Skocz do zawartości

Ka-noku  

5 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak tobie dzia?a ta gra? (je?eli inna odpowied?, napisz)

    • Bez wi?kszych problemów
      5
    • Dzia?a wolno
      0
    • Nie dzia?a
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Wyspa Ka-noku

 

Gatunek: Platformówka (czasem będzie zręcznościowa)

 

Opis: Jest to platformówka w której steruje się wyłącznie myszką. Wcielasz się w agenta Evu (to że jest kulką nie znaczy że nie może być agentem), który posiadł magiczny talizman mocy, zezwalający na władanie siłami żywołów. Zadaniem bohatera jest ochrona kryształu czasu. Więcej nie będe zdradzał, jednak w tym demie fabuła i tak nie jest w żaden sposób pokazana. Wewnątrz gry zawarta jest instrukcja, gdy się kliknie X na ekranie i POMOC. Jeżeli macie jakieś sugestie dotyczące działania, wystroju, itp. w grze to mówcie.

 

UWAGA jeżeli w czasie pauzy gra zacznie się mulić, wyłącz pauzę (Powinno działać, nie wiem z czego ten błąd wynika)

 

EDIT

przepraszam zapomniałem w instrukcji zamieścić pewnych informacji:

-Do drzwi, dziury itp wchodzi się klikając LPM na nie, będąc obok nich (drzwi).

-Można wysysać moc z przeciwników, statuł mocy, klikając na nich PPM i przeciągając moc na siebie, co powoduje transformację.

-Statuły mocy to lewitujące, świecące symbole.

Download: https://gmclan.org/up5009_4_Wyspa_Kanoku.html

 

Rozmiar pliku: 5.6 Mb nowy ok. 13 Mb

 

Autorzy:

Programowanie: Ja

Fabuła: Ja

Grafika: Ja

Muzyka: Nintendo, HAL labolatory

 

Screeny:

https://gmclan.org/up5009_6_1.html

https://gmclan.org/up5009_6_2.html

nowe

https://gmclan.org/uploader/5009/jeden.jpg

https://gmclan.org/uploader/5009/dwa.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ogromny plus za grafikę - bardzo sympatyczna i miła dla oka, a jak zobaczyłem bohatera migającego po zetknięciu z przeciwnikiem, to aż się łezka w oku kręciła ;)

Co do gameplayu, narazie się nie wypowiem, bo nie bardzo rozumiem, o co chodzi. Troszku dziwne to sterowanie myszką.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

uważasz czy instrukcja jest czytelna (w ogóle się dostałeś do niej)?

Wiem że sterowanie myszką to nowość dla platformówki, ale mam nadzieję że się przyzwyczajicie.

W pełnej wersji zamierzam zrobić pełny turtorial na początku gry jak się steruje :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tutorial przede wszystkim. Sterowanie jest całkiem dobre, ale instrukcja nieczytelna. Za trudny poziom na początek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ooo ciekawa fizyka. Jak ktoś wyżej mówił przydała by się jakaś instrukcja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
uważasz czy instrukcja jest czytelna (w ogóle się dostałeś do niej)?

Po chińsku byłoby bardziej przejrzyste, bo z tych bazgrołów niewiele da się wyczytać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie lepiej jak napiszę zwykłą :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ciężko jest przyzwyczaić się do sterowania myszką. fajna byłaby opcja sterowania gałkami analogowymi na padzie.

 

myślę, że pomoc nie jest taka niezrozumiała jak niektórzy tu piszą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To coś jest boskie! Nie wiem dlaczego, ale spędziłem na graniu w to ładną godzinkę, rozkminiając co kto może :D

A instrukcja przejrzysta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No jak dla mnie to jest genialne :D Chyba dosyć spora inspiracja Kirbym, nie tylko w kwestii muzyki? :jezor: Ale i tak moce są różnorodne i spora część oryginalna, więc jest dobrze. Naprawdę zaskoczony jestem, nie spodziewałem się aż tak wysokiej jakości, a tu są takie detale jak choćby ukrywanie HUDu przy poruszaniu się...

 

Instrukcje nie są takie złe, jak już coś to prędzej przydałby się jakiś klawisz który od razu do nich przełącza żeby można było szybko sobie zajrzeć jak co działa :P Jak już się załapie na jakich zasadach działa sterowanie to większość jest ok, chociaż niektórych nie dawałem rady odpalić jak chciałem - bodajże fali dźwiękowej czy tego załamania czasu. Zresztą samo sterowanie też nie jest złe, tylko nie wiem na ile będzie irytujące w normalnej grze - ale to już raczej zależy od tego jak będziesz tworzył plansze.

 

Ogólnie ekstra, umiejętności pomysłowe i efektowne (burza liści czy to ślizganie się na tarczy), bugów też jakoś wyjątkowo nie ma (co najwyżej jak zatrzymujesz czas i potem cofasz tą wskazówkę żeby przedłużyć działanie, to te zielone gwiazdki od efektu też są zatrzymane i nie znikają - nie wiem czy to specjalnie, ale wygląda raczej tak średnio). Powodzenia w tworzeniu życzę i jeszcze więcej takich fajnych pomysłów, bo naprawdę coś świetnego z tego może wyjść ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki z otuchę, już myślałem że się nie spodoba!

Owszem zmienianie się lekko ściągnąłem z Kirbiego, ale starałem się nie ściągać mocy.

