Skocz do zawartości

LolikZabójca

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O LolikZabójca

  • Tytuł
    Smart Newbie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem jak było w innych wersjach i tak dalej w obecnej nie. Już poprawiła mi jedna z użytkowniczek innego forum. Trzeba było dopisać ręcznie jakieś linijki do pliku csproj i dodać jakieś atrybuty do kompilacji i działa już i tu i tu.
  2. Nie rozumiem za wiele z tego Czyli co mam konkretnie zrobić?
  3. Mam prosty kod programu oparty o selenium. Otwieram przez windows i działa. Na Linux przez mono mam taki błąd: Podobnie w sytuacji chromedriver co firefoxdriver. Podobna treść błędu wyskakuje. W podfloderze drivers mam drivery Kod programu: Co jest nie tak? Podjąłem się wykonać to zadanie w sensie programu w mono na selenium i wszysto łatwo by poszło na Windowsie. A przez te problemy z Linuxem nie mogę już przez trzy dni ruszyć z miejsca. Byłbym mega wdzięczny za pomoc. Instalowałem na Linuxie sudo apt-get install chromium-driver już.
  4. Słuchajcie muszę zrobić żeby NPC wykonywał coś gdy w zasięgu jego wzroku znajduje się inna jednostka. Jak zrobić w Unity aby NPC miał jakiś zasięg wzroku wyrażony w stopniach(dajmy na to od this.direction - 30 do this.direction + 30). Jeśli w nim znajduje się jakiś obiekt np "npc" lub obiekt dziedziczący z "npc" np, "npc_tank", "npc_soldier" to pobiera dane do najbliższego który znajduje się w zasięgu wzroku(tej klasy lub potomnej) takie jak np. x, y. Oprócz tego fajnie żeby sprawdzał czy nie ma na drodze jakiegoś obiektu solid czymś w rodzaju colision_line w GMS(właśnie czy to
  5. No własnie czytałem, że teraz jest jakaś nowa metoda. Myślisz, że w porządku korzystać ze starej metody, czy lepiej się od razu uczyć? I jeszcze jedno... To są głupie pytania, ale ja jestem kompletnie świeży, a tutoriale z YT więcej mi zamieszania w głowie zrobiły niż rozjaśniły. Czy OnGui działa jak draw gui w GMS? Czy tam po prostu wpisuję coś ala draw_sprite(i jeśli tak to jak)? I co to jest dokładnie ten GUI.Box? W dokumentacji znalazłem "A Box can contain text, an image, or a combination of these along with an optional tooltip, through using a GUIContent parameter. You may also use a
  6. Tworzę swój pierwszy projekt w Unity. Chciałbym zrobić u dołu menu które będzie panel jak w RTS. Jak poprawnie zrobić menu u dołu aby dostosowywało się do ekranu i żeby było zawsze na wierzchu? Jak dodawać dynamicznie(z poziomu kodu) obiekty do gui(np przycisków), aby rysowały się na takim panelu(pozycja zawsze na wierzchu ala "fixed")? Robię w oparciu o dwa wymiary jeśli to w ogóle istotne w tej sytuacji, Jestem kompletnie świeży w unity. W C# natomiast już trochę programowałem i dużo w GM/GMS.
  7. MySQL - zrobiłem skrypt z poziomu PHP który wykonuje zapytanie UPDATE które zmienia nazwę produktu. Zapytanie działa na serwerze lokalnym. Działa też na serwerze docelowym przez phpmyadmin. Ale na tym samym serwerze docelowym przez php już nie. Wszystko powinno być okej skoro na lokalnym działa. Na SHOW GRANTS mam: [Grants for admin23121_XXX@%] => GRANT USAGE ON *.* TO 'admin23121_XXX'@'%' [Grants for admin23121_XXX@%] => GRANT ALL PRIVILEGES ON `baza23121\_XXX`.* TO 'admin23121_XXX'@'%' [Grants for admin23121_XXX@%] => GRANT ALL PRIVILEGES ON `baza23121_XXX`.* TO 'a
  8. Tak wygląda tabela ze zdjęcia w Prestashop. Chciałbym napisać kwerendę która usunie ostatnie zdjęcie(czyli najwyższą wartość position) dla każdego produktu(czyli dal każdego id_product).
