Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online: ToD - Pomysły/Sugestie


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym zrobił tak że traci sie tylko część zgarnietego expa, a za PKowanie bardziej jakies niewybierne kary. np. ze sprzedawca nagle nie chce nic sprzedać w sklepie, ew. bojowi strażnicy npc dźgają przy każdej okazji kijaszkami, ew. że pojawia sie w mieście jego list gończy i jakaś nagroda dla tego kto go zabije - wtedy po pana PK zapewne zgłosiłby sie jakiś rycerz w lśniącej zbroi i ukrócił życie PKowi. i tyle, najlepiej, nie widze powodu dlaczego PK mialby przy smierci tracic wiecej expa niz inni..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 506
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pomysł propy dobry, bardzo dobry, szczególnie ten z listem gończym.

Ciekawie mogłoby być z tym Davida Darka, ale gra straciłaby przez to dużo graczy... Mi np. nie podobało by się wbijanie 5 lvla kilka razy (Szczególnie z moim internetem)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widze powodu dlaczego PK mialby przy smierci tracic wiecej expa niz inni..

Żeby zniechęcić takiego drania do masowego ubijania graczy od siebie słabszych. A skoro o tym mowa, to można zrobić powiększanie utraty expa przy śmierci wg. wzoru

utrata expa += min(100%, twój level - level przeciwnika * od 1 do 5%)

 

Przykład

100lvlowiec ubił 1lvlowca, więc traci albo 99% albo 100% expa zdobytego na tym lvlu. Na 100 lvlu to ogroooooooooooooooooomna strata, więc żaden 100lvlowiec nie będzie dręczył newbiech. Jeśli natomiast ubije on 101lvlowca to utrata expa będzie wynosiła od 5% do 9%, co zachęci niektórych do ryzykowania. Of course, jeśli w Atodzie nie będzie na tyle potężnych stworów, żeby stawić temu graczowi czoła to ten pomysł nie wypali zbytnio.

 

Proponuję zrobić mikstury, które będą działały pomocniczo przez jakiś czas, np. mikstura regeneracji many będzie przez minutę przyspieszać regenerację many o 10pkt many na sekundę, albo mikstura siły 1, 2 i 3, która zwiększa przez 30 sekund siłę o 5, 10 lub 15 pkt. Dzięki temu będzie więcej możliwości kombinowania w czasie walki.

 

I jeszcze jedno: aury. Nie wiem, ale chyba to trudne do zrobienia w GMie (w grze online), ale aury byłyby podstawą do wypadów na silne stwory-bossy. Dajmy na to, aura szybkości ataku (lub jakaś specjalna nazwa, np. "aura zręcznych dłoni") mogłaby zwiększać szybkość ataku o jakąś tam wartość. Taka aura nie kumulowałaby się, bo gdyby dużo osób stanęło obok siebie, a każda miałaby tą aurę na 3lvl, to atakowałyby zbyt szybko.

 

No i jeszcze jedno :D Punkty nauki/zaklęcia. W Heavenhillu zrobiłem coś takiego, że można było poświęcić PN do ulepszenia zaklęcia. Na poczatku do ulepszenia trzeba było poświęcić 2PN, potem 4PN, potem 8PN i w końcu 16PN. Czy sprawdziłoby się to w Atodzie?

 

Trochę się rozpisałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
które będą działały pomocniczo przez jakiś czas, np. mikstura regeneracji many będzie przez minutę przyspieszać regenerację many o 10pkt many na sekundę

 

I jeszcze jedno: aury. Nie wiem, ale chyba to trudne do zrobienia w GMie (w grze online), ale aury byłyby podstawą do wypadów na silne stwory-bossy. Dajmy na to, aura szybkości ataku (lub jakaś specjalna nazwa, np. "aura zręcznych dłoni") mogłaby zwiększać szybkość ataku o jakąś tam wartość. Taka aura nie kumulowałaby się, bo gdyby dużo osób stanęło obok siebie, a każda miałaby tą aurę na 3lvl, to atakowałyby zbyt szybko.

