Uzjel Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Od kilku dni YoYo Games na swoich kanałach społecznościowych podrzuca grafiki związane najprawdopodobniej z ich nowym projektem, tagując go #Time2MeetYourMaker. Analizując screeny możemy zobaczyć, że najprawdopodobniej GML zostanie w takiej samej formie w jakiej był, być może z ewentualnymi zmianami w przyszłości. Samo zarządzanie zasobami i być może kodem będzie się opierało na przepływach. Nie znamy żadnych konkretów ani dat. Więcej informacji nie możemy podać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Z jednej strony fajnie bo coś nowego,ciekawszy wygląd itp,a z drugiej strony nie fajnie bo musisz się przyzwyczajać na nowo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Jak widzisz po screenach, to poza innym interfejsem reszta zdaje się niewiele różnić - po prostu inaczej jest wyświetlany projekt. Jestem ciekaw, czy będą jakieś głębsze zmiany (przy premierze, lub w planach). Ja bym liczył na jakieś struktury albo obiekty, byłoby fajnie, ale na razie się nie zapowiada :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Ogólnie trzeba będzie prawdopodobnie od nowa kupować GMa, ale takie pogłoski od lat chodzą Fervi Edytowane 19 Października 2016 przez Uzjel Treść usunięta na prośbę Playtech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Nie będę nic kupował, GMS Pro wystarczająco dużo mnie kosztował :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 GM:S będzie wspierany jeszcze kilka lat. A ten raczej będzie na abonament miesięczny, pewnie 20$ miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Najlepszy byłby model biznesowy jaki obrało min. Unity. Darmowa wersja bez ograniczeń z watermarkiem z możliwością zarabiania na grach do (bodajże) 50 000$ a jak ktoś robi gry komercyjnie i zarabia więcej niż ten limit to płaci 75$/msc. Te 20$ to jednak całkiem sporo dla kogoś kto robi gry hobbystycznie albo dopiero startuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 GM:S będzie wspierany jeszcze kilka lat. A ten raczej będzie na abonament miesięczny, pewnie 20$ miesięcznie. :crying: 80zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 :crying: 80zł Granie w chmurze gdzie dają 3 rdzeniowego Xeona, grafikę Nvidii K280Q, 8GB ramu i 500GB Dysk i Windowsa 2012 Server - 40zł / msc Game Maker ... - 80zł / msc Zostać zrobionym w balona? Bezcenne Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Oczywiście byłoby warto, gdyby proponowali coś innego poza nowym GUI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jeżeli by było tak że wersja lite np pozbawiona całkowicie eksportu,ale z pełnią możliwości byłaby za darmo a dostęp do wszystkich eksportów 20$ miesiecznie to jestem jak najbardziej na tak.Ale opcja albo abonament albo nic zupełnie odpada.Weźmy mój przykład- przez rok bawiłem się i uczyłem GM zanim zabrałem za pierwszą grę, jakbym miał za ten czas płacić po 80zł miesięcznie,za hobby z którego przez pierwsze kilka miesiecy poza frustracją(czarna magia) nic nie wynikało-to dziękuje bardzo.Model abonamentowy mógłby się sprawdzić przy przejściu użytkowników GM do GM2 ale nowych na pewno odstraszy.A żeby starzy przeszli masowo na nowy to musi być bardzo poważna zmiana w możliwościach(np 3D na poziomie Unity;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Nie sądzę by to było na zasadzie płać 20$ albo nic nie dostaniesz. Bo by nie było przypływu nowych użytkowników. Musi być wersja darmowa teraz pytanie czy nie będzie za mocno ograniczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Tak tylko dodam. Jakiś czas temu jeden z blogów o Gm robił ankietę na temat modelu biznesowego GMa. System subskrypcji został bardzo ale to bardzo chłodno przyjęty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 I nie ma co się dziwić skoro bardzo duża część użytkowników GMa jest nieletnia bez pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Propos modeli sprzedaży, to uważam, że najlepszy dla użytkowników byłoby, aby używanie GMS2 i testowanie aplikacji było darmowe, a ostateczna kompilacja wymagała opłaty. I np. na każdy projekt opłata za kompilację. Trzeba byłoby zadbać oczywiście by ktoś na jeden projekt nie kompilował kilku, albo brać od każdej kompilacji, a nie od projektu(wtedy też za aktualizacje, bo to też wymaga kompilacji). Tylko patrząc na to, że niewielka część czasu spędzonego w GMie przekłada się na ostateczne wydanie gry, a możliwe, że większość użytkowników