Mr.Protek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Optymista :D Nie ma opcji ściszenia dźwięków :/ Wkurza, że obrażenia są strasznie losowe (1,1,1,10,1,5,1,1,1,4) i mają "duży rozrzut" Opcja ustawiania głośności dźwięków jest, ale w specjalnym programie konfiguracyjnym dołączonym do gry. Aby uzyskiwać bardziej pewne wyniki należy podnieść parametr broń/zbroja u kowala :rolleyes: Gra ma wyjątkowy system obliczania obrażeń, gdyż wartość odporności nie jest stała jak w innych grach. Wprowadziłem to celowo by nie było sytuacji że poziom z góry decyduję o wygranej. Oczywiście duża różnica w poziomie daje pewne zwycięstwo, ale jednak stworzyłem coś bardziej unikalnego. Niektórzy przyzwyczajeni do standardowych rozwiązań będą uznawali to jako minus. :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 gdyż wartość odporności nie jest stała jak w innych grach Rozwiń myśl, proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ok pograłem jakieś 20 minut nie patrzałem dokładnie. I mogę stwierdzić że gra prezentuje się na poziomie średnim, nie widzę w chwili obecnej czegoś co mogło by mnie skłonić do ponownego odpalenia gry i dokończenia przygody ( tak zapisałem stan gry na wszelki wypadek gdybym jednak zmienił zdanie :P ) Przez ten czas ubiłem około 20 debilogobilnów liczę z bossem z 1 questa i tych czerwonych z 2. I na tym koniec gdyż rozgrywka sprowadza się w przypadku wojownika do spam kilku na atak a kiedy mało mamy życia to na butelkę po walce jedynie trzeba uzupełnić potki i dalej iść na potworki. Niby są jakieś sklepy ale mogę co najwyżej podnieść siłę obrony lub ataku mojej broni, która po tym zabiegu ma strasznie dziwny hit rate ( 1,1,1,12,2,1,14,6 ). Nie mam pojęcia co może być za portem, czy będą jakieś sklepy z nowymi broniami, czy nie? Nie widziałem stosownego okienka w interfacsie do zdejmowania i zakładania eq. Wektor ruchu po mapie imo jest niedopracowany, przy prostopadłych kierunkach ( 0, 90, 180, 270 ) idziemy wyraźnie szybciej niż przy lekko mniejszym odchylonym o 10 stopni od tych co podałem. Jeżeli już robisz sprity z edytora 3D to postaraj się o wyrenderowanie większej ilości klatek animacji poszczególnego ruchu bo walka traci dynamikę. Powinieneś dać na początku większą swobodę wyboru poczynań bo pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nie można ani wybrać questów ani dobrać własnego ekwipunku totalna liniówa, jeżeli głównymi odbiorcami mają być dzieci ( tak wywnioskowałem z cukierkowej grafiki i polskich nazwach potworków ) to mogę ci gwarantować że projekt nie przejdzie. Wszak nadchodzi era gdzie wszystkie gry stają się sandboxami. BTW dorób jakąś strzałkę gdzie oddać wykonanego questa bo traci się czas na szukanie npca który nam się przemieścił lub zapomnieliśmy jak wygląda lub się nazywa. EDIT: zapomniałem o ocenie : 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Rozwiń myśl, proszę. W większości gier odporność (pancerz) ma stałą wartość lub w ogóle nie występuje (czyli też ma stałą wartość ale równą zero). Bronie mają zazwyczaj wartości z przedziału np 5-10, czyli jeżeli przeciwnik ma odporność równą 5 odebrał byś mu od 0 do 5 punktów życia. U mnie oprócz wylosowania skuteczności ataku losuje się też skuteczność obrony stąd podwyższony poziom losowości w grze. Uznałem że ktoś nie ubrany w zbroje, bez broni, ale z wysokim poziomem będzie mógł zadać zarówno ciosy niesamowicie słabe jak i śmiertelne, tak samo rozpatrując odporność raz uda mu się lepiej uniknąć konkretnych obrażeń, a raz gorzej. Natomiast ulepszenie parametrów Broń/Zbroja u kowala ustawia pewne minimum podczas losowania dzięki czemu możemy mieć pewność że zadamy bardziej poważne rany lub lepiej przyjmiemy na siebie cios wroga. Czynnik losowości i tak zostaje ale zmniejszony. Oczywiście Broń i Zbroja z czasem się psuje i to nasze minimum opada, wtedy należy udać się do kowala i naprawić to co popsute. Teraz inną sprawą jest to że w przypadku gier gdzie występują turowe pojedynki 1v1 musi istnieć duży czynnik losowości (np jakieś losowe karty lub inne czynniki) bo inaczej gra była by naprawdę strasznie nużąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Tym bardziej, że ci NPC wyglądają tak samo :/ Ale ogólnie to +1 Dodaj skille i bronie różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Gra całkiem całkiem. Trochę walki mi nie pasują ale po za tym może być. Gra ma trochę wad ale ogólnie da się zrobić. PS: Ten dolny pasek trochę jak Diablo 1 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ok pograłem jakieś 20 minut nie patrzałem dokładnie. I mogę stwierdzić że gra prezentuje się na poziomie średnim, nie widzę w chwili obecnej czegoś co mogło by mnie skłonić do ponownego odpalenia gry i dokończenia przygody ( tak zapisałem stan gry na wszelki wypadek gdybym jednak zmienił zdanie tongue2.gif ) Przez ten czas ubiłem około 20 debilogobilnów liczę z bossem z 1 questa i tych czerwonych z 2. I na tym koniec gdyż rozgrywka sprowadza się w przypadku wojownika do spam kilku na atak a kiedy mało mamy życia to na butelkę po walce jedynie trzeba uzupełnić potki i dalej iść na potworki. Niby są jakieś sklepy ale mogę co najwyżej podnieść siłę obrony lub ataku mojej broni, która po tym zabiegu ma strasznie dziwny hit rate ( 1,1,1,12,2,1,14,6 ). Nie mam pojęcia co może być za portem, czy będą jakieś sklepy z nowymi broniami, czy nie? Nie widziałem stosownego okienka w interfacsie do zdejmowania i zakładania eq. Wektor ruchu po mapie imo jest niedopracowany, przy prostopadłych kierunkach ( 0, 90, 180, 270 ) idziemy wyraźnie szybciej niż przy lekko mniejszym odchylonym o 10 stopni od tych co podałem. Jeżeli już robisz sprity z edytora 3D to postaraj się o wyrenderowanie większej ilości klatek animacji poszczególnego ruchu bo walka traci dynamikę. Powinieneś dać na początku większą swobodę wyboru poczynań bo pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Nie można ani wybrać questów ani dobrać własnego ekwipunku totalna liniówa, jeżeli głównymi odbiorcami mają być dzieci ( tak wywnioskowałem z cukierkowej grafiki i polskich nazwach potworków ) to mogę ci gwarantować że projekt nie przejdzie. Wszak nadchodzi era gdzie wszystkie gry stają się sandboxami. BTW dorób jakąś strzałkę gdzie oddać wykonanego questa bo traci się czas na szukanie npca który nam się przemieścił lub zapomnieliśmy jak wygląda lub się nazywa. EDIT: zapomniałem o ocenie : 3/5 Bardzo dziękuje za opinie :rolleyes: Za portem znajdują się nowe zadania, nowe przedmioty/czary w sklepach, masa nowych potworów, krypty z nieumarłymi i takie tam... :jezor: To nie jest standardowy cRPG z okienkiem ekwipunku, tego okienka nigdy nie będzie. Na starcie jest liniowo, a to po to żeby z łatwością zdobywało się doświadczenie na początku gry, bo potem z czasem gdy pojawiają się nowe potwory i zadania trzeba użyć głowy i odpowiednich przedmiotów/czarów by pokonywać swoich wrogów. Większej ilości klatek animacji też nie będzie bo gra ma zajmować mało miejsca na dysku i jak najmniej w pamięci, a każdy potwór ma 2 alternatywne wyglądy więc trudno by to było osiągnąć. (Szczególnie że 1 klatka animacji ma rozmiary 239x239, bo postacie jakby nie patrzeć są spore). O tym hit rate pisałem już wyżej, jest to celowy zabieg. Natomiast co do wektora ruchu się zgodzę iż występuję takie zjawisko, już wcześniej zwracali mi na to uwagę, w kodzie gry jest gotowa właściwa funkcja, tylko że jest wykomentowana bo bardziej mnie się podoba jak jest teraz, ale prawdopodobnie ustawie tamtą w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Jestem pewny, że znalazłbyś grafika do projektu na takim stadium projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja podchodzę też do tego tak że najpierw trzeba stworzyć coś gorszego by potem stworzyć coś lepszego. Jest wiele rzeczy w tej grze których nie ma sensu już zmieniać a dzięki doświadczeniu jakie zdobyłem tworząc ją wiem jak połączyć pewne koncepcje w całość żeby stworzyć coś nowego i bardziej grywalnego w przyszłości. Mam już pewien ciekawy pomysł który połączy to co w tej grze było dobre z nowymi koncepcjami i zapewni większą różnorodność i ciekawszą bardziej rozbudowaną walkę i to wszystko w 3D z naciskiem na grę wieloosobową. Ale to już jest projekt na przyszłość po ukończeniu