Sirluki Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Pięknie to wygląda. Najlepszy jest ten okrąg pod postaciami. :) Tylko czy przestrzeń dzieląca obie postacie (wraz z postaciami przywołanymi) nie jest za mała? EDIT: A interfejs równie dobry, odpowiada klimamem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Paski mi się podobają :P Ogółem spoko, piękne rysunki, pogratulować grafikowi no i nie mogę się doczekać gry ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Widać obecny pasek HP - pewnie zostanie zmieniony, ale możecie pisać co uważacie. Ja jestem za tym, aby został. Naprawdę ładnie wygląda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 A i jeszcze jedno. Gdzie jest kolejka czarów? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Kolejka jest na dole. Ale graficznie cała jedzie na placeholderach, więc ją Wam litościwie wyinam :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 O kurde... Wprost miodzio :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Pasek życia jest wporzo, ale ja wciąż mam zastrzeżenie do tego samego - czy te efekty będą pasować do reszty grafiki :/ ? Bo wciąż mam trochę mieszane odczucia co do tego, ale możliwe, że na żywo się to dużo lepiej prezentuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Hmm... ten screen z Wiedźmą jest naćkany efektami jak ruski pałac złotem i imho wygląda to całkiem składnie. Nie wiem czy ktoś w czasie gry będzie w ogóle miał czas się przyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Przepiękne. Jak zwykle, mistrzu ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual :) Z taką grafiką, to nigdzie się nie powstydzisz :thumbsup: Po prostu "bajerancko!" EDIT: Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual :) Z taką grafiką, to nigdzie się nie powstydzisz :thumbsup: Po prostu "bajerancko!" EDIT: Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji :) Zobacz post 181 - pisałem o tym samym :P Ale myślę, że raczej ta odległość jest odpowiednia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 O widzisz... W takim razie coś w tym musi być ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Właśnie im bliżej siebie i szybsze czarowanie tym lepiej :D Sieka będzie na maksa :P Trzeba będzie szybko reagować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 nie no wypasione ale te postacie za bardzo odstają od tła może jak byś im dał mniejsze światło to w tedy a i te czary też trochę nie pasują wszystko jest takie trochę komiksowe więc czary też powinny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 A ja bym rozmiękczył trochę granicę na pasku HP, o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Z grubsza finalna animka: Wiedźma rzuca czar I tego się właśnie bałem... animacja jest brzydka nie płynna :( A jeśli chodzi paski życia to są dobre. Zmień tylko pasek many bo brzydki :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Ech... nie za bardzo się już czepiacie? To samo niedawno ogłosiłem na stronie MAGI i na TIGSource (gdzie jednak są raczej profesjonalni twórcy gier) i wszyscy się tylko spuszczają nad grafą. Pytam serio - krytycyzm jest okej i bardzo mi się przydaje, ale chcę się upewnić, że patrzycie obiektywnie, a nie szukacie dziury w całym, bo mnie znacie i lubicie se pomarudzić ;). Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual He he, dzięki. Choć casual to to nigdy nie będzie - to jednak zupełnie inny rodzaj gry. Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji Kilka osób tak napisało. Głównie dlatego, że Golema uchwyciłem w drodze do przeciwnika, ale wygląda jakby tam stał. Poza tym Golem jest za duży. Generalnie też się martwiliśmy czy starczy miejsca, ale w końcu udało się wszystko zmieścić. Najlepszy myk jest taki, że w zasadzie jest tu tyle samo (nawet trochę więcej) przestrzeni niż w MAGI, ale duże postacie i czary sprawiają wrażenie jakby wszytko było bardziej intensywne. To w sumie dobra rzecz - dodaje dynamizmu i poczucia zagrożenia. A ja bym rozmiękczył trochę granicę na pasku HP, o. W sumie racja. Zrobię tak i zobaczę czy poziom HP nadal będzie czytelny. Dzięki za zwrócenie uwagi. I tego się właśnie bałem... animacja jest brzydka nie płynna Brzydka? Przecież jest płynniejsza niż w Street Fighterze, a tam animacje kompletnie wymiatały. Mieliśmy płynniejsze, ale specjalnie je wywaliliśmy, bo wyglądały sztucznie i nie były tak dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Pokaż je :) My ocenimy ^_* (chociaż wiem że my mamy mniej do powiedzenia niż ty) Poprostu chciałbym zobaczyć jak by to wyglądało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Marudzicie. Inaczej wygląda to, gdy jest w grze, a inaczej tutaj, gdy jest zapętlone. Przecież w grze wiedźma nie rzuca czaru na okrągło, tylko przez chwilę, a potem wraca do normalnej animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 @Up: Trzeba też dodać, że dochodzą do tego takie elementy jak otoczenie, inne animacje, summony i efekty zaklęć. BTW. Kto będzie zwracał na animkę Wiedźmy Dobra (bo tak wygląda) podczas walki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Tak, jak naokoło będzie się działo tyle, że nie będziesz nadążać z reagowaniem, to nie zauważysz nawet, czy to się animuje czy nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 o a w jakiej wersji językowej będzie gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Chyba raczej w angielskiej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 W angielskiej to na pewno, pytanie, czy także w polskiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Na razie przewiduję tylko wersję angielską, ale możliwe, że będzie potem i polska. Gra jest tym razem robiona tak, że tłumaczenie nie będzie wielkim kłopotem - żadnych napisów graficznych i takich tam - same stringi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 same stringi. U Wiedźmy też tak będzie ;> ? Ja wciąż jednak czekam na jakieś wideo jak się to w akcji prezentuje, bo na 100% będzie to sprawiało wtedy inne wrażenie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ja nie wiem większość gier robionych przez gm clan jest po angielsku (co wy własnego języka nie macie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 A co, mają się twórcy ograniczać tylko do polskiej widowni? Robiąc grę po polsku odcinamy ją od potencjalnych zagranicznych graczy, a po angielsku to każdy zrozumie :) . A jak ktoś nie zna angielskiego to jego sprawa. Od angielskiego bardziej popularnym językiem pod względem osób używających go jest tylko chiński, więc to o czymś znaczy :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Września 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 same stringi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 UPUP@ w sumie racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się