Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

no niestety każdy program tego wymaga. Na tym polega animacja szkieletowa. W przypadku blendera jedynie miałbym do zarzucenia tutaj nieintuicyjność interfejsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Filar Społeczności

Mi się podoba akurat animowanie w Blenderze, ale dlatego że w niczym innym nie animowałem. Jak się ogarnie interfejs właśnie to całkiem wygodne narzędzie.

Co do animacji w Unity to z kodu są odpalane, ale nie doszedłem jeszcze do wprawy a chciałbym żeby jakoś zrobić nogi poruszające się oddzielnie od tułowia w trakcie chodu. Chociaż to pewnie zbyt skomplikowane i lepiej animacji zrobić więcej. No i mam problemy z kamerą, udało mi się zrobić taką zza pleców która przybliża się przy ścianach ale strasznie nią trzęsie i nie wiem czemu.

A tutaj nowe rzeczy, szybciej już umiem teksturki rysować ale mam ciągle mało czasu :(

kontestacje_plakat.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba akurat animowanie w Blenderze, ale dlatego że w niczym innym nie animowałem. Jak się ogarnie interfejs właśnie to całkiem wygodne narzędzie.

Co do animacji w Unity to z kodu są odpalane, ale nie doszedłem jeszcze do wprawy a chciałbym żeby jakoś zrobić nogi poruszające się oddzielnie od tułowia w trakcie chodu. Chociaż to pewnie zbyt skomplikowane i lepiej animacji zrobić więcej. No i mam problemy z kamerą, udało mi się zrobić taką zza pleców która przybliża się przy ścianach ale strasznie nią trzęsie i nie wiem czemu.

A tutaj nowe rzeczy, szybciej już umiem teksturki rysować ale mam ciągle mało czasu :(

kontestacje_plakat.png

Ja mam niezły kod do kamery, ale mi się nie przybliża przy ścianach...

Ale nie wiem czy to nie wystarczy raycasta puścić w kierunku patrzenia i jak natrafia na Layer [Wall] to po prostu przybliża i drugiego w przeciwnym kierunku żeby nie cofał ja się nie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

to jest mockup, screen wklejony na zdjęcie konsoli nintendo 3ds

 

z założenia ma pobudzić wyobraźnię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

O to to co ANtY pisze, z tym że słabo wyszło. Ogólnie to szukałem dobrego połączenia pikselozy i konturów żeby wyglądało jak z DSa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

TO JEST GIF JAK COŚ

Siedziałem nad tymi eksplozjami z dwie godziny dopiero teraz ogarnąłem że wystarczy zaznaczyć Kinematic w Rigidbody żeby wszystko nie wybuchało od razu i już będzie tylko lepiej. Model świątyni nie ma paru plane'ów i ma duże fragmenty więc wygląda to jeszcze na razie nieestetycznie, ale może będzie spoczko

 

ryvc.gif

 

@EDIT:

 

i o to chodzi!

ryvc90125.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja, kojarzy się z Powermonger albo Populus1 - tylko koniecznie na pełnej pixelozie.Mam nadzieję tylko że nie zmarnujesz tego graficznego potencjału na jakąś błachą grę bez przyszłości (typu robienie eksplozji na mapie żeby wszystko zniszczyć).Może jakiś prosty RPG albo RTS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...