Śmierdzi Diablem

 

No i jeszcze jedno biggrin.gif Punkty nauki/zaklęcia. W Heavenhillu zrobiłem coś takiego, że można było poświęcić PN do ulepszenia zaklęcia. Na poczatku do ulepszenia trzeba było poświęcić 2PN, potem 4PN, potem 8PN i w końcu 16PN. Czy sprawdziłoby się to w Atodzie?

Śmierdzi gothicem(te PN) :sick:

I jak chcesz ulepszyć zwój? Masz od tego Magic Power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za PK proponuję rozwiązanie jak w Silk Road xD, typ który kogoś zabił ma status zabójcy, co pozwala bezkarnie go zabić np 3 razy, dopiero po 3 krotnej smierci status mija, a żeby było śmiesznie, to tak jak w SRO, jak się zabije typa z takim statusem to lecą z niego niektóre itemki, które nosił w ekwipunku (ale nie te, które ma na sobie) ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja rozwiązanie z Tibii i system czaszek ;] za zabicie 1 osoby ma się białą czaszkę na 15 minut, 3 fragi to czerwona czaszka którą ma się na 30 dni (do uzgodnienia) i kiedy ktoś zabije Cię z czerwoną czaszką to wypada Ci całe eq (w tym wypadku mogły by być amulety/pierścień chroniące przed wypadaniem całego eq możliwe do założenia dopiero gdy ma się tego red skulla i kosztujące wystarczająco dużo)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up szybciej eh

 

Za PK proponuję rozwiązanie jak w Silk Road xD, typ który kogoś zabił ma status zabójcy, co pozwala bezkarnie go zabić np 3 razy, dopiero po 3 krotnej smierci status mija, a żeby było śmiesznie, to tak jak w SRO, jak się zabije typa z takim statusem to lecą z niego niektóre itemki, które nosił w ekwipunku (ale nie te, które ma na sobie) ^^

A to tibią ^^,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysły żywcem wyciągnięte z Tibii (takie chcę)

 

- Game Masterzy muszą być!!

- Tak jak Pieter, system czaszek

- Możliwość wykupienia PACC'a czyt. Premium Account (Konto Premium)

- Możliwość zarządzania bohaterami ze strony WWW

- Sklepy, w których można kupić sobie różne rzeczy ;)

 

Tyle chcę od nowej Almory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Game Masterzy muszą być!!

- Tak jak Pieter, system czaszek

- Możliwość wykupienia PACC'a czyt. Premium Account (Konto Premium)

- Możliwość zarządzania bohaterami ze strony WWW

- Sklepy, w których można kupić sobie różne rzeczy

Nieeeee..........

 

Ja to bym chciał zobaczyć w almorze kusze(nie trzeba by było naciągać cięciwy, tylko zawsze byłby najdalszy strzał, of taka kusza wymagała by więcej siły nisz zręczności), a nie tylko te łuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym chciał zobaczyć w almorze kusze(nie trzeba by było naciągać cięciwy, tylko zawsze byłby najdalszy strzał, of taka kusza wymagała by więcej siły nisz zręczności), a nie tylko te łuki

Kuszę też trzeba napiąć.

 

Może coś takiego, im więcej zręczności tym szybciej napina się łuk i szybszy jest atak mieczem. Im więcej siły, tym szybciej napina się kuszę i jak powyżej, szybszy atak mieczem. Oczywiście nieznacznie, żeby nie było jak na prywatnych serwerach MuOnline :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zniechęcić takiego drania do masowego ubijania graczy od siebie słabszych. A skoro o tym mowa, to można zrobić powiększanie utraty expa przy śmierci wg. wzoru

utrata expa += min(100%, twój level - level przeciwnika * od 1 do 5%)

dlaczego znowu drania?sposob na gre taki a nieinny, dlajednych ciekawsze jest expowanie na potworkach, dla innego polowaniena graczy.nie lubie takich podzialow- PKjest draniem i pyrem, wiec za zabicie kogos dosramy taka kare zeby sie nie pozbieral - bezsens, niepotrzebne ograniczenie, na tym wbrew pozorom tez mozna by stracic cala rzesze graczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady bo potem wbije sobie ktoś taki 100 lvl i będzie latał bez opamiętania po serverze i zabijał każdego jak ostatnio na głównym serverze ten 40 lvlek..

skoro ubil 100 lvl to niech lata ;) armia 3 40 lvlowców go już nastuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio grywam w gry typu roguelike. Nie bede sie tu zbytnio rozpisywal, opisze tylko jedna ceche ktora zmienia sposob w jaki czlowiek gra w RPG. Jest to zasada: jesli Twoja postac zginie to koniec, nie ma reload'u, wskrzeszenia w miescie czy tym podobne. Giniesz, ekwipunek przepada i zaczynasz gre od poczatku. Gra automatycznie wykasowuje plik z twoja poprzednia postacia.
Pomysł wywołał dość duży sprzeciw, z którym zgadzam, ale opierając się na tym, że może być kilka jego zwolenników, w mojej głowie zrodziły się dwa pomysły, które mogą (a mam taką nadzieję) spodobać się innym. Pierwszy, opierający się bardziej na tym wątku polega na tym, że po śmierci za nim ponownie zagramy musimy odczekać jakiś czas w zależności np gdzie i kto nas zabił bo np uzdrowicielowi wykonanie odpowiednich rytuałów może zająć dużo czasu. I drugi, według mnie mądrzejszy, mianowicie, że po śmierci w miejscu w którym zginęliśmy stajemy się duchem, (naszym białym odpowiednikiem xD), i aby się przywrócić do życia musimy dojść do najbliższego uzdrowiciela, albo do jakiegoś gracza który ma wyszkoloną umiejętność uzdrawiania (aby gracz taki nas zobaczył w interfejsie gry dało by się przełączać opcję duch/zjawa), przychylne było by to też koncepcji tracenia ekwipunku po śmierci.

 

 

Pomysły żywcem wyciągnięte z Tibii (takie chcę)
TIBIA ŚMIERDZI

 

 

Ja bym dodał element strategii, który polegałby na możliwości wynajmowania świty i budowy zamku. Oczywiście za pewną cenę i od pewnego levelu.
Można zrobić np. tak jak w ultimie na szardach (prywatnych serwach), że są do kupienia didy na domy w odpowiednich sklepach, w większych miastach (didy to takie zwoje w których można coś zapieczętować, choć nie są opłacalne aby nosić w nich nadmiar ekwipunku xD[samych didów mogło by w ogóle nie być w sklepach jako użytkowych przedmiotów]). Jednak aby nie było bałaganu, żeby postawić dom, trzeba by się zwrócić do jakiegoś mistrza gry będącego online- tzw wybieramy sobie interesujące miejsce na którym chcemy postawić nasz domek, porozumiewamy się z jakimś mistrzem gry, np. przez kanał IRC Almory, MG by do nas przychodzi i stawiał nam wymarzony domek w danym miejscu jeśli jest odpowiednie, teraz kilka ważnych rzeczy dotyczących domów:
  • Dom może mieć jednego właściciela, 5 co-właścicieli i 20 przyjaciół.

  • Dany dom da się zbudować jedynie na odpowiednim terenie (i tu można zrobić np trawę piasek i różne domy- różne tereny).
  • Nie ma możliwości zbudowania domu w pobliżu budynków publicznych i zarezerwowanych do wynajmu.
  • Przy niszczeniu domu wszystkie przedmioty zostają zniszczone bez zwrotu, należy wiec pamiętać o wcześniejszym złożeniu ich.

Nom się rozpisałem xDDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chatka fajna sprawa, pamietam ze nie bylo nic fajniejszego w UO niz zrobienie imprezki na swoim kwadracie, picie wódki i granie w szachy :P no ale trzeba by to ladnie rozegrac zeby nie bylo tych domow zbyt tloczno, ogolnie ciezka sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojego czasu wiele mmorpgów pozwiedzałem ;)

oswajanie zwierząt fajna sprawa, mozna by zrobic ze mozna tresować moby i potem z nimi latać na expowiwsko ;) ale jazda konno mi jakos do almory nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...