Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.05.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. gnysek

    Wydajność gry levele

    W sumie to dziwne, że debugger nie ma licznika instancji... jest tylko tab z ich listą, ale żeby zauważyć ich nadmiar trzeba by zwrócić uwagę na malejący scrollbar co w tym przypadku pewnie byłoby trudne, bo za szybko się tworzą i od razu scrollbar jest najmniejszy z możliwych
    1 punkt
  2. I am Lord

    Wydajność gry levele

    Wstaw na końcu Draw show_debug_message( string(instance_number(obj_ulepszenie_9))+", "+string(instance_number(obj_ulepszenie_10)) ); I zobacz w konsoli Output czy liczby się będą zwiększać. Jeżeli tak to znaczy że nonstop tworzysz te obiekty, w nieskończoność. Instancje obiektu usuwa się za pomocą instance_destroy()
    1 punkt
  3. Konrad-GM

    Wydajność gry levele

    Nie bardzo rozumiem kontekstu z jakiego obiektu wyciągasz ten "przykładowy kod", więc niewiele można z tego wywnioskować, ale mimo to jedna rzecz mnie niepokoi. Czy przypadkiem tego kodu: nie używasz w zdarzeniu Draw? Jeżeli tak, to prawdopodobnie instancjonujesz obiekty obj_ulepszenie_9/10 itd. w pętli, przez co tworzysz kolejne instancje tego samego obiektu zapychając pamięć i main loopa obsługując inne zdarzenia z tych obiektów. Jeszcze dodam, że funkcja instance_deactivate_object dezaktywuje obiekt, ale go nie zwalnia z pamięci, a to problemu nie rozwiązuje.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...