propaganja Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 bedziom no gra z zasady jest ciemna :) @Explosivo hmm faktycznie na screenie cien wyszedl dziwnie. ogolnie jest animowany widac na cieniu ruchy konczyn tutaj jest taki waski bo potworas zlaczyl nogi. W ruchu to fajnie wyglada chociaz byc moze masz racje ze za bardzo rozciagniety jak na taka odleglosc edit. a czemu manekiny maja byc duze? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Nie lubię horrorów, bo jak wiem, że coś jest "za szkłem" to mnie straszy, ale w tę grę zagram i powiem wszystkim w szkole, żeby w nią grali. E:Poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 ja tez, najlepsza gra, jaka sie szykuje i prawdopodobnie gra roku 2012 według mnie :) Chociaż screeny TD nie maja takiego klimatu @up tę grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Naprawdę fajnie to wygląda, w końcu coś z top down :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poo-ding Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Gra rzeczywiście wyróżnia się na tle innych zaprezentowanych na GMclanie, ale stwierdzenie prawdopodobnie gra roku 2012 jest zbyt pochopne. Nie zapominajmy o Dyzmku, i być może trzeciej części Seida. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ten Manekin to naprawdę oryginalny stwór. Gratuluję inwencji, chyba że skądś to zaczerpnąłeś =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dobre! ;) Czekam na tę grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArhiX Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A mi ten manekin przypomina trochę płaczące anioły z Doctor-Who (serial sci-fi). Kiedy na nie patrzyłeś były zwykłymi kamiennymi aniołami. Jednak kiedy ginęły Ci z zasięgu wzroku ( na zasadzie praw kwantowych[lol]), przechodziły w swoją prawdziwą formę i stawały się bardzo(bardzo) niebezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 A mi przypomniały duszki z Mario, które stawały się nieruchome, gdy gracz był doń zwrócony, a w innym wypadku leciały w jego kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 28 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 A ja nie czekam na tę grę. Grafika (czy raczej Twój styl) mnie się nie podoba, nie potrafię się wystraszyć gdy zamiast realizmu dostaję przerośnięte głowy (no dobra, nie przerośnięte, ale styl jest ciągle z leksza bajkowy). Nie umiem też sobie wyobrazić jak budujesz napięcie w takich perspektywach. Z mechaniką coś na 100% wymyślisz, więc tu się nie czepnę. Choć oczywiście jak gra wyjdzie to pogram minutkę czy dwie żeby zobaczyć za czym tak ludzie wzdychali ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 A ja nie czekam na tę grę. Grafika (czy raczej Twój styl) mnie się nie podoba, nie potrafię się wystraszyć gdy zamiast realizmu dostaję przerośnięte głowy (no dobra, nie przerośnięte, ale styl jest ciągle z leksza bajkowy). Nie umiem też sobie wyobrazić jak budujesz napięcie w takich perspektywach. Z mechaniką coś na 100% wymyślisz, więc tu się nie czepnę. Choć oczywiście jak gra wyjdzie to pogram minutkę czy dwie żeby zobaczyć za czym tak ludzie wzdychali ;) Chell tego ze nie potrafisz sie wystraszyc nie dowiesz sie puki nie zagrasz ;) To ze nie umiesz sobie wyobrazic jak buduje napiecie - to sie ciesze :) Co do braku realizmu, wydaje mi sie ze nie bylo zbyt wielu realistyczniejszych gier kiedykolwiek na GMC. A zagrac minutke - troche nie ma sensu w grze ktora rozkreca sie a dobre po paru godzinach. Ale od razu mowilem ze to nie gra dla kazdego wiec czaje ocb ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Ale o co chodzi z tym top down? i to i to będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 tak. 2/3 gry od boku. 1/3 gry top down. mniej wiecej. edit. brak tu jeszcze motywu maski gazowej, efektow zwiazanych z kondycja i innych elementow, ale to dopiero jak bede podpinal topdown pod plik z wlasciwa gra, wiec w wersji testowej tak troche