Adriann Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Pytanie do takich ludzi jak członkowie Gear Studio,Propaganja etc. Jak wy znajdujecie motywacje do robienia gier,jak robicie że projekty nie nudzą się wam po 3 dniach jak połowie gmclanu,zdradźcie co robicie,co zażywacie,jak często chodzicie do kościoła. Co robicie że projekty wam się nie nudzą i kończycie tyle dobrych gier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Pewnie robią je tylko gdy chcą. Tzn. nie za dużo, pomalutku, bo się znudzi za szybko. Albo też pewnie mają tyle pomysłów, że muszą to robić. Mają plan, co zrobić po kolei a nie improwizują w trakcie. Więc wiedzą dokładnie co robić i to robią.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Grę najlepiej robić w kilku, przynajmniej jeden drugiego będzie "pilnował", jeśli nie masz motywacji to nie radze robić gry fabularnej bez gotowej grafiki i fabuły bo szybko ci się odechce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Musi ci się zmienić nastawienie, ja np pracuję nad Rune Masters od 2 kwietnia i pomimo, że zapał do pracy trochę spadł i nie siedzę już po 6h dziennie nad tym to cały czas projekt jest aktywny i nie ma mowy o porzuceniu go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Musi ci się zmienić nastawienie, ja np pracuję nad Rune Masters od 2 kwietnia i pomimo, że zapał do pracy trochę spadł i nie siedzę już po 6h dziennie nad tym to cały czas projekt jest aktywny i nie ma mowy o porzuceniu go. to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 A ja mam silną wolę i zawsze robię to, co sobie postanowiłem pomimo wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ale nie każdy tak ma więc pytam tych którzy gry kończą..ale nie doczekałem się od nich odpowiedzi;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 I się nie doczekasz, bo na to nie ma tajnego sposobu, weź się w garść i kończ swój ostatni projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Najlepszą motywacją są pieniądze! Jednak wielu z nas może sobie o takim czymś tylko pomarzyć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Radzę ci, uważaj bo Pakło zechce spełnić twoje marzenia ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ja np zapuszczam sobie jakąś fajną nutkę gdy nie mam co robić i mówię sobie posiedzę i ulepszę dzisiaj swoją grę. I dla mnie działa, bez muzyki to nawet gdybyście nie do krzesła na 1 dzień przykleili to nic bym nie zrobił bo mi się nudzi (czasami siedzę przed kompem włączonym i nic nie robię bo mi się nudzi). Co do muzyki to puszczam za zwyczaj jakieś instrumentalne bez słów najlepiej coś co mi się kojarzy dobrze z czasów dzieciństwa i PlayStation Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Nic na siłę. Ja np robie coś tylko jak mam na to ochotę, siędzę na zajęciach/w autobusie/oglądam coś i nagle w głowie "zrobie to tak i siak" = lece i robię. Nie zmusiłbym się do siedzenia 10 godzin i robienia na siłę nowych rzeczy, bo i tak 90% z nich bym potem wyrzucił/zmienił :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Każdego motywuje coś innego. Ja np.: pracując teraz z Shil wiem że ona czeka na jakiekolwiek newsy związane z projektem i to mnie motywuje. Plus to że nie chciał bym jej zawieść mówiąc coś w stylu: "Sorry, fajnie się tę grę robiło, ale mi się znudziło" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 13 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Jak nowy projekcik to włączam gametrailers, oglądam różne gry i dostaję nagle mnóstwo genialnych wizji. Ale ogólnie najlepiej się pracuje w grupie bo wtedy przynajmniej nie masz wrażenia bezsensu swojej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Czyli jestem motywatorem (czytaj upartą jędzą) :) Zawsze dobrą motywacją jest wiara, że to co się robi jest ######ste:) Ja przy komputerze wytrzymuję godzinę, max dwie. Potem siedzenie staje się całkowicie bezproduktywne. Stąd pracki powstają bardzo powoli, bo na wiele rzutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 ANty ma rację. Po prostu weź się w garść i skończ grę. I tyle ;). Pieniądze, praca w zespole, czy ustalony z góry harmonogram oczywiście pomagają, ale nie ma jakiegoś jednego magicznego sposobu. Wszystko i tak zależy od Twojej silnej woli. Jak się sam nie zmotywujesz, to żadna kasa czy nawet najlepszy zespół nie pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mnie motywuje kilka rzeczy : - silna wola - słowa wszystkich "i tak tego nie skończysz" (pozdro dla ANtY) i inne w tym stylu :) - chęć rozwijania swojego hobby oraz inne, zależy od humoru, sytuacji itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mnie motywuje kilka rzeczy : - silna wola - słowa wszystkich "i tak tego nie skończysz" (pozdro dla ANtY) i inne w tym stylu :) - chęć rozwijania swojego hobby oraz inne, zależy od humoru, sytuacji itd To silna wola motywuje ? :blink: Bez motywacji ani rusz, zauważ, że jak zaczynasz gre to masz motywacje, bo masz za***yste pomysły, ale potem zauważasz, że praca nad projektem się ciągnie... i ciągnie... Dlatego potrzebujesz kolejnej motywacji. Jedni, tak jak bedziom, używają do tego krytyki, inni powracają do projektu wtedy kiedy im się chce, a jeszcze inni szukają inspiracji i pomysłów, które zmotywują do zrobienia czegoś naprawde zadziwiającego w projekcie. Ja, nawet jak mi się nie chce czegoś robić, to czasami się zmuszam do tego, bo wiem, że to ważne i musze to zrobić, żeby przejść do następnej ciekawszej rzeczy, czasami jednak przechodze do tej drugiej rzeczy właśnie wtedy kiedy odechciewa mi się robić tej pierwszej, a gdy skończe drugą, to choćby nie wiem co, wracam do tej pierwszej. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Zazwyczaj jest tak że gdy robisz np. grę platformówkę i ciężko idzie, napływają Cię tony pomysłów na innego typu gry. Większość użytkowników zapewne chciała by zrobić coś zaje istego ale łatwego (3h roboty). Bardzo się denerwuję gdy porównuję swoją amatorską grę do innych z tego samego gatunku (np. AT), nie zawszę można powiedzieć żę się nawet tempie i użalam nad sobą, ale z drugiej strony to mnie też motywuje, bo nikt nie chce być tym najgorszym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Może napiszę co mnie demotywuje: zastój. Dlatego tworzyłem kiedyś grę monopol. Miałem około 150 obiektów i nie miałem dostępu do kompa przez 2 tyg. Gdy włączyłem grę i zobaczyłem kod, żeby go sobie przypomnieć wydał się bezsensowny i dałem sobie spokój. Naszczęście problem ten odpada, gdy jest team- zawsze coś się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Temat jest prosty, wyznaczamy sobie wielki cel(w tym przypadku skończenie projektu), możliwy do wykonania, i ustalamy kiedy chcemy go osiągnąć. Wypisujemy jakie korzyści odniesiemy, gdy osiągniemy cel. Potem umieszczmy te dane w widocznym dla siebie miejscu(może być np. tapeta). Potem należałoby zaplanować w czasie pomniejsze części tego projektu ...itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ee....to nie takie proste,piszecie jakbyście sami o tym nie wiedzieli;d gdyby to było takie proste to ile świetnych gier by wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Mnie motywuje kilka rzeczy : - silna wola - słowa wszystkich "i tak tego nie skończysz" (pozdro dla ANtY) i inne w tym stylu :) - chęć rozwijania swojego hobby oraz inne, zależy od humoru, sytuacji itd Widziałem ostatnio, że te gta twoje już porzuciłeś skoro już nawiązałeś do tematu :) @up: no jasne, że nie proste. Ale weź się w garść i pokaż, że ty jesteś pro, a bedziom inni to noby :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 @ANtY - Aż mi się chce wbić do projektu xD This is for you :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 14 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Codziennie najtrudniej jest zacząć. Np. mam za zadanie coś napisać - męczący kawał roboty, więc odkładam, jak mogę. Ale gdy się zmuszę, by usiąść i wydusić z siebie choć kilka zdań, to coś się jakby odblokowuje w mózgu i dalej już nie sposób się oderwać od tego zajęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 @Anty - CityLife zostało wstrzymane z powodu braku moich umiejętności programistycznych :) Dlatego teraz robię Shota, który jest prostszy. @DarkTeam - silna wola jest czymś, co pomaga moim motywatorom, więc też się zalicza ;) @up - ja też tak mam, ale nie wiedziałem, że można to nazwać motywacją :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 @Bedziom: Jak byś miał motywacje to byś się zaparł i to skończył, ale po prostu ci się nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Września 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Harmonogram jest najważniejszy. Wyobraź sobie robienie projektu w firmie bez harmonogramu... "aaa tam, zrobi się jutro". Z harmonogramem nie ma jutra, robisz albo zostajesz po godzinach i to pomaga sie przymusić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Harmonogram nie działa przy amatorskim projekcie właśnie przez "aaa tam, zrobi się jutro". Jest to spowodowane tym, że nie obetniesz grafikowi, ani sobie wypłaty, żeby się przycisnąć, bo i tak nie ma żadnej wypłaty. Praca w firmie != robienie gier amatorskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Mnie ostatnio zmotywowało to, jak wszedłem na serwer AT i ktoś napisał "Borek, wynocha stąd, rób nam nową wersję!". To jest super uczucie jak innym się podoba twoja gra i chętnie w nią grają :) Dlatego zawsze po Szczecin Game Show wychodzę z pełną motywacją do tworzenia. Łebki grają cały dzień i rodzice ich nie mogą oderwać od laptopów :). No ale żeby ludzie zaczęli grać w cokolwiek, to trzeba mieć silną wolę i coś lepszego zaprogramować. Najgorzej jak ktoś próbuje zrobić grę pod innych - na siłę. Ja tworze projekty takie, w które zawsze chciałem pograć z dokładnie takimi zasadami jakie ja chce. Za małolata tworzyłem gry planszowe i z chłopakami żeśmy grali codziennie, im się moje gry podobały i to mnie motywowało do robienia kolejnych albo ulepszania tych starych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się