Compi Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więc tak mam sobie dwa roomy room1 room2 Gra zaczyna się od room1. 1. Bug W żaden sposób nie mogę przejść do room2, ani kodem, ani klockami. Po prostu pojawia się błąd, że room1 jest ostatnim roomem. 2. Bug Jeśli ustawie roomy w takiej kolejności: room2 room1 To gra i tak zacznie się od room1. Ale jeśli postaram się przejść do room2, to i tak się włączy room1 WTF?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Nie masz konfliktu zasobów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Żyd and Lewak Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Najlepiej jakbyś przesłał kod źródłowy lub sprawdził czy na innym komputerze jest tak samo. Także, możesz po prostu przeinstalować GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Także, możesz po prostu przeinstalować GM To w niczym nie pomoże. Debuguj zmienne 'room1' i 'room2' i sprawdź, jakie mają identyfikatory. Spróbuj z poziomu debuggera przełąć między poziomami i daj znać, co z tego wywnioskowałeś. Póki co wygląda właśnie na konfilkt nazw zmiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 W GMSowym debuggerze sobie już nie przełączy rooma od tak, jak to było wcześniej. Ale fakt sprawdzić indentyfikatory to dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Niech zgadnę, nie odnosisz się do room poprzez stałą (nazwa room), a przez zmienna liczbową (id zasobu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Rozwiązanie zagadki: Zapomniałem, że wstawiłem obiekt, który przenosił do next rooma, jeśli jakiś tam warunek był spełniony. W room2 był spełniony od razu stąd ten głupi problem. Przepraszam Szerloki Holmsy ;) mea culpa. Dobrze, że nie zwyzywałem GMSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ja nie czytając odpowiedzi wiedziałem, że masz kod na przechodzenie do następnego rooma gdzieś w obiektach i panikujesz. Zresztą error "going to next room after last room" na pewno zwracał nazwę tego obiektu i event. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dlatego jesteś adminem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się