na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ile tych wszystkich wartości będzie? kondycja itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 na 3 skrinie manekiny bardzo na siebie zachodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 To chyba powszechny problem top downów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ile tych wszystkich wartości będzie? kondycja itp nie wiem. duzo. Zdrowie ogolne, zdrowie kazdej konczyny osobno, kruchliwosc niektorych kosci,stamina, strach, radioaktywnosc itp itd. w cholere tego jest i jeszcze troche. Zalezy co masz na mysli pytajac o wartosci ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 To chyba powszechny problem top downów.. Nie przesadzaj, to nie jest wyższa szkoła jazdy. @up: Co będzie zależeć od "strachu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Miodne te nowe screeny :) bedziom no gra z zasady jest ciemna :) Wiem. Wtedy mi słońce w monitor świeciło i w ogóle mało co widziałem, teraz zobaczyłem jeszcze raz - wycofuję to, że kompletnie nic nie widać :P Fajne to. nie wiem. duzo. Zdrowie ogolne, zdrowie kazdej konczyny osobno, kruchliwosc niektorych kosci,stamina, strach, radioaktywnosc itp itd. w cholere tego jest i jeszcze troche. Wow o.O @up Być może np. trzęsienie się ekranu i jakość sterowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 A zagrac minutke - troche nie ma sensu w grze ktora rozkreca sie a dobre po paru godzinach. Jeśli tak jest to nie sądzę, żebym w to zagrał. Skyrim znudził mnie po wybraniu sobie postaci :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 @up: Co będzie zależeć od "strachu"? Kosmetyka. Zmieniaja sie troche barwy i slychac przyspieszony oddech. @Anty no ze skyrimem to ta gra akurat wiele wspolnego nie ma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 mozesz tez zrobic, tak jak Bedziom mowil, sterowanie jakies gorsze, albo paraliż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 to od poranionych konczyn nie od strachu :) Nie chce zrobic gry tylko dla masochistow. I tak jest juz calkiem hardcorowa nawet na nizszym poziomie trudnosci ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zdrowie ogolne, zdrowie kazdej konczyny osobno mógłbyś dać tylko każdej kończyny, i takie coś że na przykład od postrzału w nogę nie umierasz tylko inaczej chodzisz (możesz się oczywiście wykrwawić, ale powoli) a od ciosu w dłoń wyrzucasz broń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Stycznia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 @Anty no ze skyrimem to ta gra akurat wiele wspolnego nie ma :D w skrócie: nie gram w gry, których nie da się przejść w 4-6 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 w dobra gre trzeba grac miesiac, codziennie po 4h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 w skrócie: nie gram w gry, których nie da się przejść w 4-6 godzin. oo to wiele tracisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ale Skyrim akurat naprawdę wieje nudą. Choć może to przez to, że nie lubię fantasy a i poprzednie TESy nie przypadły mi do gustu. A dobry casual nie jest zły, np. ostatnio z przyjemnością zaliczyłem Meatboya :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 zgadzam sie ze dobry casual nie jest zly. Ale dobra hardcorowa gra tez jest dobra, ale juz casualizowanie takich gatunkow jak survival horror czy skradanka (a juz nie mowie o casualizowaniu tego przez weteranow ktorzy byli z tym gatunkiem od poczatku) to juz gruba przesada a trip to moj protest przeciwko takiemu stanu rzeczy ;) MAle sprostowanie, to fakt ze gra rozkreca sie po 2-3 godzinach gry (a pozniej rozkreca sie jeszcze bardziej) ale mysle ze gra zaciekawia i nie nudzi od poczatku, nawet mimo tego ze po przejsciu tych pierwszych paru misji ma sie tak naprawde niewielkie pojecie czym ta gra tak naprawde jest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Hardcorowa? Wchodzę w to :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się