Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 GM ogólnie już tylko upada, raczej nic szczególnego nie będzie Najlepiej chyba pobrać w cholerę przykładów i przeanalizować Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Fervi: sam upadłeś - na głowę D: na przyszłość: jeśli chcesz serwować ludziom farmazony, popieraj je prosze argumentami, inaczej zaczne Cie banować za spam. cheers. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Fervi: sam upadłeś - na głowę D: na przyszłość: jeśli chcesz serwować ludziom farmazony, popieraj je prosze argumentami, inaczej zaczne Cie banować za spam. cheers. http://enigma-dev.org/forums/index.php?PHP...mp;topic=1655.0 Fervi Problem taki z GM, że Jojogłowi chyba myślą, że ich produkt to cud techniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Fervi, serio? Topic jaki dałeś tyczy się GMC, nie samego GM. :closedeyes: Nie dziwię sie że GMC 'umiera'! Twórcy którzy robią coś większego nie mają czasu postować na forum. Jedynym plusem tego mogłoby być trafienie do YYG Spotlight, ale o wiele łatwiej wysłać email. Jest tam za mało ludzi do których można trafić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Czy GM umiera - warto spojrzeć chociażby na GMClan, który nie ma (chyba, że się mylę) takiej popularności jak kiedyś Siedzą tu sami wyjadacze Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ale co popularność forum ma do produktu i tego jakie gry w nim powstają!? :stupid: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ale co popularność forum ma do produktu i tego jakie gry w nim powstają!? :stupid: Do tego jakie gry powstają - nic Ale popularność forum odzwierciedla popularność produktu (przede wszystkim informatycznego) Youtube jest popularniejszy od Vimeo GM jest popularniejszy od Enigma-dev Strony o Tibii - niegdyś bardzo popularne, teraz muszą się posiłkować reklamowaniem LoL'a i innych gier (bo Tibia upada) Liczba aktywnych użytkowników jest tu bardzo dobrym przykładem, im więcej jest aktywnych użytkowników, tym jest popularniejsza strona Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 A moim zdaniem GM oferuje coraz więcej. I coraz więcej jest firm które płacą grubą kasę za support dla nich. Poza Stable/Beta/EAP jest też wersja Custom dla firm takich jak Handy Games - o czym nieraz Russell pisał (tekstami typu: ask support to get internal version). GM stał się bardziej pro, więc mniej dzieci zgłasza swoje słabe WiPy na GMC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 A moim zdaniem GM oferuje coraz więcej. I coraz więcej jest firm które płacą grubą kasę za support dla nich. Poza Stable/Beta/EAP jest też wersja Custom dla firm takich jak Handy Games - o czym nieraz Russell pisał (tekstami typu: ask support to get internal version). GM stał się bardziej pro, więc mniej dzieci zgłasza swoje słabe WiPy na GMC. Pewnie, że nie dla dzieci - dzieci nie stać na wydanie 150zł za podstawową wersję GM Pytanie czy dla firm jest, to inne pytanie. Nie mogę mówić za rynek mobilny, bo nie wiem ile tam jest GM'a w GM'ie Ale na rynku komputerów GM nie wydaje się być popularny wśród firm Dodatkowo era gier 2D jest marginalizowana, dzisiaj się sprzedają gry FPS lub MMO w 3D (i to z hiper grafiką) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 pro to będzie jak wywalą klocki a obiekty będą mieć w eventach po prostu pole tekstowe do pisania kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 boże fervi, nie wychodź poza swoje tematy o linuksie i innej nerdozie, bo gówno wiesz o tym co się sprzedaje, a co nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 boże fervi, nie wychodź poza swoje tematy o linuksie i innej nerdozie, bo gówno wiesz o tym co się sprzedaje, a co nie Przepraszam, nie wiedziałem, że mamy tu do czynienia z szychą na arenie międzynarodowej Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Przepraszam, nie wiedziałem, że mamy tu do czynienia z szychą na arenie międzynarodowej Fervi Prawda jest taka że w GM da się napisać grę na której spokojnie będziesz kosił kasę przez rok wystarczy dobry pomysł i trochę chęci, wersja standard została dana za darmo jakiś czas temu, więc brak funkcjonalności nie jest problemem. Co do tutoriala to najlepiej poczytać forum zrobić Catch the Clowna, a potem spróbować napisać jakąś platformówkę, jak się czegoś nie wie to pytać, od tego jest to forum. