Skocz do zawartości

Almora 0.7.6B


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Heja :) Mam mały kłpot. Oto więc zmieniłem system z starego poczciwego XP na wspaniały , piękny i świetny Windows Vi.... SEVEN xD I pojawił siętaki mały problemik że grafika coś dziwnie chodzi w almorce . :/ piksele są strasznie wyraźne, mocno widoczne i cały ekran "mruży" i sięjakby trzęsie :/ Poradzicie coś na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może /kick all ;p

 

1.   Dotychczas w oknie czatu widocznych jest tylko kilka linijek tekstu. Przydał by sie tam jakiś suwak aby obejżec 

poprzednie wiadomosci

2.   Wygodnie by było gdyby skile dla maga można było zmieniac kołkiem myszy.

3.   Ciekawy byłby potworek taki jak duże drzewo pod które obecnie można wejść. Nazwał bym go Ent.

4.   Jakim przyciskiem będziemy używać tarczy ?? Proponuje przycisk D na klawiaturze ponieważ jest blisko QWE,

 E jet żadko uzywane więc palec ma blisko do D.

5.   Obenie gracze moga sie porozumiewac na ogległość tylko za pomocą priva. Przydała by sie możliwość "krzykniecia"

 na całą, mape aby coś ogłosic. Aby nie spamować wystarczy ograniczyc możliwosć "krzyczenia" raz na 20 sekund.

 

To tyle, tak mi się na wieczór przypomniało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeny Mandra XD Jaka lista życzeń xD może frytki do tego ??

 

a tak do tematu.... właśnie .... jaki temat ciągniecie ???

 

 

.... Już wiem xD ...

 

 

...SPAM !!!! xD

 

 

PS> dajcie jakieś info na temat tego co chcesz Gnysku wdrożyć jużna pewno do Almory :) Tak jak kiedyś Borek mnie poprosił, a właściwie sam się zgłosiłem do przetłumaczenia na angielski jego listy założen :)

 

pozrdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
1.   Dotychczas w oknie czatu widocznych jest tylko kilka linijek tekstu. Przydał by sie tam jakiś suwak aby obejżec 

poprzednie wiadomosci

 

Strzałki w górę i dół ? Na nowym serwerze chat będzie osobną zakładką.

 

 

2.   Wygodnie by było gdyby skile dla maga można było zmieniac kołkiem myszy.

 

będą skróty klawiszowe

 

3.   Ciekawy byłby potworek taki jak duże drzewo pod które obecnie można wejść. Nazwał bym go Ent.

 

Jak Borek zrobi - będą :)

 

4.   Jakim przyciskiem będziemy używać tarczy ?? Proponuje przycisk D na klawiaturze ponieważ jest blisko QWE,

 E jet żadko uzywane więc palec ma blisko do D.

 

Zobaczymy czy będzie tarcza, czy będzie tylko dawać defensywę.

 

5.   Obenie gracze moga sie porozumiewac na ogległość tylko za pomocą priva. Przydała by sie możliwość "krzykniecia"

 na całą, mape aby coś ogłosic. Aby nie spamować wystarczy ograniczyc możliwosć "krzyczenia" raz na 20 sekund.

 

Nie.

 

 

Edit:

@Furious: jak sam będę wiedział - napiszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Spróbowałem i da się zmienić na dowolną liczbę:

 

http://img10.imageshack.us/my.php?image=expkkm.png

 

Nie tylko jest napisane, ale i oblicza x40. :D

 

Nic nowego, serwer można oszukiwać na wiele sposobów. To już jest sprawa Admina serwera co na nim robi, ważne żeby gracze nie mogli oszukiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Administratorzy

Bo przecież będzie kompatybilny wstecz jak każdy inny. Zanim GM 8 wyjdzie, to ja będę miał już przepisaną całą Almorę, jeżeli jednak GM 8 czymś zaskoczy (a jedyne czym może to ulepszone zarządzanie zasobami graficznymi), to będzie to kwestia paru dni (zarządzanie grafiką jest rzeczą niezależną od kodu sieciowego gry).

Poza tym, to, ze GM będzie napisany w C++, nie znaczy, ze gry będą szybciej działać (chociaż sam GM może). No i ostatnia sprawa - na Twitterze Sandy Duncan napisał, że GM8 tworzą w Lazaurusie (dla tego teoretycznie powinien działać pod Linuxami, ale to by oznaczało chyba OpenGL - może dla tego tak się ślimaczą ?).

 

Reasumując - zanim ten cały GM8 wyjdzie, to minie jeszcze sto lat, a nawet jak wyjdzie, to po prostu przeniesiemy kod na nową wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydała by się ankieta:

"Co wyjdzie pierwsze:"

a ) Almora 0.8

B ) GM 8.0

 

Oby GM nas nie niemile zaskoczył i wprowadził coś więcej niż kompatybilność z nowym Windowsem, ładniejszy edytor grafik i c_orange :/

 

Wydaje mi się, że dla Almory nie ma zbyt różnicy czy będzie na 7.0 czy na 8.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Wydaje mi się, że dla Almory nie ma zbyt różnicy czy będzie na 7.0 czy na 8.0.

 

Też tak uważam. Ba, nawet obawiam się, że zanim Snake nie napisze Game Protectora do 8.0 to będę wolał pracować pod 7.0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Administratorzy

UPDATE: 30 lipca 2009

Dzisiaj wykryłem, że w Kliencie działa źle dezaktywacja obiektów (źle podane były argumenty funkcji, przez co aktywny był nawet 10x większy obszar niż powinien).

 

Patch nie jest obowiązkowy!

Nie zmieniono numeracji klienta i serwera! Wersje 0.7.6 i 0.7.6B są widziane tak samo!

 

Patch nie przyspiesza ładowania zasobów, nie zmniejsza zużycia pamięci, ale może znacząco podnieść FPS w grze!

 

Dla zmniejszenia wagi patchy, użyłem PatchMakera. Uruchamiamy exe i wskazujemy stary plik klienta / serwera. W razie czego, zróbcie backup poprzedniej wersji (samego EXE serwera lub klienta).

 

KLIENT: http://gear-studio.com/projects/almora/dow..._076b_patch.zip

Zmiany: - poprawiona dezaktywacja obiektów

 

SERWER: http://gear-studio.com/projects/almora/dow..._076b_patch.zip

Zmiany: - Multipler: x0.5, x0.75, x1, x2, x3, x4, x5, x6

- wyłączenie konsoli (tylda) wyświetla zużycie łącza w kilobitach na sekundę

- trochę mniej przedmiotów wypada z zabitych NPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...