Skocz do zawartości

Korodzik

Użytkownicy
  • Zawartość

    508
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Korodzik w Rankingu w dniu 2 Kwiecień

Korodzik posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

30 Mała Cegła Społeczności

1 obserwujący

O Korodzik

  • Tytuł
    Zawładnęła mną próżność rangowa!
  • Urodziny 02/17/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Steam
    JudgeDeadd
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    zza węgła
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

12513 wyświetleń profilu
  1. 12 Prac Herkulesa

    Sterowanie jest irytujące, wrogowie mogą chodzić po przekątnej, a ja nie - i gdzie tu sprawiedliwość? Poza tym gra jest trochę za trudna, zrezygnowałem po tym, jak trzeci raz zginąłem w świątyni i musiałem całą grę zaczynać od nowa (raz zabił mnie koleś znienacka wychodzący zza krawędzi ekranu, innym razem wróg zabił mnie przez ścianę.) Tym bardziej to frustrujące, że bohater za wolno się porusza. Ciekawy jest motyw skradankowy (zabijanie wroga jednym ciosem w plecy), ale trudno jest dogonić przeciwnika od tyłu. Co mi się spodobało - niemal profesjonalnie brzmiący lektor, mitologiczna tematyka oraz całkiem fajna muzyczka. Dziwna jest za to grafika, wszystkie postacie wyglądają jak kilkuletnie dzieci.
  2. CA2018 - Wyniki!

    W zasadzie 4, bo w tym roku przez przeoczenie ktoś nominował ten sam Gnyskowy przykład, co w zeszłym roku.
  3. Wiecie jak to mówią! "Lepiej późno niż wcale!" Chell wykonał kawał dobrej roboty przy organizowaniu CA2018, ale niestety (o czym powiadomił mnie przez PW) nie ma czasu na dokończenie konkursu, zatem za pozwoleniem Gnyska zająłem się tym sam - co by nagrody nie leżały odłogiem Tak więc mam zaszczyt ogłosić wyniki dziesiątych nagród Community Awards za osiągnięcia w roku 2018. --- W kategorii Gra Roku zwycięzcą jest Ships Unite autorstwa użytkownika @Wojzax - gra wyróżniająca się znakomitą, pikselową grafiką. W kategorii Użytkownik Roku nagrodę drugi raz z rzędu otrzymuje @Czołg Krymski, twórca znany z grafik w charakterystycznym, płaskim stylu oraz z oryginalnych gier o rozpikselowanych chudzielcach. Że zacytuję I am Lorda: "Ty nie potrafisz robić gier ty robisz sztukę" W kategorii Artykuł / Tutorial / Silnik Roku pierwszą nagrodę zdobywa @Nirvan za artykuł Hybrid Procedural Animation Rigs!, prezentujący technikę tworzenia znakomitych, płynnych animacji dla stworzeń rozmaitego kształtu. W kategorii Zapowiedź Roku nieco zaskakującym zwycięzcą jest Seid Chronicles użytkownika @dyzmek. Co by nie mówić o produkcjach Dyzmka, nie można zaprzeczyć, że ich specyficzny styl to nieomalże mem gmclanowy. W kategorii Demo Roku pierwsze miejsce zajmuje pixelbox autorstwa użytkownika @Dester. Prosta zabawa w stylu Powder Toy, która jednak potrafi wciągnąć. W kategorii Screen / Film / GIF Roku pierwszą nagrodę zgarnia @szpaq99 za pracę Karykatura Adasia. Piękne te pikselki - gratulacje! I w końcu kategoria Cytat Roku, w której zwycięża @Wojo za takie oto skomentowanie pomarszczonych mordek Wojzaksa: --- Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i życzymy jeszcze większych osiągnięć w 2019 roku! btw. @gnysek, kto zajmuje się tworzeniem tej wielkiej tablicy z wynikami na górze forum CA?
  4. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Popłakałem się, kiedy mama Seida umarła. A teraz na serio. W grach z gatunku visual novel, np. Ace Attorney, Danganronpa, zwykle pełno jest chwytających za serce momentów, mimo że postacie to tylko płaskie nieruchawe sprite'y. No i oczywiście klasyczne przygodówki. Grałem za dzieciaka w gry LucasArts, Day of the Tentacle, Monkey Island, Sam & Max i czułem się wtedy, jakbym oglądał znakomity film animowany. Co jeszcze... W serii Hotline Miami fabuła jest zakręcona i sporo jest szokujących momentów. Ale też jest uczucie satysfakcji, kiedy uda nam się przejść poziom, szczególnie ze sporym kombo. Pamiętam też, jak triumfowałem, kiedy przeszedłem ostatniego (cholernie trudnego) bossa w Outland.
  5. spaceWaveCombat

    Paski na dole oznaczają chyba: "exp" (gdy wypełni się do końca, zmieniamy broń) i numer aktualnej fali. Gdy przeciwnicy wylatują poza ekran, numer fali się zmniejsza i tracimy postępy. Ogółem gra fajna, ciekawy pomysł i konieczność zmieniania taktyki co chwilę. Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami - strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej. Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często).
  6. Głos na Nirvana jak poprzednio
  7. O kurde Dopiero sobie zdałem sprawę, że przecież Maskowana Tekstura brała udział już w zeszłorocznym CA: To jak, chyba dyskwalifikujemy
  8. Głos na Aldebar. Fajna, pixelowa graficzka i widzę tu spory potencjał; gdyby była pełna wersja, chętnie bym zagrał.
  9. To oczywiście czysto subiektywne odczucie, ale czuję wielki sentyment do gier Dyzmka i ich rozbrajająco naiwnego, outsiderowskiego stylu. Dlatego zagłosowałem na Seida.
  10. No i mam kłopot, bo Androida nie mam, i nie mam jak zagrać w Ships Unite Mimo to jednak na screenach i trailerze gra wygląda całkiem fajnie (i ta śliczna pikselowa grafika)... głos na Ships Unite.
  11. Hybrid Procedural Animation Rigs, ciekawy artykuł i fajne towarzyszące mu filmiki.
  12. Głos na Czołga za pixelarcik z charakterystyczną paletą
  13. Cytat Wojo'a to jak dla mnie jedyny naprawdę zabawny...
  14. Gra Roku: niebieskiBrylant - NanoTanks (Można ściągnąć stąd)
  15. unforgiving space

    Pograłem w to trochę i... straszliwa nuda. Statek wlecze się jak żółw, paliwo szybko się wyczerpuje, a meteorów z zasobami mało. Da się chociaż dokupywać jakieś upgrade'y szybkości czy coś?
×