Skocz do zawartości

Zablokowane Shot


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 418
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją:

przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego,

ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją:

przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego,

ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach.

Nie kumam, ale dzięki.

Nie lepiej zrobić kilka modeli skrzyń stojących pod różnym kątem? Przecież to sekunda pracy nawet w Paincie, a bardzo dobrze wyraził się Ignis:

symetria jest wrogiem piękna

No tak <facepalm> Zapomniałem o czymś takim jak "rozrzut" :D

lepiej irandom_range(-3,3) bo tak to zabardzo by sie krecily.

 

Anty: random(360) jakoś lepiej wyglada(nie wiem, moze nawet szybciej :P)

Dzięx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam, ale dzięki.

Chodzi o to, że gdy wyjmujesz z broni magazynek i zakładasz nowy, to przecież amunicja z tego pierwszego zostaje w nim, więc w oczywisty sposób ją tracimy - jednak w większości gier tak nie jest, a naboje przelatują magicznie do nowego magazynka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, w końcu się domyśliłem >.<

 

Ale mam mały problem z Shotem, nie kumam dlaczego, ale o_controler rysuje napisy dla jednego gracza po angielsku, a dla drugiego po polsku. Pół ekranu jest po engliszu, a pół po naszemu. WTF?

A, no i jeszcze w viewie 1 (jest dla gracza 1, czyli ct) cały czas rysuje się również to, co powinno się rysować tylko w viewie 0 i tylko jeśli gracz 0 (t) nie żyje.

Groar, nie kumam tych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem fajne byłoby takie rozwiązanie z amunicją:

przy przeładowaniu odrzuca się magazynek i wkłada kolejny, już naładowany, tu oczywiście nie ma niczego nowego,

ale możesz zrobić Bedziomie taką rzecz, że odrzucając wyczerpany do połowy magazynek tracisz też pozostałą amunicję - to byłoby (chyba) realistyczne, a raczej nie pojawia się w grach.

 

 

było to w swat4

 

Również było tak w Tactical Ops: Assault On Terror. Gra pseudo CS na modzie UT 99'

W Aliensach są wprowadzone magazynki i tak właśnie jest, niewykorzystane "pestki" po zmianie magazynka przepadają :) Irytuje mnie w grach właśnie takie dobijanie stanu amunicji po przeładowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.zaraz po wybraniu mapki :(

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object o_controler:

 

Error in code at line 7:

if global.grpol=0

^

at position 12: Unknown variable grpol

2.boty strzelają do gracza pomimo że na drodze jest ściana lub skrzynia pokombinuj z collision_line

3.przydało by się żeby gdzieś było napisane ile ma się życia ;)

4.nieda się włączyć singla

5.boty na 100% nie zabijają playera!!!

6.zamiast napierdzielać w ten enter to zrób alarma i wtedy raz przyciskasz i strzela a nie-:hammer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem bo myślałem że coś się zmieniło od od ostatniej wersji a kicha, jest jeszcze gorzej

1

.ERROR in

action number 1

of Step Event

for object o_controler:

 

Error in code at line 7:

if global.grpol=0

^

at position 12: Unknown variable grpol

Ten błąd występuje po wybraniu mapki city

2. Boty nie zabijają playera i są głupie.

3. Player nie może zabić botów.

4.

zamiast napierdzielać w ten enter to zrób alarma i wtedy raz przyciskasz i strzela a nie-hammer.gif

 

Wogule dużo by tu wymieniać, boty są najbardziej zbugowną częścią tej gry.

EDIT: I pociski cały czas wylatują z jego głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. W ogóle nie wiem, czemu tą mapkę dałem. Nic na niej nie ma : D Ale jak coś to w następnym update nie będzie już tego błędu.

2. Kuźwa, jak ja mogłem nie zauważyć. Spojrzałem do obiektu playerów i rzeczywiście - nic nie dałem w tym kontekście! <fejspalm> A to, że są głupie, to... ech... ja sam mogę zrobić najwyżej trochę lepsze AI.

3. Silly Stupid me! Zara wyjdzie poprawka...

 

EDIT: I pociski cały czas wylatują z jego głowy.

Wiem.

 

 

3majcie wersję, w której nie ma bugów z mapką city, botami niemogącymi zabić gracza oraz graczem niemogącym zabić botów - tuturutu toto jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.zrób chodzenie na boki

2.zrób wystrzeliwanie jako alarm klikasz roz i strzela co 1/3sek.

3.ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object o_controler:

 

Error in code at line 39:

 

draw_text(view_xview[0]+64,view_yview[0]+4,'Bron: '+string(o_player_1.bron))

^

at position 72: Unknown variable bron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...