adam014 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Pieter,posty tylko nabijasz. Co do okien to u mnie na 3 HS ciągnęło z lekkimi scięciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Ale po co odpalać więcej niż jedno okno? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 @UP: Może po to aby sprawdzić wymagania? Jeśli Hidden Swords miało większe, to Almora pójdzie mi gładko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Mi też. :P @Borek Skille będa dodawane tak jak w Hidden Swords'ach, czy może będzie się "skilować"? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Hidden Swords'ach O ile mi sie zdaje to był jeden HS o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 "Intel CoreDuo 2,8GHz ATI radeon X550 128MB ( tylko ) 2GB RAM'u Gra zaczęła ciąć przy 3 oknach gry + serwer Także jak widać, nawet jeżeli ktoś ma słabą kartę z 128 MB pamięci to może pograć na procku od 2GHz" core duo rzadzi wiece sprobuj np. na celeronie ;p 2ghz gra nie bedzie chodzila pewnie ;( "Skille będa dodawane tak jak w Hidden Swords'ach, czy może będzie się "skilować"? " tylko nie to! bo co za przyjemnosc siedziec 10h afk zeby skila wbic ? wtedy ''magowie'' mieli by wieksze wziecie bo skilowania odstrasza ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 A skąd wiesz, że będzie profesja mag, a nie np. nekromata? :] @Winszu Co to za różnica? <_< EDIT: Już 100 postów! :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 skillowanie rządzi, ale tylko wtedy gdy umiejętności jest naprawdę sporo - tak jak np. w serii Elder Scrolls. gdy "skilli" jest mało, to w sumie nie ma sensu w taki ficzer inwestować :) tak więc, cieszyłbym się gdyby takiego czegoś w Almorze nie było (no chyba, że będzie z 20 umiejętności ^_^). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Dobra, ale bez jaj. Te wymagania sa śmieszne, chcecie powiedzieć, że ja w grę z prostą grafiką 2d nie mogę zagrać na moim sprzęcie? (Athlon 1.3ghz, 256 SDRAM, GF2 64MB) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 A skąd wiesz, że będzie profesja mag, a nie np. nekromata? :] @Winszu Co to za różnica? <_< EDIT: Już 100 postów! :jezor: napisalem mag w nawiasie, więc się nie czepiaj :P to tak jak w Tibi magiem jest Drut i Sorc, już rozumiesz ? :] Już się doczekać nie mogę, by zabić paru z GMClanu, chodź znajać życie będe najgorszy pod każdym względem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 No właśnie (wypowiedź Quetzacotl) czemu są takie wymagania sprzętowe jeśli ta gierka ma prostą grafike 2D?? Offtopic: 100 post :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Według mnie Borek przesadziłeś z rozmiarem "kawałków" mapy. Jeśli założyć, że ładuje się parę takich kawałków + gui i obiekty to nie dziwne, że 64mb wysiada. Właśnie w tym celu wymyślono techniką tile i tekstur, wtedy jeden element który powtarza się 100 razy zajmuje w pamięci miejsce tylko jednego pliku, a nie stu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Niestety wymagania strasznie wielkie ... ale może nie będzie tak źle ... Co do tile'sów to rzeczywiście zajmują mniej pamięci ... tylko że każdy tile jest liczony jako osobny obiekt więc i tak zżerają pamięć ... Przynajmniej tak wynikło z moich testów ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Tile nie są traktowane jako obiekty. Oczywiście to zależy od techniki, ale przecież nikt nie będzie tworzył obiektu tylko po to aby tworzyć z niego mapę. Tiles się po prostu rysuje funkcją draw, a kod do tego jest zawarty w jednym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Niekoniecznie Quetzacotl. Mogą to być po prostu "kalekie" obiekty. Tzn. masz możliwość operacji na nich - dodanie alpha, blendingu, zmiany pozycji ale nic więcej. Ogólnie rzecz biorąc nie opłaca się ich używać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Mówimy teraz o tle - mapie, a nie o obiektach dynamicznych które wymagają akcji, animacji czy czegoś w tym rodzaju. I jeśli uwzględnić, że do pamięci są ładowane tylko te dane, które są akurat potrzebne w danym view a reszta usuwana, to naprawde trudno o to aby gra cięła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 @Wisznu: ty już nie udawaj moderatora... @Temat: Gadacie tu to tile setach a to sprawa borka czego użyje. Chodź szkoda że Almora będzie miała straszne wymagania ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 ja na miejscu borka bym podzielił mapy na mniejsze kawałki bo w sumie to każdy