mimo długiego używania GMa nigdy żadnej nie wydała to byłoby to słabo opłacalne dla YYG. No, ale tak na prawdę prócz jednorazowej opłaty tak jak teraz to ciężko coś sensownego wymyślić, bo subskrypcje to porażka... Mogliby też np wydawać po prostu co roku nowego GMa i dzięki temu co roku od nowa zarabiać hajs. Czyli np wychodzi w czerwcu i do czerwca następnego roku aktualizację, a kolejne aktualizację już jako kolejnego GMa. Byłoby to chyba i dla nich i dla użytkowników najbardziej sensowne... Ale póki co możemy gdybać, a wszystko wskazuje niestety na abonament... Myślę że też fajną opcją byłby abonament dla wszystkich, ale bardzo niski. Np. 4-5$ miesięcznie, wtedy nawet ci "niedzielni" game devowie mogliby sobie na to pozwolić, a nawet osoby które dopiero uczą się tworzenia gier ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Niestety, albo na szczęście wszystko dąży do modelu subskrypcji. Aktualnie opłacam 12 czy 13 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ale gdzie tu to szczęściu Uzjel?Jakie sa plusy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Plusem na pewno jest to, że firma zajmująca się danym programem ma stały dopływ gotówki na rozwój tego programu. Drugim plusem jest również to, że otrzymujesz cały czas duże aktualizacje danego programu za free (nie musisz kupować na nowo). Minusem jest natomiast to, że nie masz tego programu na własność jest on tak jakby wypożyczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ja płacę za PHP Storma, to tylko edytor kodu, to samo mogę za darmo zrobić w notatniku, chociaż bez wspomagaczy i kolorowania kodu. GM oferuje jednak nieco więcej, więc abonament w podobnej cenie moim zdaniem nie byłby drogi. Aczkolwiek za PHP Storma płacę chyba 9.99$ miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Tylko ty pracujesz a zdecydowana większość userów GMa nie :) Więc to może się okazać jedną wielką klapą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 No cóż, może GM:S2 nie jest robiony dla tych niepracujących? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ale on ma nadal opinię tylko zabawki dla dzieci wśród developerów, kto by na to wydawał pieniądze :P Taką reputację będzie ciężko zmienić chociaż już jest trochę lepiej niż kilka lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 "Drugim plusem jest również to, że otrzymujesz cały czas duże aktualizacje danego programu za free (nie musisz kupować na nowo)" Ładne mi "za free" skoro co miesiąc płacisz W przypadku programów skierowanych do wąskiego grona expertów to system abonamentu jest w 100% dobry- GM to przede wszystkim dotarcie do casuali i namówienie ludzi którzy w ogóle z tematem nie mają nic wspólnego do łatwego i przystępnego wejścia w gamedev- taki człowiek w życiu nie będzie wchodził w abonamenty startując z poziomu "a co to jest?".Tak więc celem są starzy wyjadacze GM, tutaj kwestia- dlaczego mieliby zrezygnować z czegoś za co już raz zapłacili (niektórzy duże pieniądze) w zamian za coś w 90% zbliżonego i bynajmniej nie za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 GM już nie jest tylko dla "casuali" ale również, a w zasadzie przede wszystkim, dla indyków. Owszem nie każdy indyk zarabia na tym co robi, ale każdy do tego dąży, a jest ich od cholery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Wygląda na nowy edytor grafiki w którym widać podzielny ekran (można przybliżyć fragment obrazka) Widać strip animacji na górze, więc będzie się dało płynnie przemieszczać między indexami Widać prawdopodobnie ekran warstw po prawej stronie na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 ooo to mi się podoba B) GJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Aj zblurowali narzędzia no :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Żeby byyo spekulacje. Na pewno gdzieś tam w necie jest dyskusja w której ludzie analizują kształty ikon aby określić co będzie dostepne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Żeby byyo spekulacje. Na pewno gdzieś tam w necie jest dyskusja w której ludzie analizują kształty ikon aby określić co będzie dostepne. Jedno jest pewne, w pierwszym rzędzie od góry nie ma nic nowego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Października 2016 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Poza ulepszonym/zmienionym edytorem spriteów i roomów nie zapowiada się na nic ciekawszego. A szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się