Marmot Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Tylko znowu z drugiej strony AI szachów to jest coś, nad czym od wielu lat są dyskusje jaką metodą szukać ruchów, jak robić, żeby było nieomylne itd. Ile szachów na komputer, tyle różnych systemów AI. Co prawda, jest dużo stron o programowaniu takowego AI, jak: http://www.aihorizon.com/essays/chessai/index.htm http://chessprogramming.wikispaces.com/ http://www.gamedev.net/reference/programmi...eatures/chess1/ ale to i tak banalne do zrobienia nie jest. Nie wiem, czy 24 godziny by wystarczyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A może jakaś demoscenka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nie, nie i nie. Musi być coś prostszego. Bo co? Zrobi jeden dobry, a reszta co gada że takie proste też nie zrobi, nie mówiąc już o tych co 'nic' nie umieją ;p A ja chce więcej prac moi mili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Erm... no to może motion blur ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Demoscenki lepsze, mógłbyś użyć tego swojego blura i jeszcze jakąś akcję do tego ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Pomysł Snake'a pasowałby w połączeniu z bullet timem :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A co myślicie o pathfindingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a) przykład jest na stronie, b) i to nie jeden, sam zrobiłem kiedyś takie coś, c) a to by było nie fair ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ale przykład na stronie uwzględnia tylko ruch po siatce. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Są liczne obejścia =). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A to nie lepiej jakiś prosty systemik rpg?!? Skoro nie macie pomysłów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A może jak najbardziej realistyczny 3D sound? :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Można... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 To może, jak mówiłem AI gry Piłka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A to nie lepiej jakiś prosty systemik rpg?!? Tego jest już od ch.... :F AI piłki... hmmm nie wiem. 3D sound? po kij? Pathfinding? Znów mi się zdaje że za trudne ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A może po prostu najlepszy AI wroga? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Kto by się męczył nad AI? To jest w niektórych przypadkach 1/3 gry... A poza tym teraz ma być coś łatwiejszego :P Tylko trzeba teraz dobry temat znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Najlepszy efekt wodospadu napisany przy użyciu particle ;p ? (ew. inna metoda jakbyście się nie zgodzili, bądź dowolność metody, ale imho, particle są najlepsze...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SexyLemur Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No to może coś z grą karcianą? Ostatnio topic o MtG jest więc... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 OMG ludzie posuwacie się w coraz mroczniejsze strefy dla pro ;D AI - hmm no ale co AI? Trochę za ogólnie. poza tym to miały być zagadnienia, nie silniki ;[ A w robieniu czegoś z particli nie widzę sensu. to już raczej stworzenie własnego systemu efektów czy cuś ;p Bez użycia obiektów - o! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Motion blur dobry - proste do zrobienia i można zrobić na wiele sposobów ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tylko żeby tak chociaż 30% z tych co zapodają tematy potem wzięła udział :rolleyes: A nie potem dostaję jakieś kiepskie prace od hmm jakby to ładnie powiedzieć "średnio-zaawansowanych" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 A nie potem dostaję jakieś kiepskie prace od hmm jakby to ładnie powiedzieć "średnio-zaawansowanych*" *Czytać: noobów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 *Czytać: noobów tongue2.gif Może nie noobów. Po prostu niezbyt doświadczonych :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Mam pomysł: A może system współpracy między przeciwnikami ? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 nigdy nie znajdziesz takiego tematu, żeby wszystkim pasiło. Jak będzie coś prostszego, to zaraz ci lepsi będą mieć problem i na odwrót - trudniejsze - słabsi mają problem. Może po prostu robić zadania o różnym stopniu zaawansowania ? np. były by 3 tematy i każdy by mógł w tylko jednym uczestniczyć ? byłyby 3 oddzielne rankingi. Jak zrobisz prace w najtrudniejszym temacie, masz +1 w tabeli dla pro itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Dobry pomysł Misiek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Właśnie Yoda, zobacz na Ligę24. Tam często jest "Za trudne, nie robię", "Za głupie, nie robię", "Za proste, nie robię". BTW. Mam nadzieję, że posty z tą dyskusją na temat tematu zostaną później usunięte (nie dlatego, że to spam, tylko, że jest bajzel). Proponuję stworzyć oddzielny temat w Valhalli o tematach na ZGML . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Nawet dobry pomysł z tym poziomem trudności. :) Ale to i tak ktoś zawsze będzie narzekał. :P UP: A to nie lepiej umieścić w arenie? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 AI piłki nie... To już lepiej jakiejś gry planszowej... :P No jeszcze może być najlepszy efekt wody (nie particle :P). A może fizyka piłki? (odbijanie się, spadanie itd.) Jak najbardziej realistyczna. :P Nie wiem - jest tyle pomysłów. Zresztą Yoda - jak ci nie odpowiada to możesz przecie sam wymyślić jakiś temaciq... :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się