Threef Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Najpierw wybierasz czy cchesz uploadować na wersję produkcjyjną, betę czy alpha. Będziesz mieć specjalny formularz do uploadu aktualizacji. Tam dopiszesz co chcesz. Changelog zmian, wersję etc. Potem jak rzuciłeś na beta, albo alpha to możesz przenieść na produkcję. Najpierw wybierasz czy cchesz uploadować na wersję produkcjyjną, betę czy alpha. Będziesz mieć specjalny formularz do uploadu aktualizacji. Tam dopiszesz co chcesz. Changelog zmian, wersję etc. Potem jak rzuciłeś na beta, albo alpha to możesz przenieść na produkcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 A jak sprawa z aktualizacją i .ini ? Teoretycznie jak podczas testów na komórce instaluje nową wersję na poprzednią to postęp zostaje zachowany, google robi to inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Żeby uruchomić mikrotranzakcje na androidzie muszę mieć firmę? Właśnie w koncie develperskim mam "ustawienia sprzedawcy" gdzie bez danych firmy nie da się ruszyć- rozumiem że bez tego IAPP nie może ruszyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Tak samo jak sprzedając płatne aplikacje. Sprzedajesz produkt, świadczysz usługę więc musisz prowadzić odpowiednią działalność i odprowadzać podatki. W przypadku reklam nie musisz bo to dostawce reklam świadczy ci usługę i tylko płaci tobie za tę możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Rozumiem,dzieki.A orientuje się ktoś czy google zezwala na praktykę kliknięcie w baner=nagroda ? Kiedyś dawno,dawno temu czytałem gdzieś o banowaniu za takie praktyki (nie mam pojęcia niby dlaczego) ale teraz jak na złość nie mogę znaleźć żadnego info. Mam tu na myśli własny system-nie zautomatyzowany click=reward (zreszta nie znalazlem takiego).Swoją drogą tu pojawia się kolejne pytanie czy w momencie kiedy klikniemy w reklamę na ekranie GM odbiera to jako kliknięcie w grze ,czy to pusta akcja-tylko w sztucznym obrębie reklamy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H2S04 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Mam problem z kodem... Otóż po wejściu na torbę albo na plecak, zamiast usunąć plecak lub torbę usuwa mi bohatera... Dawno nie programowałem w game maker ale chyba wszystko napisałem dobrze. GML if place_meeting(x,y,o_bpack){ if global.backpack = false{ if global.bag = true{ if keyboard_check_pressed(ord("B")){ global.bag = false; global.backpack = true; with(other){ instance_destroy(); } instance_create(x,y,o_bpack); } } else { global.backpack = true; with(other) { instance_destroy(); } } } } if place_meeting(x,y,o_bag){ if global.bag = false{ if global.backpack = true{ if keyboard_check_pressed(ord("B")){ global.backpack = false; global.bag = true; with(other){ instance_destroy(); } instance_create(x,y,o_bpack); } } else { global.bag = true; with(other) { instance_destroy(); } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Kod masz umieszczony w graczu czy plecaku/torbie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H2S04 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Zrobiłem skrypt, który wsadziłem w step bohatera. EDIT: Zapomniałem napisać po co mi ten kod, chodzi głównie o zmianę spirte a raczej narysowanie na graczu kolejnego sprite torby lub plecaka, później jakoś to wykorzystam np. będzie mógł wziąć więcej amunicji itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Za dużo globali,to pewnie twój problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H2S04 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Wiesz, że dopiero zacząłem pisać i mam tylko 3 zmienne globalne? Jakoś nigdy z tym nie miałem problemu, zazwyczaj GMS robił mi psikusy, kiedy kod był dobry a nie chciał działać :/ Poza tym nigdy nie miałem problemu z dużą ilością zmiennych globalnych... Myślę, że dalej GMS robi mi psikusa (jak zawsze z resztą) i kod który powinien działać po prostu działać nie chce, chyba trzeba kupić GMS a nie jechać na darmowym :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Zawsze śmiecham jak ktoś pisze że "jego kod jest dobry, tylko to wina GM'a", i zawsze się okazuje że jednak kod chujowy. "other" nie działa z "place_meeting", temu usuwa obiekt w którym wykonujesz kod. E: Ogólnie to "other" działa tylko w event collision i wewnątrz "with". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Możesz zrobić tak, że masz var oth=collision_meeting() Albo jakiś inny kod sprawdzający kolizje, który zwraca ID obiektu, nie pamiętam które to. Sprawdź w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Sprawdź w dokumentacji. Pozwolę sobie zwrócić uwagę, że to marna porada, bo jakby ludzie sprawdzali dokumentacje byłoby tu ze 15 stron pytań mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Albo po prostu dodać dwa eventy kolizji z o_bpack i o_bag, najszybciej i mniej kodu. "collision_meeting" :psichix: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H2S04 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Wiecie co... Stworzyłem nowy projekt, napisałem to samo na próbę i działa... Już kilka razy tak miałem, że jakiś kod nie chciał działać, a po napisaniu go w nowym projekcie działał. Jednak u siebie w projekcie zrobiłem to w kolizjach i też jest ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Nie, nie działa. I nie ma prawa działać. Używasz GML with(other){ instance_destroy(); } wewnątrz bloku kodu który nie ma other. Silnik nie ma pojęcia do czego chcesz się odnieść i przez przypadek działa. Wszyscy zwracają Ci uwagę abyś przeczytał w dokumentacji jak działa collision_meeting(). Zrób to teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 collision_meeting() :psichix: :ranmus: :borek: :gnysek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 edie nam próbuje powiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak collison_meeting(). Przepraszam, zepsułem żart ;< Ale wszystkie funkcje zaczynające się na collision_ zwracają ID, już nie potrzebna dokumentacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 No popsułeś. A dopiero zaczynałem się bawić. A już w pełni poważnie. H2S04 musisz sprawdzać kolizję jakąś funkcją która zwraca ID tego z czym kolidujesz. Wtedy majac ID możesz zrobić tak: GML with(id_zapisane_w_zmiennej){ instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Używam GML display_get_width(); żeby sprawdzić wielkość ekranu i dostosować wielkość reklamy(banner).Jak jest powyżej 1200 to wrzucam duży. I teraz pytanie czy ma to sens? Czy może się zdarzyć urządzenie które będzie miało fizycznie mały ekran a bardzo dużą rozdzielczość i przez to wrzuce dużą reklamę która uniemożliwi rozgrywkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Tak. Nazywa się to DPI. Dla przykładu zwykły iPhone który ma 4 cale (?) ma większą rozdzielczość od mojego 16 calowego monitora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 GML globalvar controls; controls[0]=1 To nie będzie działać? Tablica stanie się lokalna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Jak to lokalna? Skopali coś w update? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Hmm... Zawsze myślałem że nie działa i tak ma być. A teraz się zapytałem bo myślałem że działa, ale nie tak jak powinno. Sytuacja wyglądała tak: - W jednym obiekcie robiłem globalvar i przypisywałem do tablicy dane. - W drugim obiekcie odnosiłem się do tej tablicy (jakby była globalna) ale nic się nie działo, nawet komunikatu błędu Okazuje się że w room wsadziłem nie ten obiekt co chciałem. Wszystko działa. Można tak robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Da radę jakoś accesorem odnieść się do id ds_mapy która jest zapisana w tablicy? Nie wiem może tak? Bo compilator błędu nie wywala. GML var X = 0; // first database item id gItem[X] = ds_map_create(); gItem[X[? "name"]] = "Sword"; Edit: Dobra nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Spróbuj może coś takiego: GML var X = 0; // first database item id gItem[X] = ds_map_create(); var map = gItem[X]; map[?index] = "Sword"; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 to by zadziałało ale zaciemnia kod :P Dobra to zostanę przy zwykłych funkcjach ds_map_add() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Pytanie dla wyjadaczy którzy już wydali gry mobilne. Jakie trzeba mieć PKD w działalności żeby móc robić mikrotranzakcje a grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Gre wydalem, ale bez mikrotranzakcji, postram sie pomoc na tyle na ile moge. Płatna gra to działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Natomiast mikrotranzakcja to oddzielny dział, gdyż mikrotranzakcja jest USŁUGĄ dostępu do dodatkowych możliwości aplikacji. To usługa premium. Wydaje się, że tylko jedna pozycja odpowiada temu: http://www.pkd.biz.pl/kod/96.09.Z Edit: bezpieczniej by bylo zaplacic za konsultacje z profesjonalista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się