Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

o ile jest to maly projekcik, to tak. jesli zas zaczynamy duzy, ogromny projekt, to warto zainwestowac wiecej czasu, aby dzialalo to na prawde kazdemu, bo w koncu o to tworcom chodzi, by kazdy mial szanse zagrac.

Wręcz na odwrót wg mnie :D No właśnie mamy troche inne podejście mi się wydaje że Ty patrzysz bardziej pod kątem producenta silników ja producenta gier - jeśli np nad jedną grą siędze 2-3 lata w czasie których muszę mieć wenę non stop, to przy takim projekcie - zaiwestować więcej czasu - dodatkowy niech sobie będzie rok, choć myśle w moim przypadku trochę dłużej - to się tylko wydaje takie nic. Ale teraz patrz, skoro nie puszczać spritów, aż taka restrykcja - przy czymś co w zasadzie naprawdę mało szkodzi w porównaniu do particli (nie używam generalnie) efektów graficznych, sztucznych inteligencji, wszystkiego - gdybym miał przy każdym jednym z tych aspektów siedzieć tak 'do oporu' wyciskając każdą 1/100 sekundy - to mówię Ci dziś szczerze nie skończyłbym tej gry nigdy. Po prostu. Ogromny projekt to ogroooomna ilość roboty, którą można mnożyć w nieskończoność zagłębiając się w detale, ale jesteśmy tylko ludźmi i nie mamy pod sobą 100 programistów, taka prawda :)

edit.

Oczywiście nie mówie żeby olewać serdecznie optymalizacje (broń boże kto grał w back2 wie jak to się kończy) Oczywiście fajnie gdyby każdy mógł zagrać, pięknie by było, i jak ktoś to ogarnia to szacunek. Ja nie ogarniam ale przy takich grach się raczej w game makerze nie da inaczej - Czasem dla efektu [a efektu nie poświęce, bo równie dobrze mógłbym robić zupełnie inną grę) trzeba pier***ć gracza pełnoekranową 30 klatkową animacją w twarz - a jeśli się jednak da - to i tak jak mnie nikt nie sklonuje to się nie da ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tym właśnie gnysku mówiłem - to są wbudowane w GMa macierze :)

robie akurat w swobodnym czasie małą gierkę z użyciem animacji szkieletowej na tym, to mogę później zrobić z tego example na GMClan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wręcz na odwrót wg mnie :D No właśnie mamy troche inne podejście mi się wydaje że Ty patrzysz bardziej pod kątem producenta silników ja producenta gier - jeśli np nad jedną grą siędze 2-3 lata w czasie których muszę mieć wenę non stop, to przy takim projekcie - zaiwestować więcej czasu - dodatkowy niech sobie będzie rok, choć myśle w moim przypadku trochę dłużej - to się tylko wydaje takie nic. Ale teraz patrz, skoro nie puszczać spritów, aż taka restrykcja - przy czymś co w zasadzie naprawdę mało szkodzi w porównaniu do particli (nie używam generalnie) efektów graficznych, sztucznych inteligencji, wszystkiego - gdybym miał przy każdym jednym z tych aspektów siedzieć tak 'do oporu' wyciskając każdą 1/100 sekundy - to mówię Ci dziś szczerze nie skończyłbym tej gry nigdy. Po prostu. Ogromny projekt to ogroooomna ilość roboty, którą można mnożyć w nieskończoność zagłębiając się w detale, ale jesteśmy tylko ludźmi i nie mamy pod sobą 100 programistów, taka prawda :)

edit.

Oczywiście nie mówie żeby olewać serdecznie optymalizacje (broń boże kto grał w back2 wie jak to się kończy) Oczywiście fajnie gdyby każdy mógł zagrać, pięknie by było, i jak ktoś to ogarnia to szacunek. Ja nie ogarniam ale przy takich grach się raczej w game makerze nie da inaczej - Czasem dla efektu [a efektu nie poświęce, bo równie dobrze mógłbym robić zupełnie inną grę) trzeba pier***ć gracza pełnoekranową 30 klatkową animacją w twarz - a jeśli się jednak da - to i tak jak mnie nikt nie sklonuje to się nie da ;)

Back 2 jest dobry,klimatyczny chociaż dużo prosty niż BackDown a co do optymalizacji to DHDRLights czy jakoś tak te światła zjadły tą gre i optymalizacje.