obecnej gry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Skończyłem dzisiaj pisać wersję do gry na 2 osoby przez sieć (poniekąd), jednak wymaga ona jeszcze przetestowania. W porównaniu do zwykłych PP zaszły zmiany: -> po pokonanych wrogach na mapie zostaje plama krwi. -> wrogowie nie ścigają cie już aż do samego miasta -> zmiana cen, parametrów postaci -> 2 nowe klasy do wyboru: "Łowca" i "Druid" -> prosty czat -> pojedynki między graczami (w czacie trzeba wpisać "/POJEDYNEK") -> przekazywanie złota (w czacie trzeba wpisać "/DAJ XXXX", gdzie ten XXXX oznacza jakąś kwotę złota) -> w przypadku śmierci teleportujemy się do miasta i tracimy doświadczenie -> zadania są wykonywanie wspólnie (jeżeli np mamy zabić 10 potworów, to liczą się potwory zabite przez jednego i drugiego gracza, nagrodę za zadanie także dostajemy wspólnie) -> gra chodzi tylko gdy 2 osoby są w grze, ale w przypadku rozłączenia się 1 osoby wszystko zapisuje się przy wyjściu z gry. Ostatecznie wersja ta będzie dostępna razem ze zwykłą wersją PP, jedna wersja do gry w pojedynkę, druga do gry w 2 osoby. Obu wersji nie da się jeszcze ukończyć. (Brakuję 4 modeli postaci i 10 zadań) Link do strony: Kliknij Tu! Bardzo bym prosił o informacje o wszelkich błędach jakie zostaną odnalezione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tylko 2 osoby? Glupio. Daj przynajmniej 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Niee no ludzie,tak patrzę na poprzednie komentarze i widzę że nigdy się niektórych nie zadowoli :P Myślę że mocno niedoceniona jest ta gra,ja daje 5\5 mi się bardzo podobała. Aaa i Poxi masz rację minimum 4;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Nie przejmuj się innymi grafika jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GlonyIPorosty Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Widziałem ten projekt już wcześniej na warsztacie i powiem, że rzeczywiście zapowiada się ciekawie :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Fajne, wciągneło mnie. grafika nie taka zła... fabułka też... ale gdzie jest ten gebologoblin? bo zabiłem już 10 i tego czerwonego i misja sie nie skończyła. jak na demo to podoba mi sie dostajesz 5 w czym ty napisałeś te ustawienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Żeby misja się zakończyła trzeba wrócić i pogadać z tym kto ci zlecił tę misję, w tym przypadku "Lord Karyt". Ustawienia pisałem w Delphi, grę w Delphi+Omega. Poza tym wygląda na to że wszystko działa prawidłowo, poprawiłem tylko trochę błędów natury wizualnej Po przemyśleniu stwierdziłem że nie ma sensu robić 2 oddzielnych wersji, tak więc stara wersja PP poszła do kosza, a zamiast tego w nowej dodałem także możliwość gry w pojedynkę, ma to ten plus że teraz możemy tą samą postacią grać sobie samemu jak i dla odmiany z innymi ludźmi Jeżeli ma ktoś zapis gry ze starej wersji (0.01 lub 0.02) jest on także kompatybilny z aktualną wersją i na pewno będzie też działał w przyszłości (także gdy gra zostanie ukończona). Przy czym zapisy gry z wersji testowej (tej wyżej) nie są kompatybilne z aktualną wersją 0.03. Link do strony: Pogromcy Potworów Jeżeli ktoś odnajdzie jakiś błąd niech napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Chcesz, to mogę ci pomóc z grafą. Skontaktuj się ze mna na gg 11422197, wprawdzie nie mam na razie internetu, ale mogę robić w domu i ze szkoły wysyłać paczkę. Moje grafiki możesz zobaczyć w galerii grafik, pracuje w blenderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Gra super :) Czekam na pełną wersję. I za nic nie porzucaj projektu! Dla mnie 4,5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 I to się nazywa gra RPG, która ma klimat RPG :) 4.2/5, nie dałem 5 bo troche mi nie podchodzi system walki ale ogólnie jest :thumbsup: . Ah już spieszę robić moją bo się aż domaga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Gra nie jest najgorsza , nawet ładnie się prezentuję , chodź ta grafika na średnim poziomie graficznym . Nie mogę dać Ci 5 ani 4, bo grafika na taką ocenę nie zasługuję dlatego moja ocena : +3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Gra nie jest