element w danym roomie jest w ramie nawet jak jest wyłączony to dalej jest w ramie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Borek nie może zastosować kilku roomów, bo silnik sieciowy na to nie pozwala. Generalnie nie chodzi też o RAM (chociaż nic by się nie stało jakby zastosować technikę portali), ale o grafikę która w dużych rozmiarach bardzo obniża fpsy. Spróbujcie zrobić mapę bitową 8000x6000 w jednym kolorze i dajcie ją w tło jako sprite, a potem zróbcie sprite 10x10 tez w jednym kolorze i napiszcie funkcję, która narysuje ten sprite tyle razy aby zapełnić obszar 8000x6000. Różnica będzie ogromna w ilości FPS (przynajmniej na słabszych maszynach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 A skąd wiesz, że będzie profesja mag, a nie np. nekromata? :]Borek pisał, że będzie wojownik, łucznik i mag. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Quetzacotl, zgadza się. Tylko mówię Ci, 1000 tile w roomie będzie tak samo szkodzić jak 1000 obiektów (bez żadnych eventów, tylko rysowanie) - i tylko o to mi chodzi. Dlatego tak jak powiedziałeś, lepiej zastosować jednego wielkiego sprita zamiast setek tych małych. Poza tym co ma stosowanie wielu roomów do silnika sieciowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Patrzcie, co znalazłem na oficjalnym forum GMa! A nam Borek nie pokazał. Chlip! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Zdradził nas! Na stos z nim! :twisted: Następnym razem staraj się, aby twój post wniósł coś do tematu. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 to tak jak w Tibi magiem jest Drut i Sorc, już rozumiesz ? emot11.gif @ piotrek Owszem sorc jest magiem, bo sorcerer, to po angielsku mag, ale drut nie jest magiem; prędzej już szamanem; w tibii akurat "przedstawili" go jako maga, ale już się nie będę o to czepiać. ja na miejscu borka bym podzielił mapy na mniejsze kawałki bo w sumie to każdy element w danym roomie jest w ramie nawet jak jest wyłączony to dalej jest w ramie @ swiatcenia przestań kombinować :P ; według mnie najlepiej będzie z jak najmniejszą ilością roomów, a jak tak Ci przeszkadzają wymagania, to kup se nowego kompa . :] ----------------------------- Fajny chat, klimatyczne skiny. No, no, no. :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 mi to nie przeszkadza ale chodzi o osoby z słabszym kompem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carollo Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Jestem zaskoczony, że w polakach tkwi jeszcze talent (i to olbrzymi :) ) Grafika jest (o ile dobrze widzę O_O) lepsza od tibii! (mam nadzieję że cała gierka taka będzie brrrr... jakby kazali mi wybierać wybrałbym Almorę - Jestem z tobą Borek! Bedę czekał na to ile tylko mi rozkażą! (czyli o ile mi wiadomo do 20 lutego! :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Grafika jest (o ile dobrze widzę O_O) lepsza od tibii! Mało jest gier z gorszą grafiką od tibii. Pewnie uznacie mnie za pesymiste, ale ta gra nie będzie raczej grą, w którą będą grać tysiące osób. 1-Duże wymagania. 2-Nie widze nic, co by bardo odznaczało się od innych gier mmorpg (chodzi mi o coś orginalnego), a jest dużo podobnych darmowych mmorgp. W gre raczej nie zagram, ale wydaje mi się świetna, jak na zrobioną w gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Z kąd wiesz jakie będą wymagania? Co do 2 to mogę się w sumie zgodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 2-Nie widze nic, co by bardo odznaczało się od innych gier mmorpg (chodzi mi o coś orginalnego), a jest dużo podobnych darmowych mmorgp. Podziwiam Cię, że potrafisz tak stwierdzić na podstawie tylko kilku screenów. Brawo :D Jeśli masz nawet rację to mnie to i tak ucieszy :) Teraz jest dużo mmorpg'ów, które starały się zachwycić gracza czymś nowym. Przez to wiele gier było przekombinowanych i większość według mnie wyszła na gorsze. Chętnie zagram w mmorpg bez specjalnych bajerów. Co do wymagań to nie ma co się dziwić. Chyba kazdy spodziewał się, że będą duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Borek pisał, że wymagania będą mniejsze od HS, a skoro tak, to na pewno będą mniejsze od dajmy takiego Lineage - a w tę grę gra bardzo dużo ludzi :) Mic: Co do punktu drugiego - Borek mógł nie zdradzić nam wszystkiego, więc nie wiadomo co może pojawić się w grze ;) Jak dla mnie już sama możliwość prowadzenia "życia towarzyskiego" w karczmie jest dużym plusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi