Morro Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Gz za pomysłowość nazwy... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Lepsze to niż "DARK DEATH BLOOD POWER ULTIMATE SERVER 24h" :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 No racja... :C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Heja :) Mam mały kłpot. Oto więc zmieniłem system z starego poczciwego XP na wspaniały , piękny i świetny Windows Vi.... SEVEN xD I pojawił siętaki mały problemik że grafika coś dziwnie chodzi w almorce . :/ piksele są strasznie wyraźne, mocno widoczne i cały ekran "mruży" i sięjakby trzęsie :/ Poradzicie coś na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Laptop? To wina karty i sterowników a nie gry. Tak jest np. na Viście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Nie PC`et :) Jak dałem na gre w oknie to jest już dobrze . W jakiej rozdziałece jest pisana almora ?? 1024/764 ?? bo to by wyjaśniało całą sprawę . Zobacze jeszcze , wymuszew w ustawieniach grafiki AA x4 i zobacze xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Tak 1024x768. Btw. wiecie, ze na serwerze 0.75 i 0.7.6 istnieje opcja włączenia multiplera x6 ?? Ukryta opcja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Co, trza się włamać do zasobów pamięciowych serwera i se zmienić :P ? A tak poważnie, powiedziałbyś, jak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 trzeba ciągle klikać to czasem ci się uda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Skręca mnie, że nie mogę wymazać moich palców kodem Almory w bardziej "dogłębny" sposób. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Nie wysyłałem Ci? Co do multiplera: w konsoli /exp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 /gnysek :) Podaj wszystkie ukryte komendy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Wypróbuj /porn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 w przeciwieństwie do /gnysek, /porn nie działa ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Masz jakąś starą wersję ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandra Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 może /kick all ;p 1. Dotychczas w oknie czatu widocznych jest tylko kilka linijek tekstu. Przydał by sie tam jakiś suwak aby obejżec poprzednie wiadomosci 2. Wygodnie by było gdyby skile dla maga można było zmieniac kołkiem myszy. 3. Ciekawy byłby potworek taki jak duże drzewo pod które obecnie można wejść. Nazwał bym go Ent. 4. Jakim przyciskiem będziemy używać tarczy ?? Proponuje przycisk D na klawiaturze ponieważ jest blisko QWE, E jet żadko uzywane więc palec ma blisko do D. 5. Obenie gracze moga sie porozumiewac na ogległość tylko za pomocą priva. Przydała by sie możliwość "krzykniecia" na całą, mape aby coś ogłosic. Aby nie spamować wystarczy ograniczyc możliwosć "krzyczenia" raz na 20 sekund. To tyle, tak mi się na wieczór przypomniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jeny Mandra XD Jaka lista życzeń xD może frytki do tego ?? a tak do tematu.... właśnie .... jaki temat ciągniecie ??? .... Już wiem xD ... ...SPAM !!!! xD PS> dajcie jakieś info na temat tego co chcesz Gnysku wdrożyć jużna pewno do Almory :) Tak jak kiedyś Borek mnie poprosił, a właściwie sam się zgłosiłem do przetłumaczenia na angielski jego listy założen :) pozrdo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 1. Dotychczas w oknie czatu widocznych jest tylko kilka linijek tekstu. Przydał by sie tam jakiś suwak aby obejżec poprzednie wiadomosci Strzałki w górę i dół ? Na nowym serwerze chat będzie osobną zakładką. 2. Wygodnie by było gdyby skile dla maga można było zmieniac kołkiem myszy. będą skróty klawiszowe 3. Ciekawy byłby potworek taki jak duże drzewo pod które obecnie można wejść. Nazwał bym go Ent. Jak Borek zrobi - będą :) 4. Jakim przyciskiem będziemy używać tarczy ?? Proponuje przycisk D na klawiaturze ponieważ jest blisko QWE, E jet żadko uzywane więc palec ma blisko do D. Zobaczymy czy będzie tarcza, czy będzie tylko dawać defensywę. 