-[PhariseuS]- Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Wczoraj zacząłem robić krwawą i brutalną grę "Dead Bunnies Everywhere...". Tytuł nawiązuje do piosenki KoRn'a "Dead bodies everywhere". Ad rem, do rzeczy. Poniżej znajduje sie link do gry. Chciałbym, żebyście powiedzieli, czy jest sens kontynuować ten projekt. Powiedzcie też, ile na waszych kompach gra wyciąga fpsów (u mnie jest 8-17, niepokoi mnie to i chcę wiedzieć, czy to wina mojego wolnego kompa, czy gry). :bye1: http://iglu.cz/hlava/dbe.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 U mnie jest 11-15 no i muzyczka nie dziala (czyt. pierdzi);-] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Na moim kompie od 5-18, a muzyka również nie lepszej jakości, ale animacja rozwalanych kruliczków jest SUPER!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raval Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 U mnie jest 4-5 fps (haka sie jak żbik łącznie z muzyką)...:huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 U mnie muzyka jakoś sie nie haczy, ale fps - 3 - 7 . I w zaden sposob nieda sie w to grac :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev_diablo Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 U mnie jest 8-10 fps, tnie sie jedynie gra, a muzyczka chodzi normalnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 U mnie to 16-28 fps i muza sie nie haczy. Fajnie się rozwalają króliczki, ale takie nudnawe. :) Czekam na rozwinieta wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 12 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Ha, poprawiłem dźwięki (teraz w tle leci MIDI oraz... e... jakiśtam dźwięk ze stadionu). Da się już rozwalić szczątki na mniejsze kawałki, a trawa została poprawiona. W następnej wersji będzie punktowanie i lista najlepszych. JEEEEE. Teraz gra już działa TROCHĘ szybciej. U mnie 24-30 fps. Zaktualizowana wersja: http://iglu.cz/hlava/dbe.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Hm..a ja w ogóle nie mogę ściągnąć pliku, ponieważ jest on uszkodzony :/. Dziwne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 12 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Mif@, spróbuj jeszcze raz. W momencie, kiedy pisałem mojego poprzedniego posta, plik się dopiero wysyłał na serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Teraz jest znacznie lepiej. Mam średnio 29 fps’ów, z wahaniami nawet do 18, gdy rozwalam zbyt dużo króliczków :] Ale muzyczka jest o wiele lepsza, a te oklaski :-)… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 12 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Hyh :] Muzyczka to El Condor Nada (lubię indiańskie rytmy), a od najbliższej wersji głośność krzyku króliczka i dźwięku jego "rozplaskania" będzie zależna od "oddalenia" króliczka (czyli jego image_scale). Będzie też punktacja - im "dalej" królik lub jego szczątki, tym więcej punktów. Jakie macie sugestie odnośnie gry? EDIT: Już jest ta nowa wersja. Adres taki sam. Oprócz obiecanej punktacji i voliumu dźwięków dodałem kamyczki i drzewa. W następnej wersji słoneczko i chmurki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Moja sugestia. Hmmm niech ta gra się kończy, bo takie niekończące strzelanie do tych króliczków znudziło mi się po uzyskaniu 10000 punktów. I najlepiej żeby był ranking Najlepszych Online :twisted:. Poza tym proponowałbym żeby tak jak przy celowaniu w króliczki gdy celujemy w ich odłamki kursor zmieniał się na czerwony ;). Narazie tyle wymyśliłem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 13 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Hmmm niech ta gra się kończy, bo takie niekończące strzelanie do tych króliczków znudziło mi się po uzyskaniu 10000 punktów <{POST_SNAPBACK}> Gra będzie "rozpierdówką na czas". Należy nabić jak najwięcej punktów w minutę. Jak sądzicie, czy po strzale w oko gra powinna dodać do licznika parę sekund? gdy celujemy w ich odłamki kursor zmieniał się na czerwony <{POST_SNAPBACK}> To już trudniejsze, gdyż celownik w evencie Step sprawdza następnujący warunek: {if instance_number(bunny)>0 then kroliczek=instance_nearest(x,y,bunny); else kroliczek=instance_furthest(x+800,y+800,gr);} if point_distance(x,y,kroliczek.x,kroliczek.y)<94 