Skocz do zawartości

Dead Bunnies Everywhere...


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj zacząłem robić krwawą i brutalną grę "Dead Bunnies Everywhere...". Tytuł nawiązuje do piosenki KoRn'a "Dead bodies everywhere". Ad rem, do rzeczy. Poniżej znajduje sie link do gry. Chciałbym, żebyście powiedzieli, czy jest sens kontynuować ten projekt. Powiedzcie też, ile na waszych kompach gra wyciąga fpsów (u mnie jest 8-17, niepokoi mnie to i chcę wiedzieć, czy to wina mojego wolnego kompa, czy gry). :bye1:

 

http://iglu.cz/hlava/dbe.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, poprawiłem dźwięki (teraz w tle leci MIDI oraz... e... jakiśtam dźwięk ze stadionu). Da się już rozwalić szczątki na mniejsze kawałki, a trawa została poprawiona. W następnej wersji będzie punktowanie i lista najlepszych. JEEEEE.

Teraz gra już działa TROCHĘ szybciej. U mnie 24-30 fps.

 

Zaktualizowana wersja:

http://iglu.cz/hlava/dbe.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyh :] Muzyczka to El Condor Nada (lubię indiańskie rytmy), a od najbliższej wersji głośność krzyku króliczka i dźwięku jego "rozplaskania" będzie zależna od "oddalenia" króliczka (czyli jego image_scale). Będzie też punktacja - im "dalej" królik lub jego szczątki, tym więcej punktów.

 

Jakie macie sugestie odnośnie gry?

 

EDIT: Już jest ta nowa wersja. Adres taki sam. Oprócz obiecanej punktacji i voliumu dźwięków dodałem kamyczki i drzewa. W następnej wersji słoneczko i chmurki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia. Hmmm niech ta gra się kończy, bo takie niekończące strzelanie do tych króliczków znudziło mi się po uzyskaniu 10000 punktów. I najlepiej żeby był ranking Najlepszych Online :twisted:. Poza tym proponowałbym żeby tak jak przy celowaniu w króliczki gdy celujemy w ich odłamki kursor zmieniał się na czerwony ;). Narazie tyle wymyśliłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm niech ta gra się kończy, bo takie niekończące strzelanie do tych króliczków znudziło mi się po uzyskaniu 10000 punktów

 

Gra będzie "rozpierdówką na czas". Należy nabić jak najwięcej punktów w minutę. Jak sądzicie, czy po strzale w oko gra powinna dodać do licznika parę sekund?

 

gdy celujemy w ich odłamki kursor zmieniał się na czerwony

 

To już trudniejsze, gdyż celownik w evencie Step sprawdza następnujący warunek:

 

{if instance_number(bunny)>0 then
kroliczek=instance_nearest(x,y,bunny);
else
kroliczek=instance_furthest(x+800,y+800,gr);}

if point_distance(x,y,kroliczek.x,kroliczek.y)<94 then
{image_single=point_distance(x,y,kroliczek.x,kroliczek.y)}
else
{image_single=95}

 

Wyobraź sobie, że każdy odłamek (jest ich osiem) to osobny obiekt. I teraz bądź człowieku mądry, i napisz coś takiego, żeby i sprawdzało, który z tych odłamków jest najbliższy, i zmieniało kolor (image_signle) celownika :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest niezoptymalizowane, a ja nie wiem, jak się do tego zabrać. Słyszałem, że używanie kodów zamiast klocków przyspiesza grę...
Kurna Yaycash gdzie! Od kogo to słyszałeś? Przecierz to tajemnica ciiii.... [Joke] To oczywiste :]

 

Jak dla mnie powineneś dodać jakieś bonusy, dodatkowe bronie, żeby grę troche urozmaicić bo tak jest troche nudnawo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm...ja nie wiem, po co niektórzy w ogóle używają klocków. Przecież łatwo się nauczyć kodu i właściwie, to chyba przyjemniej się pisze, niż klika po tych wszystkich klockach :/. Kod ma jeszcze to do siebie, że szybciej działa od klocków i gdy coś się uda napisać, to satysfakcja jest o wiele większa, a może tak mi się tylko wydaje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz, klocki to skrypt, ale jest bardzo słabo zoptymalizowany i zajmuje jakieś 5 linijek kodu, co normalnie pisząc można zrobić w 1. Przechodząc na skrypty gra będzie szybsza, a będzie jeszcze szybsza jak będziesz korzystać tylko z dwóch eventów: create i step. Jeszcze lepsza wtedy optymalizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W grze jest jeszcze kilka błędów, które trzeba poprawić. Czasem, gdy stoi królik, to kamień, czy kępka trawy wyrastają mu z brzucha lub z ucha. (Może to mutanty :) )

I jeszcze jedno pytanie. Dlaczego w tej nie-pacyfistycznej grze leci kawałek Simona & Garfunkela? Trochę ona nie pasuje. To nie byli przecież sataniści, czy chociażby sadyści.

I gra mogłaby nie zmieniać rozdzielczości. Okienka zmieniają swoje rozmiary. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...