najgorsza , nawet ładnie się prezentuję , chodź ta grafika na średnim poziomie graficznym . Nie mogę dać Ci 5 ani 4, bo grafika na taką ocenę nie zasługuję dlatego moja ocena : +3/5 Zastanów się co ty mówisz grafika jest świetna po screenach już to widzę, bo jest instalator a mi się nie chce rejestru zaśmiecać, ale grafika jest super jak na amatorską grę jesteś krótko na gmc i nie widziałeś jaka grafika może być brzydka w nie których grach. przejrzyj sobie projekty z pełnych wersji albo dem albo obejrzyj przynajmniej screeny zapowiedzi. Tu jest świetna grafa. Omega to nie jest silnik obsługujące dx 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Myślę, że chodzi o grafikę w trakcie walki, imho tragiczna. Nie, że mało bajerów, ona jest obskórna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasor Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 @Lechu444 patrząc na grafikę z screen-a 4 i 5 grafika jest okej , ale 2 i 3 screen-a już nie , dlatego za grafikę dałem 3 a ten plusik za fabułę ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Po dłuższej przerwie powstała kolejna wersja, gra jest już niemal ukończona, posiada komplet zadań, nowe potwory, nowe obrazki w sklepach i masę drobnych poprawek. Do ostatecznej wersji brakuje jeszcze ostatniego potwora, Intro/Outro i nowej muzyki. Grę oczywiście da się już ukończyć w całości, a nawet grać potem od nowa tą samą postacią. Download: Pogromcy Potworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 gra jak dla mnie fajna, trochę trudna :] masz 4/5 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Gra została oficjalnie ukończona, wszystko co planowałem zrobić zostało już zrobione Przez ostatnie 2 tygodnie dorobiłem także kilka nowych funkcjonalności: -> Na mapie świata widać teraz wszystkie istoty zarówno wrogo jak i pozytywnie nastawione do gracza. -> Stworzyłem specjalny przycisk który pozwala na teleportacje do miasta w dowolnym momencie gry. -> W związku z możliwością teleportacji do miasta wrogowie w kryptach również się teraz regenerują (wcześniej odnawiali się tylko wrogowie na mapie głównej), ale każda istota w grze ma teraz swój własny "licznik" i odnawia się po 5 minutach od śmierci. -> Oprócz tego postarałem się wszystko z balansować jak umiałem i zmieniłem niektóre ceny w sklepach (ogólnie na korzyść gracza). Jeżeli nie zostaną odnalezione jakieś błędy albo nie dostane jakieś dziwnej weny by coś dorobić będzie to już ostateczna wersja gry. Download: Pogromcy Potworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Pograłem chwilkę. I muszę przyznać, że pogram jeszcze. Odrzuciła mnie na początku instalacja, ale ryzyko się opłaciło :) Nie wiem czy wszystkie zwoje powinny kosztować jedną sztukę złota w mieście startowym ? Poza tym jak dostałem awans, to w statystykach postaci wciąż miałem poziom 1, chyba że pierwszy był 0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 O grze dowiedziałem się z youtuba a co to gry wymiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Nie wiem czy wszystkie zwoje powinny kosztować jedną sztukę złota w mieście startowym ? Poza tym jak dostałem awans, to w statystykach postaci wciąż miałem poziom 1, chyba że pierwszy był 0 ? Wszystkie czary w grze kosztuję 1 sztukę złota, we wcześniejszych wersjach kosztowały więcej ale nie było to dobre rozwiązanie gdyż czarodziej nie wyrabiał z kasą na inne rzeczy, teraz jest idealnie. A grę rzeczywiście zaczyna się od poziomu zero ;) PS. Ponieważ gra została ukończona sądzę że można przenieść temat we właściwe miejsce ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Protek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Powstała wersja 1.01, głównym powodem jej powstania był odkryty przeze mnie błąd który mógł powodować niestabilność pracy gry podczas pojedynku 2 graczy ze sobą. Oprócz tej istotnej poprawki dodałem także trochę nowej muzyki, zmodyfikowałem parametry bazowe Wojownika (większa ofensywa kosztem defensywy) i Druida (większa defensywa kosztem ofensywy), poprawiłem też nieco sztuczną inteligencję wrogów podczas walki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się