Skocz do zawartości

Zmagania GML'owe - dyskusje


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 166
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, z jednego konkursu robić trzy, genialne

Dla mnie pomysł spoko. albo poprostu robić jeden konkurs - raz łatwy, raz średni raz trudny.

 

Poza tym zdefiniuj "łatwy", "średni" i "trudny". ;]

Łatwy - dla użytkowników którzy uczą się gml i znają mniej więcej podstawy ( np. jakieś najprostsze rzeczy z wykorzystaniem pętli, np. sprawdzanie czy w jakieś instancji w roomie, zmienna ma wartość "true", co by sobie poćwiczyli), średni - dla użytkowników którzy dobrze opanowali gml ( np. teraz był ten labirynt ) oraz "trudny" - można by np. dać tutaj te szachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież można użyć sprite'u grafiki i draw_sprite_ext ?Oo

Ale nie chodzi mi o rysowanie sprite'a, tylko efekt graficzny. Jak particle. Czyli jakieś światła, płomienie, coś poruszające się, w jakimś układzie czy coś. Albo można ograniczyć do użycia samych funkcji rysujących ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież własny system to bez sensu pomysł. Particle służą właśnie temu, żeby z nich układać efekty i po co to robić innymi, mniej wydajnymi metodami? A żeby coś dobrego z użyciem particle zrobić, też trzeba mieć pewne zdolności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...