Skocz do zawartości

Co chciałbyś/-aś zobaczyć w RTS'ie?


outlaw

Rekomendowane odpowiedzi


despect_2013.png
____________________________________________


Witam. W imieniu zespołu
dg
X
chciałbym podziękować za wszystkie zgłoszone pomysły. Jednakże nie możemy zapewnić, że zostaną one wdrożone. Jest to spowodowane brakiem zdecydowania co do kierunku tworzenia nowej gry, głównie jej gatunku i fabuły.:



Dziękujemy z góry za poświęcony czas.

____________________________________________

www.despect.tk

Edytowane przez outlaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

1. kilka ras, lub frakcji

2. średniowiecze, teraźniejszość/bliska przyszłość

3. średniowiecze: rozwijanie średniowiecznych miasteczek, krucjaty itp; teraźniejszość: wojny w iraku/afganistanie itp; przyszłość: kolonizacja różnych planet, przejmowanie miast

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Kilka ras/frakcji. Machiny olężnicze, fajny efekt rozpadania się murów. Realistyczny system walki(a nie jak to jest w niektórych grach, że jak jest podział na grupy, to albo jedni walczą, a drudzy stoją w tyle, albo wszyscy atakują, z tym, że nie wiadomo w co celują)

2)Średniowiecze/Fantasy/

3) Średniowiecze: Rozwijanie miast, budowanie gdzieś pojedyńczych budowli i rozwijanie ich w małe miasteczka, potem miasta, aż w końcu staną się potężnym zamkiem a potem fortecą.

Fantasy: To co w średniowiczu, tylko wiadomo, że jak będzie się grało jakimiś trollami jaskiniowymi, to nie budują miast, tylko pogłębiają jaskinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli średniowiecze to:

Sejmy, sejmiki, przypisywanie ziem rycerzom, bunty, podział na 3 stany, nobilitacje, zarazy, plagi, cechy, gildie, klasztory, chłopi i duuuuużo różnych innych rzeczy które dawały w kość ludziom w średniowieczu. Oczywiście duże zróżnicowanie budowli: jakieś chaty dla chłopów, ciasna zabudowa w miastach, warowne obiekty wojskowe, potężne zamki, dwory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

1. -Dobra symulacja dowodzenia (czyli są momenty w których twoi żołnierze reagują instynktownie)

-Brak budowania baz, fabryk i takich innych głupotek nielicujących z nowoczesnym konfliktem

 

2. Współczesne pole walki.

 

3. Rozległe pola, lasy, ale również zabudowania i wszystkie wynikające z tego konsekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...