LolikZabijaka Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Cześć mam pytanko związane z fajkami. Dlaczego z roku na rok szlugi drożeją i są coraz gorszej jakości? Mama mi mówiła że jak była młoda i się kupowało Camele, to jak się odpalało to miły aromat był, a teraz jak kumpel odpala Camela, to smród gorszy niż koziołki. Dlaczego tak jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Nie znam się, ale przypuszczam, że coraz mniej kasy mają twórcy, więc dają gorszej jakości, by jakoś istnieć, poza tym konkurencja rośnie Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 bo młodzi zaczęli jarać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 możliwe, ja gdzieś słyszałem też że spora część fajek na polskim rynku jest produkowana na lewo, tylko że my o tym nie wiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Papierosy nie maja zadnych reklam juz ani nic, a sa nawet podane w zlym swietle w telewizji i innym, czczemu sie nie dziwie. A patrzac w ten sposob na prawa rynku, poniewaz wiecej ludzi woli rzucic palenie, niz placic i niszczyc sobie zdrowie, sprzedawcy maja coraz mniej sprzedarzy, mniejszy profit, i w tym momencie mniej kasy na dobrej jakosci produkt. Wyzsze ceny i mniejsze ilosci nikotyny to tez wymogi w niektorych krajach, z tego co slyszalem. Nie zdziw sie gdyby za kilka lat papierosy zostaly zakazane w ogole, a na lewo dostaniesz latwiej heroine, patrzac na to jaki bezsensowny jest tyton. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...