TeeGee Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Pytanie czy byłby "Wiesiek" gdybym nie skończył MAGI ;). Raczej nie. Prawda jest taka, że to od tej gierki zaczęła się na poważnie moja przygoda z robieniem gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 To czekamy na kolejne informacje oraz screeny :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 właśnie coś widziałem w shoucie pisałeś bodajże, że już jest jako taka grywalna wersja. więc może jakiś trailerek?;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Sorry, że wczoraj nic nie zapostowałem w końcu. Byłem za bardzo zejachany po powrocie do chaty i czekam jeszcze na jedną grafikę. Dzisiaj już coś na stówę zapodam :). Lenin, taa - pograłem sobie chwilkę z pseudo-AI, które rzucało losowe czary. Jak mam być szczery, to dupowo po byku się grało - sporo zmian w designie trzeba było wprowadzić :D. Trailera nie chcę na razie wrzucać, bo sporo grafik brakuje, czasem nie ma animacji albo efektów czarów i by to niefajnie wyglądało. Z filmikami musicie poczekać na milestone, w którym będą już sfinalizowane wszystkie podstawowe elementy graficzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czas oczekiwania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jaka jest przewidywana waga następnej części ? Zmieścisz się w 100 mb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Tak troche z opoznieniem ale ten screen co pokazales to tylko kawalek, a jest dosc spory - powiekswyles go czy bedzie tak wysoka rozdzielczosc ? (widzieliscie jaka klawiature maja we Francji ? :) ) Przepraszam za blendy i brak polskich znakow éèà Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czas oczekiwania ? Do podania nowych materiałów - kilka godzin (jak wrócę z pracy :)). Do trailera - nie mam pojęcia. Może miesiąc albo krócej. Jaka jest przewidywana waga następnej części ? Zmieścisz się w 100 mb ? Planuje zmieścić się w 50Mb lub mniej. Więcej to niezbyt dobry pomysł dla sharewarówki. Najwięcej oczywiście zajmie muza, bo tego się nie da za bardzo po kompresji pojechać bez utraty jakości. Tak troche z opoznieniem ale ten screen co pokazales to tylko kawalek, a jest dosc spory - powiekswyles go czy bedzie tak wysoka rozdzielczosc Nic nie powiększałem ani nie edytowałem na tym screenie. Gra będzie latać w standardowym 1024x768, po prostu postacie faktycznie są duże i szczegółowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 A ja mam pytanie małe apropos monitorów panoramicznych - gra będzie się rozciągać na cały ekran, czy będą czarne paski po bokach? Bo to niezbyt ciekawie wygląda jak gra się tak rozciąga w bok i nie da się nic zmienić w związku z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Będą czarne paski po bokach. Zresztą co jakiś czas się noszę z myślą małego updatu starego MAGI, który by wprowadzał kilka usprawnień - w tym właśnie brak rozciągania na panoramicznych ekranach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Heh, w sumie to nie zadowolisz klienta, bo jak rozdzielczość pionowa będzie niższa / wyższa, to i tak gra nie będzie tak ładnie wyglądać , bo się rozciągnie proporcjonalnie. Na ekranie 1240 x 1024 to już całkiem sie kaszani, bo albo masz stosunek 5:4 albo tradycyjnue 4:3 i paski na dole i u góry... Można by zostawić 1:1 ale wtedy pozostanie w ramce na większości monitorów poza 15'' :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czarne paski są najlepszym wyjściem (najmniejszym złem :)), bo przynajmniej gra zawsze wygląda tak samo. W sumie tak jest w Saqqarze, to się nie będę wstydził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czarne paski są wporzo, dużo lepsze są od rozciągania ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ha, tego się nie spodziewaliście - newsy o starym MAGI :D. Choć nie tylko... Wypuściliśmy nową wersję MAGI z poprawkami do bugów i balansu, obniżyliśmy cenę do $15.95 (jakieś 45 PLN) i ogłosiliśmy promocję, w której każdy kto kupił lub kupi grę dostanie 50% zniżki na ArcMagi. Kryje się za tym wiele czynników. Na świecie recesja - ludzie mają kłopoty z codziennymi wydatkami, a co dopiero z kupowaniem gier indie. Dolar wrócił do rozsądnej wartości. A poza tym sequel jest drogi w produkcji i, przyznam bez bicia, potrzebuję tylu