Skocz do zawartości

Almora 0.7.6B


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

A ja akurat nie bede zbytnio pozytywny :/

Prawda, podoba mi sie to ze moge spokojnie przechodzic po mapie bez zacinek, ale reczne STARTOWANIE questow jest do dupy. Powinno to byc zapisane w postaci jakie zaczales a jakie nie, ile czasu zostalo czy cos takiego i tyle. Krotka nie podoba mi sie system questow.wiecej sie chyba nie zmienilo, podoba mi sie muza i nowe menu :)

Pablosrutututu zrobil taka fajna rzecz z MBO ze mozna w przegladarce sprawdzic IP dzialajacych serverow online :) Zrobcie tak samo prosze.

 

@Borek Dawaj Testy alienow, mialy byc w ferie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Tak, teraz serwer będzie miał swój własny algorytm i na podstawie levelu obliczy wszystko - nie będzie tego przesyłał klientowi, ten obliczy to sobie sam w ten sam sposób - więc jeśli zmienicie statsy, to serwer i tak będzie widział tylko te prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, do almory 0.8.0 powinien być stworzony nowy temat, bo do 0.7.6 wypisujemy bugi (no i dziękujemy za jego zrobienie ;) ), a do 0.8.0 komentujemy screeny i filmiki.

 

Zadanie rzeczywiście powinni dawać NPC, ale możliwe, że jest tak tylko dlatego że gnysek dokańczał istniejący już system zadań, żeby szybciej zabrać się za 0.8.0 ^_^

 

Według mnie nowy interfejs jest ładniejszy, ale pasek życia i many jest za mały, a pasek exp to już w ogóle i dziwnie wygląda jak jest razem z hp i maną (jak walczymy to często patrzymy na hp i manę, a nie na exp, pasek doświadczenia powinien być w zupełnie innym miejscu i (szczególnie w późniejszej fazie gry przydatne) powinien być dość długi).

 

Mi edytor już się podoba :D, co do obracania obiektów i ogólnie ważnych funkcji, to powinny być dodatkowo przy przytrzymywaniu np. ctrl (mamy wybrany obiekt, ustawiamy go i teraz gdy przytrzymamy klawisz ctrl tym samym przyciskiem co ustawialiśmy, możemy go obracać). Ale mam pytanie- jak to w edytorze będzie z domkami? będziemy je układali na mapie z części, układali w specjalnym programie do domków i korzystając z takowych, wczytywali z pliku do mapy, czy może po prostu korzystali z gotowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie wiem czy damy wam ten edytor xD Temat o Almore 0.8.0 założę potem, nie chciałem wszystkiego na raz.

 

 

Co do Questów - tak są robione na szybko i potem będą je dawać tylko NPC, tak jak ten zimowy :) Dałem je, żeby sprawdzić czy w ogóle takie coś wam się podoba.

Postaram się też, aby w wersji 0.8.0 nie dało się nabić ostatniego levelu czy mieć najlepszych itemów szybciej, niż w conajmniej tydzień gry po 3 - 4 godziny dziennie. Ale o tym będziemy pisać potem :)

 

Ważne, że do obecnego systemu questów są uwagi, więc w 0.8.0 uwzględnimy je i damy to czego oczekujecie (no, może nie do końca, bo postaramy się też aby dla nas było jak najprościej xD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka małych usterek:

- sporo literówek, ponadto jedna kwestia Terie jest przypisana jako kwestia Weliora (chyba, że tak mi się tylko zdawało :)),

- http://img8.imageshack.us/img8/2764/abccxr.png,

- śmiesznie niskie nagrody (pomijając fakt, że zawsze nagrodą jest złoto, ale o tym to w innym temacie :)),

- ten sam dźwięk reprezentujący "Quest begins" i "Quest failed",

- gram już sporo, a reputacja wciąż niezmieniona. Został wydłużony czas zdobywania gwiazdek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wiesz co ja trochę nie ogarniam tych skryptów z reputacją :P Po prostu nic tam nie ruszałem.

Co do szczurów w podziemiach - zadziwiasz mnie :P

Literówki do następnej wersji będzie porpawiał Woock - ten Patch jest nieco na siłę zrobiony, tak naprawdę mogłem już dwa miesiace robić nową wersję, zamiast babrać się ze starą ... przyznam się bez bicia, że nie jest on odpicowany jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wreszcie 1 Bug!!

Cytuje:

 

 

___________________________________________

ERROR in

action number 2

of Step Event

for object Client:

 

Error in code at line 136:

if global.player[global._id] = global._id{do_nothing = 1}

 

at position 31: Negative array index

 

Ale znalazłem roślinkę xD

Po zjedzeniu postać mówiła Berk...

I jak chodziłem ekran się za nim nie porószał xD

A w dodatku ekran się trzasł :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...