Skocz do zawartości

Game Maker HTML5


Rekomendowane odpowiedzi

Zanim Studio wyjdzie to pewnie powstanie wiele tego typu aplikacji dających możliwość tworzenia gier przy użyciu JavaScriptu i Canvas HTML5 i ten rynek się zasyfi jak to ma miejsce z Androidem i iOSem. Po prostu lepiej według mnie teraz mieć większy kawał tortu i potem mieć jakąś pozycję trochę zarabiając. Przynajmniej ten GM HTML5 się zwróci. Już teraz z rynkiem aplikacji mobilnych jest lepiej i gorzej. Lepiej dla tych, co już od dawna są w tym, a gorzej dla tych co chcą też dołączyć.

 

Według mnie lepiej być pionierem niż dopiero kopiować coś po kimś.

 

Zauważcie, że jaka to jest wtedy promocja dla gry gdy ją umieścicie w wersji demo przez działającą od razu przez przeglądarkę. Według mnie sprzedaż wzrośnie. MMO w HTML5? W sumie to można by użyć WebMessgaging API (poprawcie mnie, jeśli się mylę co do nazwy i zastosowania). DLL? Raczej byłyby tutaj określane jako API i operowały by przez połączenie z Node.js po stronie serwera opartego na chmurze obliczeniowej. Dźwięk 3D? Przecież to polega wyłącznie na określeniu siły dla konkretnego głośnika oraz samej głośności dźwięku (odległość) więc tutaj wystarczy dogodne API.

 

Ci, którzy już od razu postawili na takie technologie jak HTML5 aktualnie zyskują, ponieważ rynek ten mocno wzrasta. A Flash co chwila na jakimś portalu odchodzi w zapomnienie. Chociażby portal SlideShare jak się nie mylę. Przeszli niedawno na HTML5. Google od 2009 roku już coś słychać było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Studio powinno wyjść w przyszłym miesiącu.

 

Co do HTML5, to jest GM8.1+HTML5 i nic więcej. To znaczy, możesz w nim normalnie robić EXE oraz eksport do HTML5 (>=IE9, >= Firefox 3, Chrome, >= Opera 10). Kilka funkcji zniknęło, kilka jest dodanych i dotyczy to również EXE na Windowsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim Studio wyjdzie to pewnie powstanie wiele tego typu aplikacji dających możliwość tworzenia gier przy użyciu JavaScriptu i Canvas HTML5 i ten rynek się zasyfi jak to ma miejsce z Androidem i iOSem. Po prostu lepiej według mnie teraz mieć większy kawał tortu i potem mieć jakąś pozycję trochę zarabiając. Przynajmniej ten GM HTML5 się zwróci. Już teraz z rynkiem aplikacji mobilnych jest lepiej i gorzej. Lepiej dla tych, co już od dawna są w tym, a gorzej dla tych co chcą też dołączyć.

 

Według mnie lepiej być pionierem niż dopiero kopiować coś po kimś.

 

Zauważcie, że jaka to jest wtedy promocja dla gry gdy ją umieścicie w wersji demo przez działającą od razu przez przeglądarkę. Według mnie sprzedaż wzrośnie. MMO w HTML5? W sumie to można by użyć WebMessgaging API (poprawcie mnie, jeśli się mylę co do nazwy i zastosowania). DLL? Raczej byłyby tutaj określane jako API i operowały by przez połączenie z Node.js po stronie serwera opartego na chmurze obliczeniowej. Dźwięk 3D? Przecież to polega wyłącznie na określeniu siły dla konkretnego głośnika oraz samej głośności dźwięku (odległość) więc tutaj wystarczy dogodne API.

 

Ci, którzy już od razu postawili na takie technologie jak HTML5 aktualnie zyskują, ponieważ rynek ten mocno wzrasta. A Flash co chwila na jakimś portalu odchodzi

 

Pytanie czy mój program się odnajdzie (Visual Game Studio). Co prawda spoczątku będzie darmowy, ale czy to wystarszczy żeby się przebić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...