ZyperPL Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 [usunięto] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Jak to w końcu jest - czy funkcje GM do obsługi plików tekstowych (binarnych, ini) działają na Androidzie? @Threef testowałeś może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Tak wszystko ładnie działa. Ale pamiętaj że trzeba kompilować grę i wrzucać na telefon, zamiast odpalać. Myślę żeby zrobić przykład tutorial highscore przy pomocy http_get(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Coś próbowałem ale nic mi nie wychodzi z tymi dllami, nie mam czasu żeby to rozgryzać bo mam na głowie jeszcze inne sprawy. Na GMC też się pytałem jak to używać i nikt nie odpowiedział, kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 W ostatnim update (albo w tym następnym co będzie) jakieś poprawki dla DLLi były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 No, teraz ficzer, o który prosiłem od dawna: I koniec z rysowaniem healthbarów na pozycji view_xview[0] + 10. Teraz będzie się malowało na pozycji 10 i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Surface dla GUI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dokładnie, tyle, ze nie trzeba się bawić w jego tworzenie, sprawdzanie czy istnieje, ustawianie targetu - tylko wrzucamy kod jak w normalne Draw. Jak mi to w Almorze skróci wiele rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wypas! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Będzie w najbliższym update, czyli prawdopodobnie w tym tygodniu. Właśnie Mike to napisał na twitterze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Więc Studio z działającymi polskimi fontami, oraz z eventem Draw Gui są już dostępne (event jest tez w dokumentajcji) - niestety jeszcze nie sprawdzałem, ale mozecie już aktualizować do wersji 1.0.240. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Z racji tego że mam oryginalnego gm-studio z html5, postanowiłem go znów przetestować jednak że po odpaleniu tutoriala i próbie przetestowania (zieloną strzałką) załadowało się, ale nic się nie włączyło, zarówno dla c++jak i html5 no nic nie zrażony tym spróbowałem grę skompilować, jednak gdy to zrobiłem otrzymałem pliki: - dla html5 nic poza ikoną - a dla Windows (zarówno w zipie jak i instalatorze) mam dll i data.win ale gdzie exe ? Nie wiem może tak ma być (choć nie wydaje mi się), a i podczas kompilacji wypada pusty error log, a w ?debuggerze? pisze ze wszystko się udało O.o tak mam zainstalowane najnowsze updaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Odinstaluj i zainstaluj ponownie: http://store.yoyogames.com/downloads/gm-st...ler-1.0.263.exe - masz prawdopodobnie spieprzony asset compiler z wersji beta ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 no teraz to przynajmije mi jakiś błąd wyskakuje jakieś rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 .NET Framework w wersji conajmniej 3.5 ściągnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 ok chyba wreszcie wszystko działa, wielkie dzięki za pomoc :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Na html5 da rade wczytać jakiś tekst z zewnątrz? Np. w tym samym miejscu co plik htmla jest plik tekst.txt albo coś w tym stylu i to otworzy i wypisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No to już jest pytanie z zakresu www - tekst da się wczytać tak samo jak na kazdej stronie internetowej - z jakiegoś URL czytając AJAXem (a ponieważ cross-domain jest zabronione, to oczywiscie zapytanie leci na ten sam serwer). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie wiem czy był ten temat już poruszany, ale jeśli się zrobi grę w okienku to jest mały problem z nazwą okna gdy gra się odpala przez chwile mamy game maker: studio w nazwie nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że zarówno w kodzie z room i w evencie game_start mam : room_caption="test" window_set_caption("test") (ofc teraz nie pamiętam czy to było cation czy coś innego, z głowy pisze) Myślałem że będzie to gdzieś w globalnych ustawieniach niestety nic nie znalazłem, szkoda że nie działa jak należy (a przynajmniej nie jak działało w 6.1) co daje trochę nie fajny (nieprofesjonalny) wygląd zwłaszcza gdy się szybko zmienia (na to co było caption) po odpaleniu gry co rzuca się w oczy, rozumiem takie coś w wersji lite ale nie w pełnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A zgłosiłeś ten problem ? :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 no zgłaszam go tu tobie jako ze jesteś jakby pośrednikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie, ja już w YYG nie pracuję, ale nawet pracując tam, każdy błąd jaki znajdywaliśmy był normalnie zgłaszany na http://bugs.yoyogames.com/ - i tam polecam się udać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 dlaczego? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Częściowo masz to wyjaśnione w newsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Nie, ja już w YYG nie pracuję, ale nawet pracując tam, każdy błąd jaki znajdywaliśmy był normalnie zgłaszany na http://bugs.yoyogames.com/ - i tam polecam się udać :) A to sorka nie jestem na bieżąco z newsami, no nic dzięki za pomoc i do następnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Tak jak mówię, nawet pracując w YYG i tak każdego buga zgłaszałem jak każdy inny - najwyżej jak był nam potrzebny przy danej grze to osobiście prosiłem o nacisk na ten konkretny - ale juz zgłoszony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ja mam pytanie: Co to za czarny ekran podczas włączania Steam-owej wersji GM:Studio? Wyskakuje na nim komunikat że nie mam żadnych subskrypcji gier, a zamknięciu go i odpaleniu GM:S ponownie ukazuje się ekran startowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Możesz subskrybować gry na warsztacie Steamowym, wtedy masz je właśnie w tamtym menu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 I muszę 2 razy odpalać Studio? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Na Steamie nie da się uruchomić 2 na raz z tego co wiem. Ale dwa razy tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się