Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online MMORPG


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 717
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

daj linka do gry jaką narzie zrobiłeś

ps:niemoge go znaleść w poscie

 

:) Przeczytaj uważnie cały temat.

 

Po betatestach na pewno w pierwszym miejscu bugów znajdzie się danie możliwości mówienia mmorpg'owym slangiem, jeśli taki bug wystąpi. W końcu bugi odbierają przyjemność z gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie około 4 lata tibi(10 postaci), przez rok prowadziłem OTS(open tibia sever)- zrezygnowałem bo mam słaby wysył.

Grałem w prawie wszystkie gry online(jakoś nie mogę znaleźć swojej).

 

A czy przez ten czas choćby w jednej grze znalazłeś bug który można efektywnie wykorzystać? Betatesty to nie zagranie i mówienie czy się podobało, tylko torturowanie gry wszystkimi możliwymi metodami i wyłapywanie baboli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz znam się trochę na botach do gier (mam na kącie jeden do tibi 7.9) nie dasz rady napisać bota do gry zrobionej w GM.

 

@swiatcienia:

 

Almora to nie tibia więc nie masz praktycznie żadnego doświadczenia :P nie mówię że ja mam duże ale troszkę mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Maxa, który popiera Anakondę.

 

Może kiedy Borek mówił o 10 stycznia, miał na myśli 2008 rok? XD

 

Ludzie, w MMORPG'ach nie chodzi o expienie przez 24 godziny na dobę, tylko o wspólną zabawę

XD No to co mamy robić? Bawić się w piasku?

Czy mówiąc "wspólna zabawa" masz na myśli - rozwalanie wspólnych wrogów razem z drużyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XD No to co mamy robić? Bawić się w piasku?

Czy mówiąc "wspólna zabawa" masz na myśli - rozwalanie wspólnych wrogów razem z drużyną?

Chodzi o to aby gra miała jakiś cel, do którego bedzie można dąrzyć pomagając sobie, a nie jak w tibii, zabijanie potworów aby być lepszym, i ciągle zabijanie potworów, następny level, nastepne zabijanie potworów itd. Na przykład, jakaś świątynia, gdzie co kilka dni będą nowe artefaky do odkrywaniam jakieś bardzo rzadkie przedmioty XD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo np. chatowanie z kumplami w grze sącząc wino w karczmie :] . Albo łowienie ryb w grze. Albo nawet te śluby o których wcześniej wspomniałem. Wszystko, tylko nie ciągłe expienie i te za*ebiste odzywki połączone z zabójczą ortografią. Jakbyś kiedyś Matthew pograł sesję RPG, to byś zrozumiał o co tak naprawdę chodzi w tym gatunku, bo gry RPG które mamy na kompa, włącznie z MMO to swoiste przeniesienie sesji na ekran monitora oprawione grafiką i innymi bajerami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dialibóg, niestety znajdą się zawsze ludzie dla których gra rpg kojarzy się z expieniem i podwyższaniem statystyk na potworach i zaczną trollować prędzej czy później.

 

@Pieter6: Oczywiście, że się da napisać bota do gry w GM'ie, o ile interfejs gry będzie jako tako nieruchomy. Analogiczną metodą do botów M:tG Online każemy specjalnemu interpretatorowi skryptów (Nie pamiętam jak się on nazywał) nakazać gdzie i pod jakim warunkiem kliknąć czy wcisnąć przycisk, i wtedy nie trzeba łamać protokołu gry bo bot będzie korzystał z programu gry i używał jak prawdziwy gracz. Ludzie z powodzeniem sprzedają takie skrypty po 50$. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co, będziecie się logować do gry po to żeby sobie wypić wino w karczmie, bawić się, hulać i czasem poexpić z kumplami? :P fakt, takie coś jest fajne (sam raz czy dwa schlałem swoją postać w Tibii razem z jakimś kolesiem co udawał karczmarza) ale co jakiś czas. bo jeżeli będzie się to praktykować często, baardzo szybko może taka gra znudzić. i nie gadać mi o prawdziwym rpg, bo różnica jest taka, że w crpg jest się ograniczonym przez kod gry, a rpg daje nieograniczone możliwości przez co wciąga o wiele bardziej niż babranie się w jakiejś tam grze komputerowej :]

 

i nie rozumiem dlaczego wku*wia was ciągłe expienie przez ludzi. rozwój postaci to jeden z najlepszych elementów gier rpg. wbijanie coraz co wyższych poziomów daje nowe możliwości -> chodzenie do coraz trudniejszych podziemi, walka z coraz potężniejszymi przeciwnikami w owych podziemiach itd. a im wyższy lvl tym więcej świata gry można poznać :P tak więc - expienie rulez!!!11

 

tyle z mojej strony. przepraszam za oftopa, ale musiałem coś powiedzieć ;P

 

