Muuuuczek567 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 W gry z tego Gamemakera HTML5 będzie można grać na każdym sprzęcie, który obsługuje HTML5. I który, oczywiście, ma wystarczającą moc obliczeniową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 HTML5 to technologia przeglądarkowa, więc wszystkie przeglądarki obsługujące HTML5 w odpowiednim stopniu powinny dać uruchomić ten produkt. Problemem może być czy pójdzie na każdej przeglądarce ... Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 TO_mek - jak nazwa wskazuje tylko html5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ale przeportowanie projektu z gm 8.1 na html5 to dużo roboty (pomijam dll, dzwięki 3d itd. których html5 nie obsługuje)? No i czy nie lepiej (taniej) poczekać na wersję STUDIO? Są jakieś przecieki co do ceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Na pewno nie będzie tańsze niż html5. Stawiam na 199$ - 399 $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ta ale kupując HTML5 i chcąc mieć studio i tak będziesz musiał za niego zabulić tylko że będziesz miał zniżkę, więc wnioskuję że lepiej poczekać na studio i mieć all in one. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Zanim Studio wyjdzie to pewnie powstanie wiele tego typu aplikacji dających możliwość tworzenia gier przy użyciu JavaScriptu i Canvas HTML5 i ten rynek się zasyfi jak to ma miejsce z Androidem i iOSem. Po prostu lepiej według mnie teraz mieć większy kawał tortu i potem mieć jakąś pozycję trochę zarabiając. Przynajmniej ten GM HTML5 się zwróci. Już teraz z rynkiem aplikacji mobilnych jest lepiej i gorzej. Lepiej dla tych, co już od dawna są w tym, a gorzej dla tych co chcą też dołączyć. Według mnie lepiej być pionierem niż dopiero kopiować coś po kimś. Zauważcie, że jaka to jest wtedy promocja dla gry gdy ją umieścicie w wersji demo przez działającą od razu przez przeglądarkę. Według mnie sprzedaż wzrośnie. MMO w HTML5? W sumie to można by użyć WebMessgaging API (poprawcie mnie, jeśli się mylę co do nazwy i zastosowania). DLL? Raczej byłyby tutaj określane jako API i operowały by przez połączenie z Node.js po stronie serwera opartego na chmurze obliczeniowej. Dźwięk 3D? Przecież to polega wyłącznie na określeniu siły dla konkretnego głośnika oraz samej głośności dźwięku (odległość) więc tutaj wystarczy dogodne API. Ci, którzy już od razu postawili na takie technologie jak HTML5 aktualnie zyskują, ponieważ rynek ten mocno wzrasta. A Flash co chwila na jakimś portalu odchodzi w zapomnienie. Chociażby portal SlideShare jak się nie mylę. Przeszli niedawno na HTML5. Google od 2009 roku już coś słychać było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Listopada 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Studio powinno wyjść w przyszłym miesiącu. Co do HTML5, to jest GM8.1+HTML5 i nic więcej. To znaczy, możesz w nim normalnie robić EXE oraz eksport do HTML5 (>=IE9, >= Firefox 3, Chrome, >= Opera 10). Kilka funkcji zniknęło, kilka jest dodanych i dotyczy to również EXE na Windowsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zanim Studio wyjdzie to pewnie powstanie wiele tego typu aplikacji dających możliwość tworzenia gier przy użyciu JavaScriptu i Canvas HTML5 i ten rynek się zasyfi jak to ma miejsce z Androidem i iOSem. Po prostu lepiej według mnie teraz mieć większy kawał tortu i potem mieć jakąś pozycję trochę zarabiając. Przynajmniej ten GM HTML5 się zwróci. Już teraz z rynkiem aplikacji mobilnych jest lepiej i gorzej. Lepiej dla tych, co już od dawna są w tym, a gorzej dla tych co chcą też dołączyć. Według mnie lepiej być pionierem niż dopiero kopiować coś po kimś. Zauważcie, że jaka to jest wtedy promocja dla gry gdy ją umieścicie w wersji demo przez działającą od razu przez przeglądarkę. Według mnie sprzedaż wzrośnie. MMO w HTML5? W sumie to można by użyć WebMessgaging API (poprawcie mnie, jeśli się mylę co do nazwy i zastosowania). DLL? Raczej byłyby tutaj określane jako API i operowały by przez połączenie z Node.js po stronie serwera opartego na chmurze obliczeniowej. Dźwięk 3D? Przecież to polega wyłącznie na określeniu siły dla konkretnego głośnika oraz samej głośności dźwięku (odległość) więc tutaj wystarczy dogodne API. Ci, którzy już od razu postawili na takie technologie jak HTML5 aktualnie zyskują, ponieważ rynek ten mocno wzrasta. A Flash co chwila na jakimś portalu odchodzi Pytanie czy mój program się odnajdzie (Visual Game Studio). Co prawda spoczątku będzie darmowy, ale czy to wystarszczy żeby się przebić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Łatwiej jest się przebić jak masz jeszcze małą konkurencję, a zainteresowanie rośnie danym rynkiem rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 WRACAJAC DO TEMATU: Ucz sie javy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 O ile chodzi o javę na androida, to tak. J2SE czy warto jeszcze się tego uczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się