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Prawda jest taka że w GM da się napisać grę na której spokojnie będziesz kosił kasę przez rok wystarczy dobry pomysł i trochę chęci, wersja standard została dana za darmo jakiś czas temu, więc brak funkcjonalności nie jest problemem. Ja nie twierdzę i nigdy nie twierdziłem, że gry tworzone w GM są słabe Problem jest w tym, że GM jako tako przymiera, to nie czas (obstawiam, że gdzieś koło 2005 do 2009 roku), w którym każdy gimbus się rejestrował na GMClanie i chciał zostać milionerem. Prawie wszyscy przesiadujący na GMClanie to elita z dawnych lat. Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Faktycznie. Firma przeniosła się do dwa razy większego biura i zatrudnia coraz więcej pracowników. Myślę, że tęsknią za gimbusami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Stycznia 2014 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dokładnie, to, że wykorzystują go profesjonaliści którzy potrafią sobie sami radzić z problemami i czytać manuala, więc mniej jest pytań nie znaczy, że GM schodzi na psy. Wręcz przeciwnie. Zresztą, jeśli Hotline Miami, Spelunky czy Stealth Bastard Deluxe coś Ci mówią, to będziesz wiedział czy GM jest słaby czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice2k1 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ej panowie pochwalcie sie jakimis swoimi gierkami fajnymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Profesjonaliści czyli kto? Z tych 3 gier, to znam Hotline Miami. Problem w tym, że bardzo wiarygodnym źródłem byłaby miesięczna ilość aktywacji GM'a, jeśli by rosła, oznacza to, że projekt jest popularniejszy Proszę mi nie mydlić oczu ;) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Problem jest w tym, że GM jako tako przymiera, to nie czas (obstawiam, że gdzieś koło 2005 do 2009 roku), w którym każdy gimbus się rejestrował na GMClanie i chciał zostać milionerem. Prawie wszyscy przesiadujący na GMClanie to elita z dawnych lat. Fervi Dobrze że jestem w elicie mimo że na GMC wypuściłem może ze 3 gry. Miło to słyszeć i chyba mnie to zmotywowało do następnego projektu. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dobrze że jestem w elicie mimo że na GMC wypuściłem może ze 3 gry. Miło to słyszeć i chyba mnie to zmotywowało do następnego projektu. ;P Dołączył: 23.07.2008 A czemu nie np. 2013? GM zaczął tracić na wartości (przynajmniej ja odczuwam takie notowania) i twierdzenie, że teraz jest profesjonalnym narzędziem dla elit jest przynajmniej w mojej opinii - dość śmieszne (ale nie neguję) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 takie życie gm traci na wartości, linux zyskuje Breivi k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Kocham takie tematy :popcorn: Kocham Gmclan I tak najlepszy GM jakiego miałem to 6.1 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Jak dla mnie najlepszą wersją gm to była 8. Po za tym moim zdaniem gm nie upada ale wręcz odwrotnie. Ile ma już exportów. Nie wiem w ogóle skąd takie stwierdzenie, że niby upada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 kocham takie ocenianie, która wersja GMa najlepsza :popcorn: compi twórca gier video poleca - GM 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 @fervi jestem gimbem, nie jestem wyjadaczem, siedzę w GM - teraz powiesz, że jestem wyjątkiem czuję się wyróżniony, kurczę fervą, wracaj na linuxa, chociaż na nim jako-tako się znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pszeciesz miałem kupowacz licencje na gymy studjo. :{ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Nauka czytania u co poniektórych wymaga powtórki Nie napisałem, że GM UPADŁ, a UPADA. Może upaść nawet kilka lat, aż UPADNIE całkowicie To samo mamy z tibią ona UPADA, sugeruję, że w ciągu kilku lat UPADNIE całkowicie i jest to możliwe Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Fervą logic : GM rozwijając się jednocześnie upada :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Fervą logic : GM rozwijając się jednocześnie upada :o Tibia też się rozwija, a jednak jak kiedyś serwery były przeciążone i stało się w kolejce, to teraz się zdarzają serwery, gdzie gra 40-60 osób (kolejka na serwer była wtedy, gdy w grze było ponad 900 osób ) Tibia straciła ponad 90% playerów od 2009 roku (może od 2007, na przestrzeni tych lat) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A co kogo Tibia obchodzi? (tzn. porównanie tego do GMa) Głównie nie oceniam gier po grafice ale Tibia samym wyglądem odrzuca, a że w necie jest mnóstwo MMO to się wcale nie dziwie że upada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi