Skocz do zawartości

Korodzik

Użytkownicy
  • Zawartość

    507
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Korodzik w Rankingu w dniu 22 Czerwiec 2018

Korodzik posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

26 Mała Cegła Społeczności

1 obserwujący

O Korodzik

  • Tytuł
    Zawładnęła mną próżność rangowa!
  • Urodziny 02/17/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Steam
    JudgeDeadd
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    zza węgła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

12398 wyświetleń profilu
  1. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Popłakałem się, kiedy mama Seida umarła. A teraz na serio. W grach z gatunku visual novel, np. Ace Attorney, Danganronpa, zwykle pełno jest chwytających za serce momentów, mimo że postacie to tylko płaskie nieruchawe sprite'y. No i oczywiście klasyczne przygodówki. Grałem za dzieciaka w gry LucasArts, Day of the Tentacle, Monkey Island, Sam & Max i czułem się wtedy, jakbym oglądał znakomity film animowany. Co jeszcze... W serii Hotline Miami fabuła jest zakręcona i sporo jest szokujących momentów. Ale też jest uczucie satysfakcji, kiedy uda nam się przejść poziom, szczególnie ze sporym kombo. Pamiętam też, jak triumfowałem, kiedy przeszedłem ostatniego (cholernie trudnego) bossa w Outland.
  2. spaceWaveCombat

    Paski na dole oznaczają chyba: "exp" (gdy wypełni się do końca, zmieniamy broń) i numer aktualnej fali. Gdy przeciwnicy wylatują poza ekran, numer fali się zmniejsza i tracimy postępy. Ogółem gra fajna, ciekawy pomysł i konieczność zmieniania taktyki co chwilę. Bardzo jednak nie lubię jednej broni, tej, która strzela czerwonymi kropkami - strasznie szybko się nagrzewa, niewspółmiernie do siły bojowej. Poza tym trochę za wolna na początku, powinny szybciej się te fale pojawiać (w drugiej połowie gry pojawiają się aż za często).
  3. Głos na Nirvana jak poprzednio
  4. O kurde Dopiero sobie zdałem sprawę, że przecież Maskowana Tekstura brała udział już w zeszłorocznym CA: To jak, chyba dyskwalifikujemy
  5. Głos na Aldebar. Fajna, pixelowa graficzka i widzę tu spory potencjał; gdyby była pełna wersja, chętnie bym zagrał.
  6. To oczywiście czysto subiektywne odczucie, ale czuję wielki sentyment do gier Dyzmka i ich rozbrajająco naiwnego, outsiderowskiego stylu. Dlatego zagłosowałem na Seida.
  7. No i mam kłopot, bo Androida nie mam, i nie mam jak zagrać w Ships Unite Mimo to jednak na screenach i trailerze gra wygląda całkiem fajnie (i ta śliczna pikselowa grafika)... głos na Ships Unite.
  8. Hybrid Procedural Animation Rigs, ciekawy artykuł i fajne towarzyszące mu filmiki.
  9. Głos na Czołga za pixelarcik z charakterystyczną paletą
  10. Cytat Wojo'a to jak dla mnie jedyny naprawdę zabawny...
  11. Gra Roku: niebieskiBrylant - NanoTanks (Można ściągnąć stąd)
  12. unforgiving space

    Pograłem w to trochę i... straszliwa nuda. Statek wlecze się jak żółw, paliwo szybko się wyczerpuje, a meteorów z zasobami mało. Da się chociaż dokupywać jakieś upgrade'y szybkości czy coś?
  13. Regular ball

    Jak na pierwszą grę bardzo fajna. Chociaż trudna (fajnie by było zrobić jakieś checkpointy lub coś podobnego, żeby po wypadnięciu poza ekran nie trzeba było zaczynać gry od nowa.) Skąd ta muzyczka? Bo niczego sobie. Ech, pamiętam jeszcze, kiedy to "pierwsze gry" publikowane na GMClanie to były głównie przerobione przykłady platformówek (z paintową grafiką) albo wręcz łapacze klaunów...
  14. Darmowe-Płatne Gry

    Subnautica za darmo do 27 grudnia w Epic Games Store: https://www.epicgames.com/store/product/subnautica
×