5. Obenie gracze moga sie porozumiewac na ogległość tylko za pomocą priva. Przydała by sie możliwość "krzykniecia" na całą, mape aby coś ogłosic. Aby nie spamować wystarczy ograniczyc możliwosć "krzyczenia" raz na 20 sekund. Nie. Edit: @Furious: jak sam będę wiedział - napiszę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Co, trza się włamać do zasobów pamięciowych serwera i se zmienić :P ? Dokładnie. Spróbowałem i da się zmienić na dowolną liczbę: http://img10.imageshack.us/my.php?image=expkkm.png Nie tylko jest napisane, ale i oblicza x40. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 O rzesz w mordę :) To już drugi po dodaniu sobie speeda na broń tak poważny Bug :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Co do priva, to o ile pamiętam nie chodził on za viewem, czyli ktoś coś napisał gdy ja szedłem i musiałem się zawracać, żeby przeczytać ten tekst :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dokładnie. Spróbowałem i da się zmienić na dowolną liczbę: http://img10.imageshack.us/my.php?image=expkkm.png Nie tylko jest napisane, ale i oblicza x40. :D Nic nowego, serwer można oszukiwać na wiele sposobów. To już jest sprawa Admina serwera co na nim robi, ważne żeby gracze nie mogli oszukiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Skoro przepisujecie almore to czemu nie poczekacie na gm 8.0 który rzekomo ma być pisany w c++? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Bo przecież będzie kompatybilny wstecz jak każdy inny. Zanim GM 8 wyjdzie, to ja będę miał już przepisaną całą Almorę, jeżeli jednak GM 8 czymś zaskoczy (a jedyne czym może to ulepszone zarządzanie zasobami graficznymi), to będzie to kwestia paru dni (zarządzanie grafiką jest rzeczą niezależną od kodu sieciowego gry). Poza tym, to, ze GM będzie napisany w C++, nie znaczy, ze gry będą szybciej działać (chociaż sam GM może). No i ostatnia sprawa - na Twitterze Sandy Duncan napisał, że GM8 tworzą w Lazaurusie (dla tego teoretycznie powinien działać pod Linuxami, ale to by oznaczało chyba OpenGL - może dla tego tak się ślimaczą ?). Reasumując - zanim ten cały GM8 wyjdzie, to minie jeszcze sto lat, a nawet jak wyjdzie, to po prostu przeniesiemy kod na nową wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Przydała by się ankieta: "Co wyjdzie pierwsze:" a ) Almora 0.8 B ) GM 8.0 Oby GM nas nie niemile zaskoczył i wprowadził coś więcej niż kompatybilność z nowym Windowsem, ładniejszy edytor grafik i c_orange :/ Wydaje mi się, że dla Almory nie ma zbyt różnicy czy będzie na 7.0 czy na 8.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wydaje mi się, że dla Almory nie ma zbyt różnicy czy będzie na 7.0 czy na 8.0. Też tak uważam. Ba, nawet obawiam się, że zanim Snake nie napisze Game Protectora do 8.0 to będę wolał pracować pod 7.0 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Jest bug: - Bug zacina się na drzewach - Czasami znikają mi gracze i potwory :/ A ogólnie super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Znikają ci bo masz lagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 UPDATE: 30 lipca 2009 Dzisiaj wykryłem, że w Kliencie działa źle dezaktywacja obiektów (źle podane były argumenty funkcji, przez co aktywny był nawet 10x większy obszar niż powinien). Patch nie jest obowiązkowy! Nie zmieniono numeracji klienta i serwera! Wersje 0.7.6 i 0.7.6B są widziane tak samo! Patch nie przyspiesza ładowania zasobów, nie zmniejsza zużycia pamięci, ale może znacząco podnieść FPS w grze! Dla zmniejszenia wagi patchy, użyłem PatchMakera. Uruchamiamy exe i wskazujemy stary plik klienta / serwera. W razie czego, zróbcie backup poprzedniej wersji (samego EXE serwera lub klienta). KLIENT: http://gear-studio.com/projects/almora/dow..._076b_patch.zip Zmiany: - poprawiona dezaktywacja obiektów SERWER: http://gear-studio.com/projects/almora/dow..._076b_patch.zip Zmiany: - Multipler: x0.5, x0.75, x1, x2, x3, x4, x5, x6 - wyłączenie konsoli (tylda) wyświetla zużycie łącza w kilobitach na sekundę - trochę mniej przedmiotów wypada z zabitych NPC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 nie zmniejsza zużycia pamięci sad, angry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się