Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie w planach jest 5 aren, bo one najostrzej jadą po rozmiarze pliku. Potem się zobaczy. Każda arena ma swój kawałek, każda postać ma swój kawałek, do tego menu i boss. Tak naprawdę jeszcze intro, outro, creditsy i takie tam dochodzą - ale tu nic nie jest jeszcze pewne. A i tak to jest wersja minimalna.

 

Chciałbym, żeby muzy było jak najwięcej. Zwłaszcza że jest bardzo dobra. Dużo też zależy od tego ile czasu to będzie zajmowało Robowi - żywy chór, wiolonczela i wokal to niestety ciężka sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Ja np. swojego czasu myślalem o nagraniu dialogów, bo w mojej byłej szkole studio zrobili nagrań :) W sumie i tak do muzy uzywa się DLLi, więc by to przeszło bez zwiększania samego EXE, a całość u nas będzie i tak wielka.

 

Najgorsze właśnie jest z tymi duzymi grafikami. Plik rośnie strasznie szybko, przez co zapis i testowanie staje się coraz trudniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie trzymacie wszystkiego zewnętrznie? :blink:

 

U mnie executable cały czas ma 2-3MB, a gra się wgrywa błyskawicznie, mimo napakowania pełnoekranowymi grafikami i animacjami. Wszystko jest ładowane w locie, a z dll Snake'a da się to jeszcze usprawnić. W ten sposób możemy się z programistą wymieniać jedno megowym editablem i tylko czasem mu daję znać, że załadowałem nowe assety na ftp.

 

Swoją drogą - jeśli jeszcze macie możliwość, to polecam przerzucić się z supersound.dll na GMsquall. SS nadal ma dziwne bugi i jednak z roszerzeń się wygodniej korzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Jak się ma talent to się ma i speeda. Ile stawiał byś normalny dom jednorodzinny sam ? A ile ktoś, kto postawił tych domów już kilka ? Właśnie to jest rezultat ćwiczenia i nauki - robisz szybciej coś, niż ktoś, kto tego nie umie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie speed painting to taka swego rodzaju specjalność tego gościa. Pamiętam, że jak robił swoje freewarowe Samurai Railroad Mansion na konkurs na TIGsource, to na każdą z postaci nie poświęcił dłużej niż 30 minut i wszyscy byli pod mega wrażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek, trochę tak, ale nie bardzo. Bardzo dużo ludzi używa GMa na konkursach tego typu. Masz bardzo ograniczony czas i dobry pomysł na grę, to łapiesz za Game Makera i jedziesz :).

 

Lenin, na razie nic nowego. Powoli klecę kolejne rzeczy i finalizuję animacje czarów i postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Litości, jestem na urlopie - dlatego nic nie piszę :jezor: ! Zresztą ostatnie zmiany w grze to nic co możnaby "pokazać" - napisałem nowy system animacji, pracuję nad AI, dodaliśmy kolejne umiejętności specjalne i od nowa przedesignowałem system dociągania czarów (nie dawał rady). Musieliśmy też wywalić kombosy w takiej formie jak były planowane na początku - tylko przeszkadzały w grze.

 

No ale żeby coś jednak zapodać - macie kolejny screen z gry. Standardowo - żadnej edycji, tylko zmniejszyłem nieco rozmiar (a i tak się na forum nie mieści :() i wyciąłem GUI, które jest jeszcze w powijakach.

Mag2screenFireball.jpg

Wiedźma zaraz oberwie Fireballem

Fireball jaki jest każdy widzi :). Te blade promienio-iskry wychodzące od wiedźmy to efekt klątwy Dissonance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, już pisałem, że tła są animowane - mgła się porusza i pulsuje, zębatki (nie widać na screenie) się obracają, a w tle szaleje burza. Pewnie też potem dodam więcej detali. Generalnie całkiem żywo to wygląda.

 

Fajnie, że Wam się podoba, bo ja już straciłem obiektywizm i zaczynam się wszystkiego czepiać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie żadnych filmików :). Ciągle spora część gry jedzie na placeholderach i jakbyście zobaczyli obecny całokształt, to by wszystko straciło magię.

I jak Was znam zaraz by się posypały pytania w stylu: "czy GUI to będzie tylko biały pasek" albo "czemu ta animacja się urywa?". A ja będę musiał potem każdemu tłumaczyć, że to tylko obecna zapchajdziura. Filmiki będą dopiero jak wszystkie podstawowe grafiki będą gotowe. Oszczędzę sobie marudzenia na rzeczy, które i tak będą wyglądały zupełnie inaczej w wersji finalnej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...