 

o tym właśnie gnysku mówiłem - to są wbudowane w GMa macierze :)

robie akurat w swobodnym czasie małą gierkę z użyciem animacji szkieletowej na tym, to mogę później zrobić z tego example na GMClan.

 

Ja poszukam zaraz mój stary projekt,zrobie do EXE tam jest animacja szkieletowa i zobaczymy co powiecie.Chwila nie wiem czy znajde... :unsure:

 

Edit:Testować.Stara animacja szkieletowa(chyba) i losowe tworzenie bohater plus inne rzeczy:

https://gmclan.org/up8726_4_HideNSick.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki z różnych projektów są w rozsypce.Jak wszystko pozbieram i złoże do kupy to może być ciekawie. :]

jak mój bohater będzie chciał obrócić sobie główkę w lewo to nie zrobie to na drawie.

 

Nie jestem pewien czy kolega w ogóle ogarnia tworzenie gier, bo tego w jaki sposób działa GameMaker to już wiem że nie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja to zrobiłem, w jednym starym przykładzie na główną GMClanu chyba nawet, sprawdze czy na pewno.

Jest: https://gmclan.org/index.php?plik=175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
I chyba decydujemy się na takie coś:

MTSzJZX.png

wygląda kosmicznie paskudnie, przykro mi to mówić

 

btw wspieram.to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy kolega w ogóle ogarnia tworzenie gier, bo tego w jaki sposób działa GameMaker to już wiem że nie. :D

 

MTSzJZX.png

 

Nie jestem pewien czy kolega w ogóle ogarnia programy graficzne, bo tego w jaki sposób działa Paint to już wiem że nie. :twisted:

 

Dno nic więcej,wstyd takie coś dawać.Poznaj serce chama,zrobiłem dla Ciebie.

krul.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspieram.to?
Tak. Związane z ZTG. Chyba w poniedziałek ruszamy.

Zrzucili na mnie rolę grafika. xD

 

@GhostWriter dzięki, poziom pracy podobny, ale moje jest o 1MB lżejsze. Przy 14 takich grafikach jest to istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

threef: a wystarczyliby dac cien pod napisami, zeby sie nie zlewalo z tlem i lekko przyciemnic to tlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Związane z ZTG. Chyba w poniedziałek ruszamy.

Zrzucili na mnie rolę grafika. xD

 

@GhostWriter dzięki, poziom pracy podobny, ale moje jest o 1MB lżejsze. Przy 14 takich grafikach jest to istotne.

 

A samo to??? Wystarczy dodać napis odpowiednią czcionką i pomniejszyć :rolleyes:

GhostMatrix.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vp9MLsG.png

Banery do akcji crowdfundingowej. Ktoś ma jakieś rady? Zazwyczaj w takich banerkach daje się to co akcja oferuje, ale wszystko będzie wirtualne, więc nie mamy co pokazać. :(

u mnie to przecież matrix jest i ten typ jako szkielet,no zobaczymy co wymyślą tak czy inaczej mój poziom jest lepszy od Twojego :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ghost, Threef: przestańcie pierdolić - oba nie nadają się na publiczne pokazanie, ale threefa tworowi jednak bliżej koncepcji celu. i matrix i te skałki jakieś takie z dupy. deal with it, ale póki nie będzie nic lepszego i bliższego kampanii, puty użyjemy threefa grafik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ghost, Threef: przestańcie pierdolić - oba nie nadają się na publiczne pokazanie, ale threefa tworowi jednak bliżej koncepcji celu. i matrix i te skałki jakieś takie z dupy. deal with it, ale póki nie będzie nic lepszego i bliższego kampanii, puty użyjemy threefa grafik :)

 

no niech to grafik zrobi porządnie,propa myślę,że sobie poradzi z takim pziomem grafiki jak w prince of persia a ten button czy co to tam ma być ma być trafny a nie wyczepisty i chyba w tym cały sęk <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

niby niech grafik zrobi

 

ktoś kto umie rysować != ktoś kto umie estetyczne designerkie graficzki robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...