-
Postów
885 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
24
Ostatnia wygrana Wojo w dniu 24 Kwietnia
Użytkownicy przyznają Wojo punkty reputacji!
O Wojo
- Urodziny 09.07.2008
Informacje
-
Nagrody
?Cytat roku (CA 2017)
?Cytat roku (CA 2016) -
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Nie
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
O mnie
- Adres www
Osiągnięcia Wojo
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: checkpoint - 2021
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Sprzedam kontakty do hurtowników kont premium
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: CA 2012 - Dyskusja
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Spiffy Goats
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: wojo kurde stary koniu, co nic nie mówisz że masz urodziny? sto lat
-
Wojo zareagował(a) na aktualizację statusu: ojjj wojo, co ty robiłeś na moim profilu w gwiazdkę?
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
I podoba mi się to Huder!
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
Ha, nadeszły czasy, że obecnie ich "SHoutbox" nie działa, a gmclanowy działa! Bardzo dobra robota gnysek!
-
dyzmek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Seid to jeszcze nie koniec 2
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Seid to jeszcze nie koniec 2
-
Jak będę mial czaaaaaas to pobioooooorę
-
A ja się ostatnio zastanawiałem co u Ciebie bardzo dobrze, że nadal tworzysz coś kreatywnego, a kawałek i wizualizacje super! Czekam aż więcej tutaj zaprezentujesz
-
Doskonale pamiętam tę grę. Fajnie, że coś się nadal dzieje w jej kierunku i życzę powodzenia 😁
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Banana Massager [GooglePlay wow]
-
Te Devlogi przyjemnie się ogląda i słucha. Co do samej gry to zapowiada się bardzo dobrze i będę wyczekiwał. Dodałem na listę życzeń Steam.
-
To też napisał chat gpt i w założeniu ma zbierać te żółte kwadraciki
-
Wszystko było zrobione za pomocą chatgpt z wyjątkiem wyżej wspomnianego samochodu.
-
I am Lord zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Męczymy AI z ChatGPT
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Męczymy AI z ChatGPT
-
Wojo obserwuje zawartość Męczymy AI z ChatGPT
-
Jedyne co tu zrobiłem sam to ściągnąłem grafikę samochodu z internetu. Całość została zrobiona w czystym JS i myślę, że imponującym jest fakt zrobienia tego przez bezpłatną sztuczną inteligencję. Nie jest to jakoś zbytnio wyszukane, ale myślę, że zręczny programista zrobi z tego typu narzędzi fajny kolaż redukując tym samym swój czas pracy kilkunastokrotnie. W chwili obecnej już można tworzyć proste gierki mobilne właściwie pisząc dwa albo trzy zdania.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Męczymy AI z ChatGPT
-
Cześć wszystkim! Chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi wykorzystania ChatGPT w procesie tworzenia gier za pomocą Game Maker Studio 2 (GMS2). ChatGPT, który jest sztuczną inteligencją rozwijaną przez OpenAI, może być naprawdę pomocny dla programistów korzystających z GML (GameMaker Language) - języka skryptowego używanego w GMS2. Przede wszystkim, ChatGPT może służyć jako narzędzie do zdobywania wiedzy i pomocy przy programowaniu. Możemy zadać pytania dotyczące konkretnych problemów lub koncepcji i otrzymać odpowiedzi od ChatGPT. Na przykład, jeśli mamy trudności z zrozumieniem jakiegoś aspektu skryptowania w GML, możemy zadać pytanie i uzyskać wyjaśnienie od ChatGPT. Ponadto, ChatGPT może służyć jako generatorek kodu. Możemy opisać ChatGPT, jakie zachowanie gry chcemy osiągnąć, i poprosić o wygenerowanie kodu, który to zrealizuje. Oczywiście, będziemy musieli odpowiednio dostosować generowany kod, ale może to być świetnym punktem wyjścia, szczególnie dla mniej doświadczonych programistów. Warto również wspomnieć, że ChatGPT może dostarczać inspiracji i sugestii dotyczących rozwiązań problemów programistycznych. Często wystarczy opisać problem, z którym się zmagamy, i otrzymamy od ChatGPT różne pomysły i sugestie na rozwiązanie. Należy jednak pamiętać, że ChatGPT nie zastąpi nam pełnoprawnego programisty. To narzędzie, które może wspomagać nas w procesie tworzenia gier, ale nie zawsze dostarcza idealnych lub optymalnych rozwiązań. Zawsze warto samodzielnie sprawdzić i przetestować generowany kod oraz przystosować go do naszych potrzeb i preferencji. Wnioskiem jest to, że ChatGPT może być wartościowym narzędziem dla twórców korzystających z Game Maker Studio 2 i języka GML. Może ono pomóc w zdobywaniu wiedzy, generowaniu kodu i dostarczaniu inspiracji. Jednak należy korzystać z niego z umiarem i zawsze samodzielnie oceniać i dostosowywać generowane przez niego rozwiązania. Czekam na Wasze opinie na ten temat! Czy ktoś z Was korzystał już z ChatGPT przy tworzeniu gier w GMS2? Jakie macie doświadczenia? Dajcie znać!