  9. Nie każdej. Aplikacja musi mieć napisaną obsługę czegoś takiego. Niby spoko, tylko co z grami multiplayer? Moja gra ma najpierw powstać w wersji single player, a jeśli okaże się, że odniosła wystarczający sukces chcę ją przenieść do świata multiplayer. I wtedy pojawi się problem. Gracze z większą widocznością będą mieli przewagę nad pozostałymi.
  10. Ja nie zakładam, że nie da się. Ja tylko wiem, że osobom które nie mają odpowiedniego pomysłu na promocję, a założenie typu: "dać coś na fb ads, google adwords, trochę ad moba i innych reklam wykupię i będzie git" jest bardzo trudno wypromować grę. To trudny rynek. Powtórzę jeszcze raz - chodzi o to, by wywołać jak najwięcej emocji u jak największego grona odbiorców. W dodatku fajnie gdyby to były emocje związane z ciekawością która pcha leada do sprawdzenia produktu. Czasami da się to zrobić bez użycia nawet złotówki. Natomiast jeśli ktoś nie wie jak to robić, to na rynku gier nie pomoże mu ż
  11. Chciałbym zrobić grę która jeśli to możliwe w wersji 1:1 będzie działała na Androidzie i iOSie i jeśli się da to tylko po zmianie GUI na desktop. Zapis gry Moja gra będzie posiadała otwarty świat i potrzebuję możliwości zapisu do pliku tekstowego save'ów. Mam w związku z tym takie pytania: Jakich funkcji użyć i do jakiej lokalizacji zapisywać grę żeby działał poprawnie i na iOS i na Androidzie? Czy takie zapisy będą zgodne z chmurą na Google Play(i odpowiednikiem na iTunes jeśli jest - wybaczcie nie mam iPhone'a)? Czy jest możliwe użycie jakiej
  12. U mnie gra nie będzie miała granic(otwarty świat generowany automatycznie) i przez charakterystykę gry raczej nic nie będzie mogło być nie zauważone(wystarczy podejść bliżej. Przez ten sposób który podajesz niektórzy gracze będą mieli jednak większą widoczność niż inni. Z drugiej strony lepsze to niż czarne paski, bo nie zgodzę się z tym, że wystarczą jedne proporcje. Teraz telefony wychodzą w różnych proporcjach. Jest jakiekolwiek alternatywne rozwiązanie, aby jedni nie mieli innej widoczności niż drudzy, czy to jedyny stosunkowo prosty i skuteczny sposób? <gui_width> = displa
  13. @Konrad-GM w takim razie poczytaj czym są stsrtupy, a zrozumiesz, że Ci na prawdę dobrzy graficy wolą procent. Lepiej mieć udziały z dużych zysków niż jednorazowy, nie zbyt wygórowany zastrzyk gotówki. Dodatkowe obowiązki dla udziałowca to standardowa praktyka. @Kewin wybacz, ale wydaję mi się, że może Ci nie wyjść. Popełniasz podstawowy błąd zakładając, że promocja zależy od kwoty włożonej w reklamę. Mając do dyspozycji zaledwie 10tyś musisz mieć pomysł na na prawdę fajną promocje. Nawet gdybyś miał te pół miliona na promocję to i tak jeśli zrobisz ją na zasadzie "dużo włożę w reklamę to
  14. Urządzenia przenośne zarówno z Androidem jak i iOSem mają na prawdę różne proporcje ekranów i różne rozdzielczości. Jak rozwiązujecie problem skalowania zarówno widoku w grze jak i odpowiednio dobranego GUI tak żeby to wyglądało profesjonalnie i bez czarnych pasków?
  15. Często umawia się na procent, bo mniej trzeba inwestować na start i w razie czego mniej ryzykujesz(nie wtopisz pieniędzy włożonych w grafika). Jeśli jesteś pewien sukcesu i masz hajs na inwestycje to może i lepiej ci robić samemu. Pamiętaj jednak, że grafik mógłby potem też Ci pomagać w obsłudze klienta, reklamach itp. Dzięki temu też możesz wziąć sobie urlop, bo wtedy Twój wspólnik się zajmie wszystkim pod Twoją nie obecność. Wszystko ma swoje wady i zalety. A co do zysków nie bądź taki pewien. Gry trzeba umieć promować. Nie jest to jakieś mega trudne, ale jeśli zrobisz to tak jak większość d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...