Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Eee... zedyotwałem poprzedniego posta, ale widzę, że nowe doszły, a więc raz jeszcze dla klarowności:

 

Wierz mi takie niedoróbki odstraszają Może jakieś prerenderowane tło? Wyrenderować co trzeba w 3D na jakimś smoku i powinno być lepiej. hmm.. albo lepiej dołóż jakąś mgłę lekką i po sprawie ;]

Wiem, że odstraszają, dlatego pytam i poprawiam. Ale zaraz... o jakiej niedoróbce teraz mówimy ? Mgła i kurz już są - owszem dodają sporo głębi. Żadnego paskudnego pre-renderu - to już nie lata 90, żeby wstawiać brzydkie 3d tylko dlatego, że renderowanie jest trendy. Mając takiego grafika naprawdę nie trzeba się uciekać do sztuczek - wystarczy zidentyfikować problem i dać mu do poprawki.

 

renderowane tla dopiero by sie gryzły z postaciami

Dokładnie.

 

Jeśli byłyby odpowiednio zrobione to nie. A poza tym już jestem za drugim rozwiązaniem, mgła to dużo lepsze rozwiązanie + jeszcze będzie fajny klimacik.

Pre-render do ładnych rysunków = pięść do nosa. Odpada. Mgła, jak wyżej, już jest. A najlepiej, żeby wyglądało tak, że i bez mgły jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mgła to dużo lepsze rozwiązanie

yeah, odpowiednio zastosowana może nieźle wyglądać (oczywiście wraz z jej poruszaniem). Tylko łatwo można przesadzić z jej gęstością, ale może TeeGee się skusi ;)

E:

Mgła, jak wyżej, już jest.

Już jest? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest, na niektórych pozostałych screenach ją widać. Ktoś już nawet zdążył na nią pomarudzić, o ile pamiętam :rolleyes: . Ale prawda jest taka, że mgła to detalik i wszystko powinno być cacy nawet bez niej. Bo jak już "na sucho" będzie super, to co dopiero ze wszystkimi efektami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie akurat teraz $ mógłby być niżej. Normalnie to dla mnie tragedia, bo dużo mniej zarabiam na każdej koppi MAGI, ale teraz właśnie mi przyszło do płacenia sporej kasy zespołowi i oczywiście chciałbym wydać jak najmniej ;).

 

Nowe info dam jak będzie coś ciekawego. Na razie kończymy i rozbudowujemy różne rzeczy - nie za bardzo jest o czym pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam interfejs, ale nadal nie jestem z niego zadowolony - jest zbyt bajerancki i przez to za bardzo skupia uwagę. Będziemy go pewnie wymieniać. Mówiłem, że na filmik będzie trzeba sporo poczekać - w tej grze jest w cholerę contentu, a nie chcę, żeby Wam na filmiku jakieś kwadraty po ekranie latały.

 

Mogę Wam za to, w ramach pociechy, podrzucić pierwszy sprite Golema:

GolemIdle.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, w zasadzie to mieliśmy też wersje z super płynnymi animacjami po 20-30 klatek, robionymi na jakimś programie do animacji. Tyle, że to wyglądało sztucznie, mało dynamicznie i zajmowało w pytę miejsca. W końcu wróciliśmy do ręcznie rysowanych klatek w stylu Street Fightera czy MK.

 

Marmot, to chyba jasne, że czarne pierścionki na czarnym tle będą wyglądały jak przerwy ;).

 

Ostatnio dodałem efekty wizualne do sporej liczby czarów. Jak będę miał trochę czasu to postaram się powrzucać kilka screenów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...