then {image_single=point_distance(x,y,kroliczek.x,kroliczek.y)} else {image_single=95} Wyobraź sobie, że każdy odłamek (jest ich osiem) to osobny obiekt. I teraz bądź człowieku mądry, i napisz coś takiego, żeby i sprawdzało, który z tych odłamków jest najbliższy, i zmieniało kolor (image_signle) celownika :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 13 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Pomysł fajny, ale gierka zabójczo wolna, coś jest niezoptymalizowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 13 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Wszystko jest niezoptymalizowane, a ja nie wiem, jak się do tego zabrać. Słyszałem, że używanie kodów zamiast klocków przyspiesza grę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 U mnie gra chodzi dobrze, 30FPS. Grywalność słaba. Może dlatego tak oceniam, bo nie lubię gier w stylu Kurka Wodna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajot Opublikowano 13 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2004 Wszystko jest niezoptymalizowane, a ja nie wiem, jak się do tego zabrać. Słyszałem, że używanie kodów zamiast klocków przyspiesza grę... Kurna Yaycash gdzie! Od kogo to słyszałeś? Przecierz to tajemnica ciiii.... [Joke] To oczywiste :] Jak dla mnie powineneś dodać jakieś bonusy, dodatkowe bronie, żeby grę troche urozmaicić bo tak jest troche nudnawo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 14 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2004 Hm...ja nie wiem, po co niektórzy w ogóle używają klocków. Przecież łatwo się nauczyć kodu i właściwie, to chyba przyjemniej się pisze, niż klika po tych wszystkich klockach :/. Kod ma jeszcze to do siebie, że szybciej działa od klocków i gdy coś się uda napisać, to satysfakcja jest o wiele większa, a może tak mi się tylko wydaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 No wiesz, klocki to skrypt, ale jest bardzo słabo zoptymalizowany i zajmuje jakieś 5 linijek kodu, co normalnie pisząc można zrobić w 1. Przechodząc na skrypty gra będzie szybsza, a będzie jeszcze szybsza jak będziesz korzystać tylko z dwóch eventów: create i step. Jeszcze lepsza wtedy optymalizacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 15 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2004 A Skąd ten dziwny pomysł ? :blink: Step i Draw nalezy unikac kiedy to tylko mozliwe. Dlaczego ? W obu przypadkach kod wpisany w te miejsca wykonywany jest co cykl zegarowy procesora a czesto nie jest to konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 W grze jest jeszcze kilka błędów, które trzeba poprawić. Czasem, gdy stoi królik, to kamień, czy kępka trawy wyrastają mu z brzucha lub z ucha. (Może to mutanty :) ) I jeszcze jedno pytanie. Dlaczego w tej nie-pacyfistycznej grze leci kawałek Simona & Garfunkela? Trochę ona nie pasuje. To nie byli przecież sataniści, czy chociażby sadyści. I gra mogłaby nie zmieniać rozdzielczości. Okienka zmieniają swoje rozmiary. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 U mnie gierka ma 29-30 fps :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 Dałbyś kawałek jakiegoś Mansona czy Korna, ale nie S&G! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 No wlasnie, coś bardziej ostrzjszego albo takiego smiesznego, bo w sumie ta gierka ma w sobie troche humoru :) fajnie jest tak porozwalac kroliki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 Albo przerobione intro z pokemon: Gotta kill'em all Gotta kill'em all DBE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 Kto się podejmie nagrania części wokalnej do owej przeróbki? :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 eee....raczej nie bedzie chetnych :) no chyba ze Ty Woock jestes chetny :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 No cóż... Nie wiem czy mam odpowiedni głos. No i sprzęt klasy minimum średnej by się przydał żeby coś takiego nagrywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lion Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 Dla mnie wystarczyłby mikrofon :D który niechcąco jakiś miesiąc temu rozwalilem o sciane :D P.S. - rozwalilem bo skype mi nie chodził :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się