Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jest nawet funkcja na rysowanie healthbara w gmie, która zaczyna się na draw_ bodajże ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją: przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego, ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 było to w swat4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 @up taak, kaaaażdy o tej grze słyszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 no ja na przykład tak, więc masz rację :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Bedziom, nowe skrzynie nie pasują. I nie bój się tych skrzyń porozrzucać po planszy bez sensu. ja tam widzę ułożone równe kwadraty i romby a symetria jest wrogiem piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Skrzynie będą ładniejsze :3 W ogóle z tego co mi wiadomo grafika przejdzie gruntowne zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 No to niech przejdzie zanim wrzuci następny screen ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie lepiej zrobić kilka modeli skrzyń stojących pod różnym kątem? Przecież to sekunda pracy nawet w Paincie, a bardzo dobrze wyraził się Ignis: symetria jest wrogiem piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 dać im w create angle = random_range(0,360); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 lepiej irandom_range(-3,3) bo tak to zabardzo by sie krecily. Anty: random(360) jakoś lepiej wyglada(nie wiem, moze nawet szybciej :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Eee tam, ja bym się nie bawił w kod i po prostu zrobił kilka spritów skrzynek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją: przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego, ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach. Nie kumam, ale dzięki. Nie lepiej zrobić kilka modeli skrzyń stojących pod różnym kątem? Przecież to sekunda pracy nawet w Paincie, a bardzo dobrze wyraził się Ignis: symetria jest wrogiem piękna No tak <facepalm> Zapomniałem o czymś takim jak "rozrzut" :D lepiej irandom_range(-3,3) bo tak to zabardzo by sie krecily. Anty: random(360) jakoś lepiej wyglada(nie wiem, moze nawet szybciej :P) Dzięx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie kumam, ale dzięki. Chodzi o to, że gdy wyjmujesz z broni magazynek i zakładasz nowy, to przecież amunicja z tego pierwszego zostaje w nim, więc w oczywisty sposób ją tracimy - jednak w większości gier tak nie jest, a naboje przelatują magicznie do nowego magazynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Wiem, w końcu się domyśliłem >.< Ale mam mały problem z Shotem, nie kumam dlaczego, ale o_controler rysuje napisy dla jednego gracza po angielsku, a dla drugiego po polsku. Pół ekranu jest po engliszu, a pół po naszemu. WTF? A, no i jeszcze w viewie 1 (jest dla gracza 1, czyli ct) cały czas rysuje się również to, co powinno się rysować tylko w viewie 0 i tylko jeśli gracz 0 (t) nie żyje. Groar, nie kumam tych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Napisz wiec wlasna kontrolke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją: przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego, ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach. było to w swat4 Również było tak w Tactical Ops: Assault On Terror. Gra pseudo CS na modzie UT 99' W Aliensach są wprowadzone magazynki i tak właśnie jest, niewykorzystane "pestki" po zmianie magazynka przepadają :) Irytuje mnie w grach właśnie takie dobijanie stanu amunicji po przeładowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Oraz w DE2. :) Jak realistycznie to na maksa. @Bedziu opisz problem bardziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Już nie trza - znalazłem starszy projekt Shota (w Drawie nic nie zmieniałem od... fiu fiu fiu... od dawna :D) w którym wszystko jeszcze działało i zamieniłem nowy kod na stary - wszyściutko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Jeśli ktoś jest zainteresowany, to macie lekko poprawioną wersję 0.4005. W paczce w folderze Dodatki jest kilka skinów oraz 2 configi - na wersję angielską i wersję polską :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Pobiorę, pobiorę... W Edit określę co jeszcze zmienić ;x Boty to okrutni debile :( Z resztą mogę do nich strzelać na pohybel ich głupocie aż do pustego magazynka a oni nic! Dalej stoją i się wpatrują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 1.zaraz po wybraniu mapki :( ERROR in action number 1 of Step Event for object o_controler: Error in code at line 7: if global.grpol=0 ^ at position 12: Unknown variable grpol 2.boty strzelają do gracza pomimo że na drodze jest ściana lub skrzynia pokombinuj z collision_line 3.przydało by się żeby gdzieś było napisane ile ma się życia ;) 4.nieda się włączyć singla 5.boty na 100% nie zabijają playera!!! 6.zamiast napierdzielać w ten enter to zrób alarma i wtedy raz przyciskasz i strzela a nie-:hammer: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 @Ignis - :( @up - 1. wtf? Mi się nie pojawia, ale sprawdzę. 2. Serio? o.O 3. Próbowałem i za każdym razem wtedy się zjebywały napisy ;< 4. Da się. Zaznacz "r_noname" i kliknij kciuka. 5. Zabijają. Przynajmniej na moim kompie. 6. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Pobrałem bo myślałem że coś się zmieniło od od ostatniej wersji a kicha, jest jeszcze gorzej 1 .ERROR in action number 1 of Step Event for object o_controler: Error in code at line 7: if global.grpol=0 ^ at position 12: Unknown variable grpol Ten błąd występuje po wybraniu mapki city 2. Boty nie zabijają playera i są głupie. 3. Player nie może zabić botów. 4. zamiast napierdzielać w ten enter to zrób alarma i wtedy raz przyciskasz i strzela a nie-hammer.gif Wogule dużo by tu wymieniać, boty są najbardziej zbugowną częścią tej gry. EDIT: I pociski cały czas wylatują z jego głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 1. W ogóle nie wiem, czemu tą mapkę dałem. Nic na niej nie ma : D Ale jak coś to w następnym update nie będzie już tego błędu. 2. Kuźwa, jak ja mogłem nie zauważyć. Spojrzałem do obiektu playerów i rzeczywiście - nic nie dałem w tym kontekście! <fejspalm> A to, że są głupie, to... ech... ja sam mogę zrobić najwyżej trochę lepsze AI. 3. Silly Stupid me! Zara wyjdzie poprawka... EDIT: I pociski cały czas wylatują z jego głowy. Wiem. 3majcie wersję, w której nie ma bugów z mapką city, botami niemogącymi zabić gracza oraz graczem niemogącym zabić botów - tuturutu toto jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Masz problem z AI? Przeczytaj na blogu o Almorze dev diary, tam jest napisane jak zrobić AI. A jak będziesz chciał, to zrobię przykład i ci wyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Na gear-studio.com, tak? Edit: strona GS się na mnie obraziła i gugiel chrom wywala mi alert, że nie ma takiej strony o.O Ale dobra, wszedłem przez proxy (z GMClanem mam od paru dni to samo, a przez proxy wszystko działa) i widzę. Czytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 1.zrób chodzenie na boki 2.zrób wystrzeliwanie jako alarm klikasz roz i strzela co 1/3sek. 3.ERROR in action number 1 of Draw Event for object o_controler: Error in code at line 39: draw_text(view_xview[0]+64,view_yview[0]+4,'Bron: '+string(o_player_1.bron)) ^ at position 72: Unknown variable bron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 @Ignis - sad.gif To nie tak żeby cię obrazić :P Serio, lubię cię i wierzę, że zrobisz z tego dobrą grę. W zasadzie to teraz tylko dopracować boty i lepsze menu, bardziej intuicyjne.. I potem to już kilka nieistotnych pierdół ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Coś mi się wydaje, że z botami nie będzie miał problemów : P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi