Skocz do zawartości

Ignis


Deusald (Adamentium)

Rekomendowane odpowiedzi

Ignis.png


shortdes.png


Ignis to gra o pojedynkach magów. Jako jeden z 8 najpotężniejszych magów na świecie bierzesz udział w wielkim turnieju. Gra składa się z rund gdzie walczymy z innymi magami. Do dyspozycji dostajemy 24 zaklęcia z puli 100 dostępnych. Można poruszać się tylko na boki. Castowanie spelli jest w grze najważniejsze. Możesz kontrolować ścieżkę twoich pocisków. Twoje pociski mogą zostać zniszczone przez pociski przeciwnika. Musisz narysować najlepszą ścieżkę aby uniknąć zaklęć przeciwnika, przeszkód i trafić przeciwnego maga. Zaklęcia są dostępne z 4 dziedzin magii. Zniszczenia, życia, natury i sekretu. Każda z nich polega na innym stylu grania. Magowie zniszczenia zadają ogromne obrażenia. Magowie życia leczą się i bufują. Magowi natury tworzą przeszkody i zmieniają teren. Czarodzieje sekretni polegają na rzucaniu klątw. Ignis jest bardzo szybką grą. Jedna runda trwa od 3-5 minut. Można grać zarówno singleplayer jaki i multiplayer.

gamepleyvideo.png




Nie wszystko jest gotowe. Jest kilka bugów i pokazałem tylko 8 zaklęc. Ale myślę, że po obejrzeniu filmiku będziecie wiedzieli o czym jest moja gra.

Zapraszam po więcej informacji tutaj(szczególnie na stronę IndieDB):

1440292064_square-facebook.png 1440292068_youtube.png 1440292066_square-twitter.png
43836.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Bardzo fajnie wygląda, dziwię się, że nie ma tu więcej komentarzy ale to w końcu martwe forum.

 

Trochę kojarzy mi się z Magi, kojarzysz może tę gierkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie wygląda, dziwię się, że nie ma tu więcej komentarzy ale to w końcu martwe forum.

 

Trochę kojarzy mi się z Magi, kojarzysz może tę gierkę?

 

Tak :) Grałem w Magi od TeeGee :P Też myślałem, że będzie więcej komentarzy. Na tym forum zacząłem przygodę z tworzeniem gier i programowaniem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra bardzo ładna, jak pisali wcześniej, myślałem, że to ta gra od TeeGee. Wygląda ładnie, ale powinna być dużo dynamiczniejsza. Dużo dużo.

 

Dzięki ;) Właśnie też odczułem testując, że jeszcze trzeba przyspieszyć. Nałożyłem trochę ograniczeń jak budowałem demo bo sądziłem, że będzie za szybko. Teraz je wszystkie zdejmę i zobaczę czy będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja:

Zmieniłem poruszanie się. Teraz jest płynne. zdjąłem wszystkie ograniczenia. Można castować i ładować spelle podczas ruchu. Ulepszyłem efekty 4 zaklęć podstawowych. Szczególnie flasha. Starałem się go zrobić jak teleportację w Harrym Potterze :P

PS. Sorki za dublet posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś dodać jakiś dodatkowy tryb, że wszystko jest serio przyśpieszone. Tak bardzo bardzo. Dla doświadczonych graczy, którzy ogarną jak unikać i rzucać kombosy, to cud miód orzeszki, przejść do takiego trybu gdzie nagle wszystko się znów staje trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś dodać jakiś dodatkowy tryb, że wszystko jest serio przyśpieszone. Tak bardzo bardzo. Dla doświadczonych graczy, którzy ogarną jak unikać i rzucać kombosy, to cud miód orzeszki, przejść do takiego trybu gdzie nagle wszystko się znów staje trudne.

 

Hmm, mogę pomyśleć nad trybem ultra szybki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Efekty faktycznie lepsze, ale w tej formie co pokazałeś to ciężko ocenić, czy gameplay lepiej wygląda, musiałbyś z normalnej rozgrywki nagrać jak walczysz z drugim magiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Widzę jakiś potencjał dla tej gry ale mam wrażenie że coś tu brakuje, jakoś pusto jest. Samo strzelanie i unikanie hmmm.

spawnowanie minionów powinno być!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekty faktycznie lepsze, ale w tej formie co pokazałeś to ciężko ocenić, czy gameplay lepiej wygląda, musiałbyś z normalnej rozgrywki nagrać jak walczysz z drugim magiem

 

Nagram pełen gameplay jak zrobię wszystkie spelle z jednej dziedziny magii.

 

Widzę jakiś potencjał dla tej gry ale mam wrażenie że coś tu brakuje, jakoś pusto jest. Samo strzelanie i unikanie hmmm.

 

Spelli będzie więcej niż 100. Będzie dużo różnych spelli. Jak się gra to wcale nie czuć, że to tylko strzelanie i unikanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Siemanko. Mały update :P

 

Dawno nie było niczego nowego bo było trochę roboty na studiach. Ale teraz mam czas, więc projekt odżywa. Troszkę zmieniłem mechanikę, żeby rozgrywkę przyspieszyć jak tylko mogę.

 

Teraz spelle rzucamy w trybach. Tryby podstawowe nie wymagają już przytrzymania przycisku aby trzeba było wycelować. Animacja rzucenia zaklęcia jest szybka oraz da się rzucać zaklęcia podczas chodzenia. Jak przytrzymamy chwilkę przycisk rzucania zaklęcia możemy albo nagiąć tor lotu albo narysować go. Wszystkie zaklęcia są rzucane jako jeden z 12 trybów, więc wiadomo jak użyć zaklęcia i co się stanie po użyciu oraz gdzie, ponieważ celowniki są widoczne teraz w każdym trybie. Jak dokończę jeszcze kilka spelli to wrzucę filmik z pełnego gameplayu jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...