(a to z tymi zielonymi gwiazdkami to specjalnie by podkreślić że używasz magię, ale mogę to zniwelować)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Grafika nie odstrasza, a to jest wielki plus.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gra zapowiada się na 10/10, ale zapowiada bo to jest chyba tylko pokazanie możliwości gry :)

 

Po tym jak zgasiłem, a potem zapaliłem ogień spodziewałem się że będzie można z niego wyciągnąć moc ognia. Nie wiem czy powinieneś to zrobić czy popsuje to trochę grę. Zrób ankietę :)

 

Sterowanie rewelacyjne

Grafika zjawiskowa

Muzyka dopasowana

Moce IMBA i mało

 

A teraz wynocha z forum i idź robić tę grę bo nie mogę się doczekać :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc w dniu kiedy zamieściłeś tutaj tą grę to zwlekałem z jej przetestowaniem, bo zwyczajnie niespodobał mi się

ten styl graficzny, lineart mnie mocno odpychał a tutaj jeszcze te grubaśne kontury, no ale po tylu pozytywnych komtentarzach jednak postanowiłem to przetestować i okazuje się że to będzie naprawdę świetna gra. Na samym obaczjaniu skillów spędziłem chyba z godzinę, trochę też mi zajęło zdobycie wszystkich kulek i otworzenie drzwi :P już teraz widać jakie możesz stworzyć fajne logiczne zagadki i mam nadzieje że w tym aspekcie mnie nie zawiedziesz.

Świetny ci wyszedł efekt strumienia wody zarówno mniejszego jak i tego większego po przemianie w wodny żywioł. Instrukcja jest dobra nie widzę tu potrzeby na zmiany.

 

Moja ocena 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za komentarze (co jest niefajnego w linearcie i grubaśnych konturach ?! :( )

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na jakąś fajną moc to prośiłbym o napisanie!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

More powers dla stalowy!

Sama tarcza nic nie daje! Zamiast ślizgania (które jest i tak piękne po mimo że nie działa) możesz zrobić by zamieniał się w stalową kulkę. Nie umiałem tego używać :rolleyes: Spodziewałem się że postać będzie staczać się skośnych powierzchni. Teraz wiem jak tego używać :thumbsup:

 

Z tego co pamiętam popychanie kamieni było bardzo upierdliwe bo postać ciągle mi podskakiwała

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Żeby popychać kamienie najlepiej wjechać z ppm w lewy dolny róg postaci (tak, żeby kursor był w ziemi)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jak prace? Projekt nie umarł?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie przerwałem prac, właśnie skończyłem robić wszystkie moce.

Skąd pomysł że zaprzestałem? ^_^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nic nie piszesz w temacie, więc tak mogło być.

Poza tym, niektórzy rozpoczynają projekt, i nie kończą go np. po wydaniu/przed wydaniem można by powiedzieć demka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Achtung!

Za niedługo wypuszczę następną wersję demo a w niej:

-mapka oraz pierwszy poziom

-28 różnych mocy (choć nie pokażę wszystkich)

-poprawiony interfejs, grafika

-wywalenie i wwalenie nowych bugów

lecz zanim wypuszczę to chcę zadać pewne pytanie:

Czy przeciwnicy w mojej grze powinni być mięsem armatnim (tzn. duża ilość, małe życie,praktycznie brak al), czy poważniejszymi wrogami (wyższe al, mniejsza ilość,duże życie), gdyż mam z tym pewien dylemat :mellow:

(mam nadzieję że ktoś odpowie)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego nie oba rodzaje?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@up

w sumie racja

Więc zapytam w inny sposób:

Jakich przeciwników badziej lubicie, mięso armatnie czy poważnych?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no powiem Ci jedno

jestem tu od 2006, nie ściągałem zbyt dużo gier bo w ogóle mnie nie zachęcały ( screeny )

tą pobrałem, czas na testy :)

 

EDIT:

jestem zaskoczony pozytywnie :3

sterowanie trochę uciążliwe na początku ale idzie się przyzwyczaić

fajnie, że wszystko robisz sam + duży plus za te moce bo są fajnie zrobione

1,2,3 zmienia się tła :P

daję solidną 4, rób dalej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
no powiem Ci jedno

jestem tu od 2006, nie ściągałem zbyt dużo gier bo w ogóle mnie nie zachęcały ( screeny )

pobrałem, czas na testy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wybacz anty, ale twój wręcz arktyczny chłód którym emanujesz podczas poprawiania mnie, mam dokładnie w miejscu którym kręcą panie w twojej sygnaturze :3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W serious samie bylo to fajnie rozwiazane

Setki wrogow ktorych rozwalasz od reki i raz na jakis czas serious wróg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Regard! :tv_horror:

Nowa wersja Ka-noku!, a co w niej?

-10 starych mocy + 5 nowych (3 są ukryte)!

-mapa (większość plansz to plansze testowe za które nie odpowiadam jeśli coś źle pójdzie)!

-1 poziom który pojawi się w pełnej wersji (ten najbardziej skomplikowany)!

-nowa szata graficzna!

-BUTELKI!! (i harfa)!

-bronie!

-jeszcze mniej czytelna instrukcja!

-więcej lineartu i grubaśnych kontur!

-więcej bugów i błędów!

:wink:

Wewnątrz gry mogłem zostawić przez nieuwagę parę jajek wielkanocnych, więc uważajcie.

 

LINK do gry na początku tematu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem za dużo czasu by przetestować w całości, ale widzę że poprawiłeś trochę wkurzających rzeczy (zdejmowanie z siebie mocy). Czekam na więcej!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×