sprzedaży ile się da. Zniżka 50% na ArcMagi to mój mały dowód wdzięczności dla wszystkich, którzy kupili grę. Bez tego nie było by mowu o sequelu w takiej jakości. W zasadzie cała kasa ze sprzedaży gry szła na updaty i na produkcję dwójki. Pełna lista zmian i więcej info Pobierz demo Kup grę Screenshoty: Na naszym forum wystartowała też sekcja o ArcMagi. To oczywiście dla znających angielski, ale wrzucamy tam różne fajne bajerki z produkcji. Na razie jest dziennik Roba z komponowaniu muzyki do gry i post o technice rysowania i animacji stosowanej przez naszego artystę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 O, rzeczywiście niespodzianka! :) I to miła. :P Już pobieram pełną wersję, jak zagram dam edita lub napisze nowego posta. EDIT: Zmian niestety się tak nie zauważa... :[ Ale i tak fajnie. ^^ Czy mi się wydaje, czy Magi trochę szybciej chodzi? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zmian niestety się tak nie zauważa... :[ Ale i tak fajnie. ^^ Czy mi się wydaje, czy Magi trochę szybciej chodzi? Powinno chodzić tak samo. Tym razem nie ma jakichś widocznych zmian - to nieduży update. Skupiłem się na tym, żeby gra była wreszcie wolna od bugów, których trochę się nazbierało od premiery wersji 1.3. Zmiany balansowe to takie małe ekstra - nie widać ich na pierwszy rzut oka, ale zawsze gra się lepiej i jest więcej ciekawych strategii. Głównym newsem jest tak naprawdę zmiana ceny i ta zniżka na ArcMagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Kurcze, niezła gra, i jak dotąd nie widziałem na gm-klanie nic płatnego ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 29.12.2008 - 13:48 13.02.2010 - 22:07 Pogratulować :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Tobie tym bardziej gej/niuszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Łał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Grałem w demko i jestem pod wrażeniem, 10/5 ;) I jest małe pytanko, jak zrobiłeś że jest na fullscreenie a grafika na tym nie cierpi(rozciąganie, pikselowanie, mi tak się zawsze robi ;()? EDIT: nie doczytałem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 O ile pamiętam to po prostu gra przestawia rozdzielczość pulpitu. Co zresztą też jest kijowym rozwiązaniem :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 News zdecydowanie mniej znaczący niż filmik z ArcMagi, ale zawsze coś - MAGI śmigające na Macu ;). W tej chwili Marius portuje naszą DLLkę do obsługi OpenAL i, jeśli nie będzie problemów, gra powinna niedługo wyjść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Świetnie zaiste, widze że poszerzasz krąg nabywców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Mam nadzieję ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 sorry że pytam ale... ile już zarobiłeś na tej grze? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Łącznie na przestrzeni tych kilku lat będzie jakieś parędziesiąt tysięcy złotych. Mniej niż jakakolwiek normalna pensja, ale chyba całkiem nieźle jak na pierwszy raz i w sumie hobbystyczny projekt. Grę zrobiłbym i tak, więc fajnie, że przynajmniej coś wpadło :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Eh... no gdyby nie 39dll to bym chyba jednak na tego maka odłożył i pomyślał o Almorze (z drugiej strony moze przepisanie tej biblioteki by pomogło z serwerem linuksowym...?). Myślę, ze na Macu gra przeżyje swoją drugą młodość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Z tego co pamiętam, na zachodnim GMC jest projekt sportowania 39dll na Maca. Aczkolwiek na Twoim miejscu i tak bym poczekał, aż Almora będzie już z grubsza gotowa. Kto wie - może do tego czasu wyjdzie GM kompilujący na obie platformy. Obecny GM4Mac to naprawdę porażka, a te komputery są jednak drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Zrobiliśmy na stronce MoaCube dużą promocję Magi, żeby zebrać trochę więcej kasy na produkcję Cinders i ArcMagi: http://moacube.com/news/big-magi-sale/ Można kupić gierkę za $5.95 (z VAT to wychodzi jakieś 20 złotych), albo w jednym z droższych pakietów ($25 i $50) i w zamian potem dostać jedną lub nawet wszystkie nasze przyszłe gry za darmo. To trochę taki eksperyment i bardzo jestem ciekaw czy coś z tego będzie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się