HrabiaDrako Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Jak zrobić zapałzowanie zapauzowanie stanu gry? Błąd Ort w nazwie tematu. Warn +1. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 instance_deactivate_all ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 a jak chcesz odpauzować, to instance_activate_all :) E: dezaktywacja obiektów spowoduje ich chwilowe zniknięcie (aż je znów aktywujesz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ******************* zaleciałem mułem :P Edit: GML [create] pauza = false [step] if ( keyboard_check_pressed( ord("P"))) { if ( pauza == false ) { instance_deactivate_all( true ) pauza = true } else { instance_activate_all() pauza = false } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Nie działa mi ;( jakieś inne sposoby są? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 wstawiłeś obiekt do rooma? nie możliwe aby nie działało :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 tak,pokazuje się błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czyżby: "WTF is '[create]' " ? A może coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Podałbyś może ten błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object pauza: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: pauza = false at position 7: Variable name expected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Najbardziej prymitywną metodą na pauzę jest po prostu show_message("Pałza:]") - nic nie poruszy się dopóki nie wciśnie się ok(lub enter bądź spację) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 zmienna nie może się nazywać tak samo jak jakiś obiekt. Zmień nazwę obiektu lub zmiennej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ewentualnie funkcji lub sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Najbardziej prymitywną metodą na pauzę jest po prostu show_message("Pałza:]") - nic nie poruszy się dopóki nie wciśnie się ok(lub enter bądź spację) To nie pasuje:P bo chce żeby mi sie menu pojawiało jeszcze,ale z tym sobie poradzę tylko jak spauzować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 GML { draw_set_font(pauza); draw_set_color(c_red); draw_set_halign(fa_center); draw_text(room_width/2,100,'Game Paused. You Suck!'); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); } Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 GML { draw_set_font(pauza); draw_set_color(c_red); draw_set_halign(fa_center); draw_text(room_width/2,100,'Game Paused. You Suck!'); screen_refresh(); keyboard_wait(); io_clear(); } Fervi kolejny AS nazywa czcionkę tak samo jak zmienną i obiekt.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ktoś napisał iż show_message(), ale ja gdy tego używam, niestety mam problem, bo wyświetla się ciągle więc jest to zły sposób... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Więc zrób tak, żeby sie nie wyświetlało ciągle. Do tego są zmienne, żeby z nich korzystać. Zresztą, gdy dasz np. Key Press Space, to jak tam dasz show_message(), niemożliwe jest, aby działało w nieskończoność. Co do błędu COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: pauza = false to może by tak zdefiniować zmienną najpierw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 To nie pasuje:P bo chce żeby mi sie menu pojawiało jeszcze,ale z tym sobie poradzę tylko jak spauzować To daj show_menu na środku:) Może nie za piękne, ale baaaardzo proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 ee badziewie szare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 zawsze uzywajac messege_background_set czy jakos tak mozesz wszystko zmienic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 nie możesz po prostu zmienić nazwy obiektu na innna? :hmmm: :huh: mój sposób na pewno działa. sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 ******************* zaleciałem mułem :P Edit: GML [create] pauza = false [step] if ( keyboard_check_pressed( ord("P"))) { if ( pauza == false ) { instance_deactivate_all( true ) pauza = true } else { instance_activate_all() pauza = false } } szczerze? to najgłupszy sposób jaki znam ;p lepsze było by po prostu pętla i redraw ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciusiowo1 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 po prostu zmień zmienną a będzie działać: GML [create] stop = false [step] if ( keyboard_check_pressed( ord("P"))) { if ( stop == false ) { instance_deactivate_all( true ) stop = true } else { instance_activate_all() stop = false } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się