Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual :) Z taką grafiką, to nigdzie się nie powstydzisz :thumbsup:

Po prostu "bajerancko!"

 

EDIT:

Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual :) Z taką grafiką, to nigdzie się nie powstydzisz :thumbsup:

Po prostu "bajerancko!"

 

EDIT:

Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji :)

 

Zobacz post 181 - pisałem o tym samym :P

 

Ale myślę, że raczej ta odległość jest odpowiednia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... nie za bardzo się już czepiacie? To samo niedawno ogłosiłem na stronie MAGI i na TIGSource (gdzie jednak są raczej profesjonalni twórcy gier) i wszyscy się tylko spuszczają nad grafą. Pytam serio - krytycyzm jest okej i bardzo mi się przydaje, ale chcę się upewnić, że patrzycie obiektywnie, a nie szukacie dziury w całym, bo mnie znacie i lubicie se pomarudzić ;).

 

Nie no kurcze... bez wątpienia ta gra będzie mogła startować jako profesjonalny casual

He he, dzięki. Choć casual to to nigdy nie będzie - to jednak zupełnie inny rodzaj gry.

 

Tak mi przyszło na myśl, czy czasami te dwie drużyny nie są za blisko siebie? Chociaż pewnie inaczej wygląda to w akcji

Kilka osób tak napisało. Głównie dlatego, że Golema uchwyciłem w drodze do przeciwnika, ale wygląda jakby tam stał. Poza tym Golem jest za duży.

 

Generalnie też się martwiliśmy czy starczy miejsca, ale w końcu udało się wszystko zmieścić. Najlepszy myk jest taki, że w zasadzie jest tu tyle samo (nawet trochę więcej) przestrzeni niż w MAGI, ale duże postacie i czary sprawiają wrażenie jakby wszytko było bardziej intensywne. To w sumie dobra rzecz - dodaje dynamizmu i poczucia zagrożenia.

 

A ja bym rozmiękczył trochę granicę na pasku HP, o.

W sumie racja. Zrobię tak i zobaczę czy poziom HP nadal będzie czytelny. Dzięki za zwrócenie uwagi.

 

I tego się właśnie bałem... animacja jest brzydka nie płynna

Brzydka? Przecież jest płynniejsza niż w Street Fighterze, a tam animacje kompletnie wymiatały. Mieliśmy płynniejsze, ale specjalnie je wywaliliśmy, bo wyglądały sztucznie i nie były tak dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Marudzicie. Inaczej wygląda to, gdy jest w grze, a inaczej tutaj, gdy jest zapętlone. Przecież w grze wiedźma nie rzuca czaru na okrągło, tylko przez chwilę, a potem wraca do normalnej animacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co, mają się twórcy ograniczać tylko do polskiej widowni? Robiąc grę po polsku odcinamy ją od potencjalnych zagranicznych graczy, a po angielsku to każdy zrozumie :) . A jak ktoś nie zna angielskiego to jego sprawa. Od angielskiego bardziej popularnym językiem pod względem osób używających go jest tylko chiński, więc to o czymś znaczy :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...