 

o ku*wa, ale mi długi post wyszedł xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się już nie mogę doczekać :D. Tak piszecie tutaj i dajecie ciągle nowe pomysły i nowe myśli dla mnie :) To dobrze! Tylko, że roboty więcej. Ciągle pojawiają się jakieś problemy i nie dociągnięcia, które na bieżąco poprawiam. Gierka jest super odjazd :D, aż się nie chce wierzyć, że to żyje hehe. Mam problemy z TRADE'em między graczami, ponieważ jest dużo zależności i wszystko mi się pląta, dlatego nie jest jeszcze dokończone. Tak się wydaje, ale trzeba wziąć każdy szczegół pod uwagę, np. kiedy odchodzimy od gracza, to trade się zamyka, że jak ktoś wrzuci przedmiot i wciśnie accept, po czym szybko zamieni przedmiot, to accept musi się wycisnąć itp. normalnie to pryszcz, ale w MP to już nie jest takie hop siup, serwer wszystko musi sprawdzać, aby nikt nie oszukiwał. Kolejna zamieszana rzecz w Almorze to tworzenie własnego sklepu, jak dodajemy do niego itemy z naszego inventory, to gdy komp się zawiesi wszystko musi nadal działać, nie może być sytuacji, że stracimy jakiś przedmiot przez zawiechę komputera, albo chociażby serwera. No i zostaje jeszcze pracochłonny balans itemów, nawet na początek dla Was musi mieć jakiś sens. Później to sami gracze będą oceniać czy jest za łatwo, czy za trudno, a samemu wiadomo że nie mam szans zbalansować tylu przedmiotów. Nie wspominam już o tym, że dochodzi też możliwość tworzenia mikstur ze znalezionych ziół, które rosną na polach itd. oraz tworzenie przedmiotów z wykutych minerałów przy pomocy kilofa :D. Ryby jak łowimy, to łowimy różnej wagi i różnego rodzaju, następnie idziemy na bazar i handel się rozwija :) Z wędki każdego gracza widać żyłkę, co fajnie wygląda :) siedzi i łowi ryby przy brzegu, a my widzimy gdzie zarzucił wędke :P. Następna ciekawa rzecz, która zabrała i nadal zabiera mi czas, to jest bar, hehe siedzimy, gawędzimy, pijemy oraz jemy :) Fajna sprawa, w MU Online była możliwość siadania, ale bez dodatkowych bajerów, oczywiście odpoczynek w postaci siedzenia podwaja nam regeneracje energii oraz many. Walka też nie jest zwyklą sieczką, tylko strategią, pisałem już wcześniej o tym, że gracz będzie ( nie musi ) mógł posługiwać się naraz mieczem, łukiem oraz magią, przypominam, że tym razem ( inaczej niż w Hidden Swords ) można w ekwipunku posiadać łuk i miecz jednocześnie, zmieniając je na przełaj, tak samo jak z czarami. Rzeczą oczywistą jest fakt, że lepsze czary będą dostępne dla Magów, bo to oni powinni pakować punkty w mądrość i witalność :) Nie mniej jednak, nie oznacza to, że dla Wojowników braknie czarów. To tyle w skrócie na temat samej gry, oraz moich postępów, pozdrowionka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie rozumiem dlaczego wku*wia was ciągłe expienie przez ludzi. rozwój postaci to jeden z najlepszych elementów gier rpg. wbijanie coraz co wyższych poziomów daje nowe możliwości -> chodzenie do coraz trudniejszych podziemi, walka z coraz potężniejszymi przeciwnikami w owych podziemiach itd. a im wyższy lvl tym więcej świata gry można poznać :P tak więc - expienie rulez!!!11

 

Nie chodzi o samo expienie, ale o podnietę graczy i ich głupie odzywki. Nie miej potem pretensji, jak twoje dziecko kiedy nauczy się chodzić powie "omg nxt lvllL!!!!1" :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o samo expienie, ale o podnietę graczy i ich głupie odzywki.
to jest co innego. ale jak mówiłem, można wprowadzić regulamin który zakazuje używania slangu i durnych skrótów typu "omfg 4lvl n00b" albo "buy 5fg 50kgp BP <nazwa miasta>!", oraz nakazuje gadanie "klimatyczne", pasujące do fantasy.

 

co do gry, to podoba mi się pomysł z tworzeniem mikstur z ziół (niczym w elder scrollach) i broni/pancerzy z minerałów B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

o.........eś? :P

Zrobienie czegoś takiego wyssie sporo czasu a już chce grać!

BTW: wpadłem na niezły pomysł, mianowicie Borek zrobi przejrzysty regulamin najlepiej z karniakami (ileśtam w zależności od przewinienia) i zamiast jakiśch Gm'ów jak w tibi co uważać trzeba jak idzie a tak to mały problem tylko zwykłych graczy używać by wsypywali graczy złych a by rozwiać solidarnośc płacić wybranym (ale nieznanym zwykłym) graczom abonament w wysokości np. 20 zeta (zeta jaki jest w grze) tygodniowo od extra Borka co zaklęciem se forse przywołuje (:P) albo poprostu tyle ile karniaków za zbrodnie tyle kasy za wsypanie, ale tu trzeba brać tylko kilka osób najlepiej takich które udowodnią cuzciwość zostając wystawione na próbe o której nie będą wiedzieć bo inaczej będzie występować coś takiego: "nie mam kasy to sypne gościa za multichar'a i będe miał 10 zeta, a drugiego za wykoraystywanie bugów do swoich celów i będe miał już 18 zeta" itp.)

 

Ale sie rozpisałem, mam nadziejem że kumacie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...