baca Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Tytuł: Visual Game Studio Gatunek: program Opis: Ma to być edytor do tworzenia gier, obecnie jest w fazie projektowania(w c++). Zamieszczam tech demo żebyście doradzili co mam zmienić, co dodać. Coś powiedzieli o kontrolkach(które sam zrobiłem wzorując się na office 2010), czy dobrze działają itp. itd. Download: Plik Rozmiar pliku: ~1.2MB Programowanie:Mateusz Bacławski Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Mam nadzieję, że takie pier**łki jak rysowanie jeszcze nie są zrobione, bo jeśli tak to są bardzo nieintuicyjne, ale i tak chylę czoła. Mogę spytać przy użyciu jakiej biblioteki to stworzyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 No zapowiada się fajnie, prosty interfejs i widać że proste lecz przydatne opcje jak na początek są. ( jak np zoom rooma żecz prosta a w GM pomyśleli o tym dopiero w wersji 8.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Oczywiście edytor obrazków jest jeszcze nie gotowy, korzystało z bib. ultimate++. A co do zooma to będzie wszędzie gdzie jest to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Fajny programik, tylko w edytorze rooma dodaj jakieś przemieszczanie się np. za pomocą MMB, w dodatku przydałoby się dodać jakiś virtual space w czasie edycji tzn. lewy górny róg nie jest pozycją 0,0 owego rooma. Co do wstawiania obiektów w roomie jest trochę skopane. Wystarczy kliknąć gdziekolwiek na workspace a się obiekt tworzy (może jakieś shortcut keys?), lepiej by było LMM zaznaczanie już istniejących obiektów do ew. pozycjonowania ich, oraz PPM - zamiast niszczyć - to wyświetlić menu kontekstowe z opcjami edycji obiektu ( Kopiowanie, usuwanie, szybkie wstawianie [lista z obiektami] itd. ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 @Up - jest dostępne przenoszenie ctrl+LPM i zaznacza w miejscu w którym naciśniesz jeszcze dodam, że możesz zaznaczyć per-pixel lub cały rozmiar. Przez co jest możliwe zaznaczenie obiektu leżącego pod nim. A co do memu obiektów do góry i na dół w zakładce Object Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Jedna z lepszych produkcji na GMclanie :thumbsup: Oczywiście 5/5 Podoba mi się wypisanie funkcji po prawej stronie przy tworzeniu obiektów. Tylko mam jedno pytanie. Czemu jak klikam Run to się gra nie włącza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 @Up nie wiem dlaczego ale aplikacja nie tworzy wontku w innym folderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Ludzie. Co jest?! Gry robione przez jeden góra dwa dni mają minimum 2 strony komentarzy, a ten świetny program pisany raczej przez bardzo długo ma zaledwie 8 komentarzy !! :frusty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 @up: dobra, to ja sie dopiesz: produkcja Bardzo dobra(przez duze B ), oby nie zostal ten projekt zapomniany, a kto wie? konkurencja dla GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 @Morti Też mnie to dziwi. Jak bym był gnyskiem albo ptyśkiem to temat by był ciągle na pierwszym miejscu, ale co poradzić. @up nie porzucę projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Program nie zachęca designem do pobrania, a w pierwszym poście jest błąd literowy. To niezbyt zachęca do komentowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Zmień może ikonkę "layer" bo trochę jest kiepska w porównaniu do innych :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Niektóre ikonki są tymczasowe z braku pomysłu, ale oczywiście zostaną zmienione. @gnysek A konkretniej co jest nie tak z designem? Błąd poprawie jak będę miał dostęp do normalnej przeglądarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Mógłbyś zmienić design na trochę jaśniejszy. Na pierwszym obrazku podpisy przy ikonach po lewej stronie, są w różnych odległościach od rogu ekranu. Mały detal, a estetyka na tym cierpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja bym zostwił defaultowy design windowsowy, wtedy program dopasowywałby się do użytkownika (gdy używamy własnego tematu), a tak mamy narzuconą jedną kolorystykę, która niekoniecznie się każdemu podoba. Mnie odpycha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 @up przebuduję gui i dodam możliwość wyboru wyglądu. Dopiero teraz zobaczyłem, że wygląd kontrolek robię pod mój gust. Właśnie dlatego zamieściłem ten test, żebyście wykryli takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Główne okno. Kiedy kliknę sprite po lewej, to na wstążce pojawia się Add sprite, jak klknę object, to add object. A powinno wg mnie być widać Add do wszystkich typów zasobów od razu. Tak jak w GM-ie, na górze. Obok siebie są: Add sprite, Add sound, Add object, Add room itd. A wogóle to jak nie ma żadnych spritów, powinien być przycisk służący do dodania jednego, tam gdzie normalnie jest lista spritów. Przy okazji: okienko informujące o tym że zostały wprowadzone zmiany, ale nie są zapisane. Przycisk "No" jest za wąski. Edit: Nazwy czcionek nie są alfabetycznie... Edit 2: Jak zacząłem się bawić, i utworzyłem nowy obiekt, i zacząłem się bawić collision shape, stawiając te punkty na opak to wyskoczył mi błąd "Out of memory". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Zmień może ikonkę "layer" bo trochę jest kiepska w porównaniu do innych Zmieniłem (...)Na pierwszym obrazku podpisy przy ikonach po lewej stronie, są w różnych odległościach od rogu ekranu(...) Poprawiłem. Główne okno. Kiedy kliknę sprite po lewej, to na wstążce pojawia się Add sprite, jak klknę object, to add object. A powinno wg mnie być widać Add do wszystkich typów zasobów od razu.(...) Według mnie jest dobrze, a jak inni sądzą? (...)Tak jak w GM-ie, na górze. Obok siebie są: Add sprite, Add sound, Add object, Add room itd. (...) Jest to w zakładce Create. (...)Edit: Nazwy czcionek nie są alfabetycznie...(...) Poprawiłem teraz jest sortowane alfabetyczne. (...)A wogóle to jak nie ma żadnych spritów, powinien być przycisk służący do dodania jednego, tam gdzie normalnie jest lista spritów.(...) Też nad tym myślałem. (...)Edit 2: Jak zacząłem się bawić, i utworzyłem nowy obiekt, i zacząłem się bawić collision shape, stawiając te punkty na opak to wyskoczył mi błąd "Out of memory". Edytor jeszcze jest nie stabilny. ---- Jak jeszcze znaleźliście jakieś bugi to piszcie. Program z poprawkami dodam jak zrobię edytor cząstek "Particle" i animacji szkieletowej "Animation", które będą renderowane przez grafę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Proszę bardzo: 1.Wstążki powinny dostosowywać się do różnej szerokości monitorów, bo np. u mnie na 1920x1080 wykorzystują raptem 1/3 szerokości ekranu. 2. W okienku obiektu, na wstążce, w części sprite obrazek jest wyśrodkowany, a powinien chyba być zeskalowany. 3. W okienku Sprite, w zakładce settings, na wstążce powinno chyba pisać origin, a nie orygin. I to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 @up 2. Na początku miałem skalowane ale ostatecznie zmieniłem na pełny rozmiar z możliwością przesuwania, powiększania/pomniejszania. Myśle, że tak jest lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 @up 2. Na początku miałem skalowane ale ostatecznie zmieniłem na pełny rozmiar z możliwością przesuwania, powiększania/pomniejszania. Myśle, że tak jest lepiej. Może być przybliżanie, oddalanie i przesuwanie, ale domyślnie powinno raczaj być widać cały obrazek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Gnysiu, zazdrość zadziera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Według mnie może wyjść z tego coś fajnego, pracuj! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Other>Gui theme>Progress pasek To wymiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 @up napewno zostanie zmieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 MI edytor sprite'ów w ogóle nie działa :), gdy przycisne na byle jakie narzędzie to cofa do okna z spriteami XD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Mam to samo. Do tego jak próbuję wstążkę ukryć (strzałka po prawej w rogu), to laguje niczym za czasów Pentium1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 @Up Dziwne, nie wiem czemu, ja nie miałem nigdy takiego zdarzenia. A mogę wiedzieć w jakim systememie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 XP z SP2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się