Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

A dużo używasz skalowania?

Bo powinno się jak najmniej skalować. Lepiej jest stworzyć od razu dobrze wyskalowany model niż później go skalować ingame. Ale nie jesteś początkujący to pewnie o tym wiesz :D

Tylko w drzewach by dodać im różnorodności i tak sprawdziłem wpływ tego jak i innych elementów na szybkość gry różnice około 5 fps

 

15 jeśli dodatkowo zamiast dalekiego zasięgu widzenia dał bym krótki ale kiepsko to wygląda zwłaszcza żeby dało 15fps musiałbym przestać je rysować z odległości około 50 metrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

tylko jeden z nich to profil, no ale pomijając to to musiałbyś pokazać resztę gry, najlepiej dopasuj tak, żeby wszystko było w tej samej perspektywie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej idziemy w dobrą stronę, tak myślę - cały problem właśnie polega na tym, że się źle skleja z części i że to są wszystko takie pozycje nienaturalne.

Ale chyba tak byłoby nieco lepiej, co?

 

boczkidem2.png

 

edit: ej, czemu to jest takie nieostre? jak się odeśle do pliku, to jest normalnie, a nie takie zamazane... nigdy sie tak nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zgiąć kolana itp. żeby wyglądał jak gotowy do wyprowadzenia ataku, wyobraź siebie walczącego w takiej pozie jak pokazałeś postać :P

Chyba nie muszę nic więcej dopowiadać :P

Pierwsze lepsze filmiki pod hasłem sword fight:

http://www.youtube.com/watch?v=gvTmLzHLJfg (od 1 minuty)

Przypatrz się ich pozom przed atakami i może coś lekko podobnego spróbuj zrobić.

 

Może Ci to lekko skomplikować robienie animacji np chodzenia, ale w sumie możesz je zrobić w pozie jaka Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mniej więcej idziemy w dobrą stronę, tak myślę - cały problem właśnie polega na tym, że się źle skleja z części i że to są wszystko takie pozycje nienaturalne.

Ale chyba tak byłoby nieco lepiej, co?

 

boczkidem2.png

 

edit: ej, czemu to jest takie nieostre? jak się odeśle do pliku, to jest normalnie, a nie takie zamazane... nigdy sie tak nie działo.

ten pierwszy fajnie wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj chodzi tylko o perspektywe nam :P .

Animacje będą potem i reszta poz.

 

Jedno drugiego nie wyklucza, na podstawie perspektywy robisz resztę.

Mając pierwszą klatkę animacji widzisz odrazu jak sie prezentuje w perspektywie.

Zrobisz taką jak teraz i jak będziesz chciał zrobić jakąś animację to wszystko może Ci się popsuć.

 

Tu masz np takie coś: http://www.36peas.com/storage/ninja/large%...ite%20sheet.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno drugiego nie wyklucza, na podstawie perspektywy robisz resztę.

Mając pierwszą klatkę animacji widzisz odrazu jak sie prezentuje w perspektywie.

Zrobisz taką jak teraz i jak będziesz chciał zrobić jakąś animację to wszystko może Ci się popsuć.

 

Tu masz np takie coś: http://www.36peas.com/storage/ninja/large%...ite%20sheet.png

 

Fajny ten ninja, ale trochę przerysowany, w sensie duże ramiona i wcięcie w pasie, taki jest bardziej fikuśny. Ale on jest ewidentnie en face. Nie wiem czy rycerz miałby taki zakres ruchu rękami jak ten tu. Ale można spróbować - z tego rzutu by wynikało że należy animować postać z przodu, tą pierwszą właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JustIDS - Totaly Awesome Augmented Reality Game trailer ;)

 

by:

Patryk Budzyński

Bartek Gajewski

Jarek Potiuk

Artur Poznański

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zobaczeniu że gra wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość wydawało mi się że będzie ciekawa. Miałem racje. Wydawało się. Jak dla mnie pomysł do bani, bo kto normalny będzie robił z siebie debila wrzeszcząc nie wiadomo co do telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra jest do imprezowego przełamywania lodów. w n-tej iteracji dojdzie konieczność krzyczenia konkretnych fraz, zamiast drzeć się jak głupi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
gra jest do imprezowego przełamywania lodów. w n-tej iteracji dojdzie konieczność krzyczenia konkretnych fraz, zamiast drzeć się jak głupi :D

póki nie ma jakiegoś panelu zewnętrznego do wyświetlania na projektorze to widownia nie widzi nic poza tym co możnaby równie dobrze i bez telefonów robić

 

Zdziwił byś się smile2.gif

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...