-
Sutikku zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Survival Matters V 1.0
-
dyzmek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Survival Matters V 1.0
-
Jestem właśnie po ukończeniu tej gry i opiszę swoje wrażenia w skromnej recenzji Survival Matters to najnowsza gra stworzona przez dyzmka, która jest jego pierwszą produkcją w stylu boomer shooter. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że sprostał wyzwaniu jakim jest stworzenie gry w 3D, która jest ciekawa, grywalna. Można zauważyć, że garściami czerpie z wielu dobrych gier oraz filmów akcji i mimo, że zależy mi na pozostawieniu tej nutki tajemnicy jaką kryje za sobą fabuła to mogę śmiało powiedzieć, że gracze będą usatysfakcjonowani fabułą i tym jak głęboko wciąga świat gry. Kolejnym z bardzo silnych punktów Survival Matters jest mnogość przyjętych rozwiązań, które wprowadzają powiew świeżości do gier dyzmka i mogą stanowić inspirację dla innych twórców gier niezależnych. W trakcie samej rozgrywki gracze będą korzystać z kilku rodzajów broni i przy używaniu każdej z nich opracują swoją taktykę bądź strategię. W grze można jednocześnie poczuć się jak w Metal Gear Solid, Wolfenstein 3D, Brutal doom i Serious Sam. Ścieżka dźwiękowa skomponowana przez dyzmka jest przyjemna i jego ambientowe ścieżki dźwiękowe wprowadzają odpowiedni klimat przy tym co aktualnie dzieje się na ekranie. Brak dubbingu podobnie jak w poprzednich produkcjach dyzmka jest zastąpiony syntezatorem mowy, ale według mnie nie jest to złe rozwiązanie i pokazuje jak przy dobrych pomysłach można przeskoczyć niesprzyjające warunki, którymi w tym przypadku jest brak zatrudnienia aktorów głosowych. Poziom trudności tak jak w poprzednich grach dyzmka jest hardkorowy, ale dodanie checkpointów sprawia, że jest odpowiednio wyważony i pozwala na uniknięcie sytuacji, w której niedoświadczony i niecierpliwy gracz będzie wyrywał sobie włosy z głowy Kilka błędów, które się pojawiły w grze zgłosiłem dla dyzmka i zostaną naprawione, ale mimo to według mnie gra jest jedną z topowych pozycji wśród gier dyzmka. Gratuluję
-
Tak mi się skojarzyło Czekam i kibicuję projektowi!
-
Teraz tylko czekać aż ktoś na gmclanie stworzy machinę czasu i założy o tym temat Co do gry to świetna robota i bardzo podziwiam zajawkę
-
Wojo obserwuje zawartość propaganja
-
Wojo obserwuje zawartość SimianVirus7
-
Destrukcja otoczenia
Wojo odpowiedział(a) na SimianVirus7 temat w Gotowe Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM
Według mnie fajne jest to, że od pierwszych sekund leci efekt końcowy bo od razu widz wie czego się spodziewać zamiast przewijać na szybko filmik. Przywitanie też fajnie zrobione, po prostu film jest bardzo konkretny i spełnia idealnie moje oczekiwania względem poradników. Polska wersja tego poradnika by była też w cenie. -
Pomimo że nie jest to główna tematyka gry to jednak wiele osób zachęciła sama możliwość zmniejszenia jaj konia pod wpływem temperatury. W GTA 5 też jest sporo takich małych detali np odrywające się japonki od stopy podczas biegu i dźwięk klepania japonki o stopę.