BloodDzioch Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Domyślam się jak działa "losowość", nie mniej może faktycznie doczytam. Chodziło mi o "wrażenie" losowości...anyway Wklepałem randomize(). Jest inaczej, fakt. Czy lepiej? Ciężko powiedzieć ale tym się już sam postaram pobawić. Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zawsze po kompilacji na androida plik ma w pewnym momencie nazwy "Default" np. "Gra1-Default-0.8.28" - gdzie to można zmienić?Chyba wszystkie możliwe opcje przerobiłem i nigdzie nie widzę możliwości zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zawsze po kompilacji na androida plik ma w pewnym momencie nazwy "Default" np. "Gra1-Default-0.8.28" - gdzie to można zmienić?Chyba wszystkie możliwe opcje przerobiłem i nigdzie nie widzę możliwości zmiany To nazwa konfiguracji. Na dole w drzewku zasobów możesz dodać nowe konfiguracje, a przełączać je przed kompilacją na pasku gdzieś po prawej. Co konfiguracja daje? Już nie pamietam bo kiedyś mi się to podobało a potem zobaczyłem że to działa inaczej więc zrezygnowałem z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Wiem, że mogę to sam sprawdzić, ale trochę leniwy dziś jestem xd Jak zmieniam image_blend, to będą się zmieniały tylko kolory białych/szarych pikseli czy wszystkie oprócz czarnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodDzioch Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Używam zmniejszania i zwiększania viewa korzystając z tego przykładu. Zmieniłem jedynie że powiększanie i zmniejszanie jest jednym przyciskiem. Jak zrobić żeby centrowało viewa na danym obiekcie? (Próbowałem view_object[0] i nie działa, chyba że źle użyłem) albo do środka rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 pytanie po co się tak bawić skoro GMS ma event draw GUI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodDzioch Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Szczerze powiedziawszy to nie obczajałem za bardzo tych nowych eventów. :P Teraz już ogarniam jako-tako. Jednak inny problem mam: Gdy chce zaktualizować gm'a albo wyłączyć go to wyskakuje mi "I/O error 32" i musze wyłączać przez menadżera. Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Truć dupę YYG. Pracują nad tym od dawna a newet teraz chwalili się że w końcu jest to naprawione. A w rezultacie błąd występuje u większej liczby ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Na szczęście można obejść te błędy aktualizując ręcznie http://store.yoyogames.com/downloads/gm-st...tes-studio.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodDzioch Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 @I am Lord to chyba nie jest najnowsza wersja. Pobierałem to ze 3 razy, pobierałem też z downloadu z yoyo games i w obu są te ograniczenia (max 15 obiektów itd). Na steamie jest wersja bez ograniczeń ale wywala mi błędy, ciągle coś nie działa i generalnie z tego co widziałem na community to też nie polecają wersji na steama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Żeby mieć standard po pobraniu musisz się zalogować na darmowe konto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Do jakiego innego języka podobny jest GML? Czego najłatwiej się nauczyć jak już się w miarę operuje GML? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Do jakiego innego języka podobny jest GML? In My Arrogant Opinion Lua. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 pojawia mi się takie coś podczas ruchu obiektu, da się to jakiś naprawić bez kasowania AA w alphie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dodaj minimalny czarny cień w efektach gmowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Wy też nie możecie zrobić screenów? Tj mogę zrobić, ale jest jedynie biały ekran(jak na pasku zadań najadę na grę to też tylko biały ekran się pokazuje) :/ Macie pomysł jak to obejść, czy cuś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 GM ma specjalną funkcję do robienia screenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (nie chce mi się sprawdzać) Co się stanie jeśli w network_connect poda się string który nie jest IP lub URL? Crash gry czy błąd połączenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 W dokumentacji jest, że jeżeli próba połączenia się nie powiedzie, to powinno zwrócić wartość mniejszą od 0. Zapewne tak samo jest przy podaniu niepoprawnych argumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Sprawdziłem, po prostu nie łączy z serwerem, ale wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Niech ktoś mi wyjaśni, co robią te przecięcia między blokami? Mam tak nie pierwszy raz. Bloki są co 32 pix i mają 32 pix, w edytorze wszystko pięknie się skleja, a w grze nie zawsze, czasem są takie przerwy, czasem ich nie ma, o co chodzi? Edit: Nie chodzi mi o to, że bloki się nie łączą ładnie, bo to inna sprawa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Twoja odpowiedź: http://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...ng%20tiles.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Zapomniałem napomnieć to są obiekty a nie backgroundy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Brzmi jak potworna wydajność. CO do problemu być może skalowanie? Różnica między view a port? Serio, mocno zalecam Ci mieć mapę jako tileset z grubym clampem i tylko kilka niewidzialnych obiektow solidnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 coś tego i nagle nie mam podpowiedzi w kodzie w GM:S, tylko ja tak mam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 coś tego i nagle nie mam podpowiedzi w kodzie w GM:S, tylko ja tak mam? PPM na kod i masz wszystkie opcje. Po prostu nacisnąłeś jeden z klawiszy F6-F12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 F11, często mi się zdarza a może to było F10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Mi się to super często zdarza, ale nigdy nie wiem jak ja to robię. U góry nad kodem też się da włączyć to (jest jakaś taka karteczka czy co tam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się