Skocz do zawartości
Maximal

Tura #134 (Głosowanie)

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli ten temat służy jednocześnie do prowadzenia dyskusji? :lubieto:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ile chcesz za podanie tematu?

Pisz na PW skorumpujemy GMClan!

 

Teraz serio: ja nadal nie widzę sensu w tych tematach, wystarczy wchodzić przez główną i po sprawie...

Myślałem, że po prostu to będzie tak, że zrobicie taką listę na przyszłe np: 30 dni kiedy ligi są i ile trwają.

 

A ile ma trwać ta tura? 24h, czy więcej?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrozum ze nie kazdy przyglada sie glownej. A jesli faktycznie w to wierzysz zobacz zeszloroczna aktywnosc ligowa.

 

Ogloszenie na glownej + tu na forum i przywrocenie lig do 24-godzinnych to jest to czego trzeba(a i na FB by sie przydalo)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja widziałem wszystkie ligi, ale chyba tylko w jednej wziąłem udział... Po prostu ten czas jest za długi.

Ale co za problem wczytać 1 stronkę więcej? A serio przydałaby się taka lista na kilka lig w przód z czasem ile ma trwać tura.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, dla mnie to jest po prostu niewygodne, ja mam co w necie robić i mi się nie chce marnować czasu przechodząc przez główną :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja bym wolal podanie np 3 lig w przod, bo dzisiaj sie dowiedzialem ze "za 5 godzin liga" juz wiedzialem ze nie wezne udzialu, zaplanowane mam co innego...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

I tabelę możnaby zresetować i robić Ligę 24 w takich sezonach trawających rok lub pół roku żeby w końcu wyłonić mistrza który będzie bronił tytułu w następnym sezonie coś jak w piłce nożnej... ;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
@kriso99 Co to za absurdalny pomysł?! Czyli co, dzisiaj zrobię grę na ligę za miesiąc? :thumbsup:

Ale kriso chodziło chyba o daty lig jak dla mnie może być co weekend. ;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś potrzebował pomysłu to może zobaczyć co zrobiło ponad 2300 osób na Ludum Dare.

 

Dla mnie to okazja aby zrobić coś lepszego niż wtedy. Powodzenia wszystkim, a ja będę starał się wrzucać screeny do "Nad czym aktualnie pracujesz" aby zachęcić was do pracy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

threef: tak wlasnie mnie np zniechecisz :-)

Lechu4444: no w pelni sie z toba zgadzam :-)

PROSIMY NOWA TABELE Z RESETEM CO POL ROKU!!!

przepraszam ze krzycze, ale chce miec pewnosc ze administracja wyslucha glosu ludu:-P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Zgodnie z zapowiedzią powracają ligowe anonse na forum. Odwołujcie weekendowe wyjścia na piwo, bo oto jest: pierwsza tura w roku 2014!

 

Tura #134: Minimalizm

 

Temat poznacie o 21:00.

 

Super Maxiu,ucieszyło mnie to,że jest na 1 stronie,bo nie było wcześniej.Teraz mam problemy z umysłem,sen na jawie tak czy inaczej wolę,żeby ludzie wiedzieli co kiedy się tu dzieje... :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
PROSIMY NOWA TABELE Z RESETEM CO POL ROKU!!!
Uzjel chyba trafiłeś z pomysłem. ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale ktoś może zrobić taką tabelkę jaką ty ostatnio pokazywałeś, i na tej zasadzie jest wyłaniany mistrz gmclanu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Będzie zmiana tabeli, ale za 2-3 tygodnie, teraz nie mam czasu. Obecna liga zostanie doń wliczona.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

:-) dziekuje bardzo, moze nawet cos zrobie na ta lige, przydal by sie tez tytul w nagrodach, np. zwyciesca ligi 24 (2014/1)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ech, miałem coś robić i nawet próbowałem graficzyć ale nie posłuchałem tego co napisali w poście, wypiłem i dupa. ;_;

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

e no, w dupie mam te lige, glupi gm sie zawiesil jak juz wszystko konczylem. :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
e no, w dupie mam te lige, glupi gm sie zawiesil jak juz wszystko konczylem. :(

 

Ja chciałem zrobić coś na zasadzie szkicu,że się chodzi typkiem jako szkic ale szkoda mi czasu na to.Pokaże Wam potem sztuczkę z muchomorkami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
:-) dziekuje bardzo, moze nawet cos zrobie na ta lige, przydal by sie tez tytul w nagrodach, np. zwyciesca ligi 24 (2014/1)

 

Zobacz HuderLorda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze coś planuje dodać na ligę? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×