XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 GM mi pisze że plik ini musi byc umieszczony w tym samym katalogu co gra.. da się to jakoś obejść? +Pytanie: Czy ini_write/read_string obsługuje tylko stringi czy też liczby? Jeśli nie to czy do liczb jest ini_write/read_real? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 nie, nie musi. w takim wypadku w ini_open() jako argument podajesz cala sciezke pliku ini (a nie wzgledna jak to bylo w przypadku gdy plik byl w katalogu lub subkatalogu gry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 czyli ini_open('C:\itd..') ? bo tak robiłem to mi pisało ze musi byc w tym samym folderze co gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Nie piszesz tylko fragment ścieżki zaczynający się od folderu z grą np. ini_open("data/ini.ini") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 no ale ja chce 'C:\itd..' edit: Nie piszesz tylko fragment ścieżki zaczynający się od folderu z grą np. ini_open("data/ini.ini") " / " czy " \ " ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 no ale ja chce 'C:\itd..' a gosc zainstaluje sobie twoja gre na d: i co wtedy? >_< rob jak ci inni tlumacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Ale on chyba chce ukryć gdzieś ten plik,żeby gracze go sobie nie edytowali :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 oj mniejsza o to, a ten plik nie bedzie odgrywał takiej roli jak myślicie. to da sie zrobic C:\itd.. czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 nie da się. Ewentualnie plik ini może się znajdować w jakimś podkatalogu gry. i jak już to "\" :P jeżeli chcesz zapisać plik w innej lokalizacji możesz go przenieść bądz od razu zapisać jako zwykły plik tekstowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 o właśnie a to by sie dało samemu jakieś skrypty stworzyc ktore w txt robia takie ala ini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 GML file = file_text_open() file_text_write_string( 'tekst' , file ) file_text_close( file ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=15219 Jeszcze zabezpieczyć przed edycją się możesz... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 A może poprostu zrezygnuj z INI i zrób na rejestrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=15219 Jeszcze zabezpieczyć przed edycją się możesz... tongue2.gif Chętnie bym to pobrał, ale link nie działa ;/ edit: do pobierania jbc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jak już to w stringach się używa \\ bo \ jest znakiem "formatującym", chyba że w Gm to nie ma miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jak już to w stringach się używa \\ bo \ jest znakiem "formatującym", chyba że w Gm to nie ma miejsca. nie ma, po prostu \. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Jak już to w stringach się używa \\ bo \ jest znakiem "formatującym", chyba że w Gm to nie ma miejsca. Haha, to nie wiesz, że w GM poza # oznaczjącym nową linijkę nie ma znaków specjalnych ? :D Hahahahaha, hahahaha, hahaha, ale mi ulżyło teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Przepraszam za gnyska :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Sory, serwa zmieniałem (nie miałem kompa dłuższy czas (awaria ^^') i mi konto wygasło... ;( ) Jakby nie było, wersja gm6 nadal działa... :P Ed: Up - heh :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Dawidds a jak w twoim isave określić id pliku? bo robie np GML zal='hehe' isave_open('plik.txt','tajne') isave_set(1,'dupa',zal) ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object control: Data structure with index does not exist. edit: a dobra juz wiem, to nie id pliku tylko tak jakby jak w ini section nie? edit2: a nie jednak nie wiem.. czym w koncu jest to id? bo bez sensu jak chce zapisac plik to musze podac id, nazwe pliku i haslo.. co wpisac w id? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 GML zal="hehe"; zalowy_plik=isave_open("plik.txt","tajne"); isave_set(zalowy_plik,"dupa",zal); Przeczytaj dokładnie helpa iSave. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object control: Data structure with index does not exist. Thx Jaklub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się