ostatnie klocki, mój bocik i tak miał potężnego buga, który czasem powodował zbieranie -1000 w zupełnie niopłacalnych sytuacjach. No i losowość odbić od klocków praktycznie uniemożliwia bardziej złożone symulacje. To kiedy etap drugi? : p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Zastanawiam się czy udostępnić wam kod mojego. Ale wtedy wyjdzie na to jak bardzo leniwa była moja matematyka. :P Pętlą wyliczałem pozycję paletki żeby znalazła się na dobrej pozycji. xD Ogółem mój robot spisał się dobrze. Widzę że błędem było priorytetowe zmniejszanie paletki bo i tak nie pomogło to w unikaniu złych bonusów. Algorytm działał tak: - Jeżeli jest mniej niż 500 punktów to odbijaj piłkę zawsze pod tym samym kontem który wyliczyła sieć neuronowa (to powodowało że na tamtej mapie piłka w 3 odbiciach wpadała pod ładnym kątem na górę i tam dobrze się bawiła, tu też nie było źle) - Jeżeli jest mało klocków to dobrze celuj - Jeżeli klocek w który celujesz nie ma sąsiada od strony z której leci piłka to celuj w jego boczną ściankę zamiast w środek. ;) - Jeżeli z tego kąta nie możesz wycelować w żaden z klocków to odbij pod stałym kątem wyliczonym przez sieć neuronową - Sprawdzaj ile jest piłek a na podstawie tego wyliczaj ryzyko czy możesz podnieść zmniejszenie paletki albo jakiś dobry bonus - Ignoruj wszystkie bonusy jeżeli jakakolwiek piłka zaraz spadnie. Ogółem to chyba sieć neuronowa zepsuła omijanie -1000 bo zauważyłem że czasami specjalnie łapał. xD Gratulacje dla Amaterasu! Myślałem że twój robot zrobi na początku mój domyślny plan, czyli będzie kopał mały pionowy tunel a potem wbije do niego piłkę aby się w środku poobijała. Tak działał mój pierwszy bot ale potem zrobiłem się leniwy i oddałem go w ręce sieci neuronowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 bLaze zmodyfikował podstawowego bota, zmniejszając jego losowy rozrzut i sprawiając, by paletka odbijała piłkę praktycznie pionowo, ale z drobnym odchyleniem w stronę klocków. Może to bezpieczna opcja, ale bez łapania/unikania bonusów i idących za tym mechanizmów łapania piłek i celowania daleko się nie zajedzie. On mnie szpieguje! GML if instance_number(obj_brick01)>30 { x = obj_ball.x + random_range(-4,3) }else{ if instance_number(obj_brick01)>11 { if obj_brick01.x>x { x=obj_ball.x+random_range(-20,0) }else{ x=obj_ball.x+random_range(0,20) } }else{ x=obj_ball.x+random_range(-15,15) } } //"Oneline" by bLaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 ediepl starał się odbijać piłki pod jak najmniejszym kątem względem poziomu w nadziei, że ta dotrze do sufitu Nie Bot ignorował złe bonusy Nie, te dwie rzeczy wynikły z moich głupich pomyłek, przy odbijaniu piłki pomyliłem plus z minusem a złe bonusy miał omijać ale chyba walnąłem się o kilka pixeli :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Z kolei moje omijanie działa dobrze jak jest jedna piłka i jak -1000 jest po prawej stronie od paletki :D czy tam po lewej. Nie chciało mi się już debugować co jest nie tak. A paletka znajdowała najbliższy klocek i w niego celowała. Z drobnym offsetem bo nie celowała w środek klocka tylko poniżej niego o długość promienia piłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 edie, lord - zauważyłem to, ale nie chciałem tego wytykać, więc trochę ubarwiłem : P Jakby zewnętrzny obserwator czytał mój post, to by się z nim zgodził w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Matrix_ zmodyfikował początkowego bota, aby łapał bonusy i piłki, ale ograniczył się do jednej piłki i jednego bonusa. Miał też znikomą celność, ale dzięki temu, że paletka starała się ustawić dokładnie tam, gdzie wyląduje piłka, uzyskał nienajgorszy wynik. To nie jest prawdą xD Bot powinien odbijał przecież kilka piłek, ale jak juz było za późno to nie zdążył zareagować... A bonus tylko +1000 i rozmnożenie piłek. A z celnością to szkoda gadać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 No i się doczekaliście - bot wyszedł z gry i sam odpowiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się