Ignatus Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wiadomo,przecież to tylko szybka przeróbka screena żeby styl mniej więcej pokazać;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zaczynamy przeróbkę pierwszej planszy. Co sądzicie, w dobrym kierunku idziemy? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Na pewno lepiej niż było-przynajmniej oryginalnie się to prezentuje- tylko bezwzględna zmiana tekstury ziemii i drzew na 1 planie-szary niech zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Skojarzyło mi się z remakem Lode Runnera Sierry. Tak więc, dopasować platformy do tła i będzie ok myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak, platformy będą całkowicie wymieniane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 25 Stycznia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 actually paskudne, te korony drzew nie maja kompletnie ladu i skladu, plus za duzo szczegolow, nic nie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 No niestety, ale kompletnie nie widać teraz co się dzieje faktycznie w grze. Ale dużo lepiej. Może z innymi platformami będzie lepiej. Ewentualnie tylko zmienić barwy tego z tyłu, na jaśniejsze/ciemniejsze czy coś i gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Trzeba zmienić tą grafikę i będzie spoko.. Kolorystyka i spójność grafiki to podstawa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Platformy jeszcze troszkę do poprawy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 31 Stycznia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 o, ładnie, schludnie, jest postęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix_ Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Popieram, dużo lepiej... Ja bym jeszcze zaokrąglił platformy które są powyżej "ziemi" :) [edit] sry nie umiem czytać co pisze pod obrazkiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Poprawa na wielki plus, te platformy popraw jeszcze na mniej kanciaste i będzie świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Dużo ,dużo lepiej. Pokaż gif z gameplayu jakby wiev byłby 2x bliżej,coś mi się wydaje że mogłoby być dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Póki co robimy remake pierwszych 3 plansz. Postacie w kwestii graficznej również będą zmieniane i powiększane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Lutego 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 bardzo fajnie to zaczyna wyglądać, tylko trzeba popracować nad czytelnością, żeby postać i pierwszy plan wyraźnie odznaczał się od tła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Dokładnie, teraz postaci do rewolucyjnej zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam wszystkich bardzo serdecznie! :D Z tej strony Gibki Kaktus, Jeśli ktoś jest zainsteresowany, to może pojawić się na pyrkonie, gdzie będziemy mieli swoje stoisko ;) Pop poprawce map następne są postacie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 o, nie zauważyłem tego zrzutu ekranu wcześniej, a widać tu kolosalny progres w stosunku do poprzednich wersji. tylko czytelność faktycznie trzeba poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Do tego czasu poprawcie czytelność :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Wstępna wersja tła do gór, oraz nowy rozmiar postaci. Co sądzicie? Propozycje/sugestie/anythink? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Na tej górze, te bloczki kamieni nie mogą mieć wszystkie takiego samego wyglądu (+te zielone). Większa różnorodność jest potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 To akurat jeszcze ta stara wersja bloczków. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No to pozatym jest ######oza, a chmurki przy górach się poruszają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 15 Marca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 myslales nad zrobieniem kilku wersji kamieni i randomowaniu? w jakichs terrariach itp takie cos moze przejsc ale tu sa za duze tile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Zazwyczaj dobrym wyjściem jest mieć teksturkę wielkości 2 razy większej(lub 3 razy większej) od siatki aby powtarzalność nie była aż tak bolesna. Jeżeli to tileset to bez problemu. Jeżeli to wszystko to obiekty(czego cóż, odradzam) to zawsze można każdy kawałek walnąć w kolejnej klatce na zasadzie: [0][1] [2][3] (Cały kwadrat to tekstura 2x2 grid) I po prostu ustawić image_index zależny od pozycji: GML image_index = (x div szerokosc_siatki mod 2) + 2*(y div wysokosc_siatki mod 2); Oczywiście jeżeli tekstura jest szersza niż 2 kratki lub wyższa, zamieniasz 2 na odpowiednią liczbę, gdzie pierwsze dwie 2'ki to szerokość a ostatnia to wysokość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 @Suttiku, nie poruszają się, ale....prawdopodobnie będą ;) Nie myślałem nad tym, bo to i tak stara wersja, nowa będzie prawdopodobnie zupełnie inna :D I tak, tile, a nie obiekty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Nowy wygląd: Wojownik Ninja Strażnik Łucznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Wydaje mi się że poprzedni styl był znacznie lepszy, ten jest brudny i nijaki, poprzedni był hymm...bezpieczniejszy, prostszy i schludniejszy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Animacje wojownika ;) Zostały już niecałe 2 tygodnie do Pyrkonu, więc musimy się teraz nieźle sprężyć :D Taki styl już zostanie do końca. Jest bardziej szczegółowy a zarazem łatwy do animacji :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się