Morro Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Jeszcze alphy nie ma a ty chcesz bete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 NIEWAŻNE, CHCĘ TO NA CO SIĘ ZAPISAŁEM I WIEM, ŻE DOSTANĘ BO MAM ZNAJOMOŚCI I WTYKI. PRAWDA?????????!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Października 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 nepotyzmu u nas nie będzie ; ) całkiem serio ;))) A alpha w listopadzie, wierze w losowanie, że kto się ma dostać ten się dostanie, póki co 400 zgłoszeń ponad, a miejsc tylko 100 w pierwszych testach :Pp Ale każdy kto na to się nie załapie trafi do closed bety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Października 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 po co ankieta sprawdzajaca kompetencje skoro bedzie glosowanie :/// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Czyli mam 25% szansy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Października 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 po co ankieta sprawdzajaca kompetencje skoro bedzie glosowanie :/// tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 po co ankieta sprawdzajaca kompetencje skoro bedzie glosowanie :/// Pewnie jak wylosuje się jakaś niekomptentna osoba będą losowali jeszcze raz. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Października 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 nie no z tym losowaniem to żartowałem, normalnie na podstawie ankiet dobierzemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Października 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Najprawdopodobniej tego jeszcze nie wiecie, ale w Gloriousie każda rasa będzie używała innego zasobu do wykonywania ######stych specjalnych skilli i ataków. Dla przykładu Scarrowie używają jako swojego zasobu "Vengeance" (zemsta), łączy się on z ich zasadą Bound of Blood (więzy krwi). Ciężkie warunki życiowe zmusiły ich do polegania na sobie i wzmocniły więzi między nimi. Im dłużej trwa bitwa i im więcej ich ginie tym stają się potężniejsi. I w ten sam sposób każda rasa będzie miała swój własny zasób, który wpływa bezpośrednio na jej styl gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 18 Października 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 z kazdego "nim" wywal "n" w opisie w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Października 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 The city of Cortwell is an iconic example of what happened to the Motherland after political reformations, couple of hundred years back. It used to be pretty straight-forward: there was this one fat Sultan that everyone had to respect and listen to, and if they didn't like it, they were exiled. It was less confusing. And now with all those 'political parties'... Basically, Cortwell is now in reigns of SUOE - Socialist Union of Order & Equality. It's an organization that wants to work 'for the people', giving every citizen a fair and equal life. They'll get you a job that actually pays somewhat decently, they'll make sure you have food to put on your table. On the other hand, they will also control everything. In return for their care, they want everyone to behave properly and be thankful to the party leader. That means attending weekly ceremonies, singing hymns, worshipping the party. As if those men in the executive cabinet were gods. And there?s no way of avoiding it. SUOE came up with their own special police forces called Militia. They are everywhere. On every street, every corner, someone is listening or watching you. Forget about freedom of speech. One bad look and you're a dead man. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 wujowe kodowanie bo apostrofy to znaki zapytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Zapowiada się coraz lepiej. Nie mogę się doczekać testów, lub jak się nie dostanę na nie, to wersji próbnej, czy czegoś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Panowie, to wygląda naprawdę dobrze. Cieszy mnie, że wyciągacie wnioski z Rune Masters. Trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 DObrze wiesz ANtY co myślę. :D DAWEJ TO!!!11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 :) Pierwsza broń frakcji Valrenay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 4 Listopada 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 quake mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Chyba nie ten klimat jak na quake. Ta broń trąci steampunkiem a nie sci-fi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 opis gry naszykowalim Dynamiczny świat online, zmieniający się na podstawie twoich akcji, dający każdemu szansę na zostanie królem. Nawet jeśli tylko na jeden dzień. Glorious: Companions w skrócie: Zamieszkaj w online świecie fantasy, który żyje własnym życiem Udowodnij skuteczność twoich taktyk na polu bitwy Poprowadź swoją frakcję do ekspansji i politycznej dominacji Dostosowuj umiejętności, ekwipunek i statystyki każdej swojej jednostki Pnij się w rankingu graczy obserwując rozwój swojej armiii Glorious: Companions to taktyczna gra online, inspirowana klasykami takimi jak Mount & Blade, Heroes of Might and Magic. Projektując grę czerpaliśmy również pomysły ze znanych gier bitewnych, takich jak Warmachine & Hordes, czy Warhammer Fantasy Battle. Nad tym projektem pracujemy już 4 lata, a nawet więcej jeśli liczyć prace nad samą mechaniką, która zaistniała już wcześniej w postaci systemu RPG. Grę zaczynasz jako Lord Commander jednej z frakcji świata Navarothu. Otrzymujesz podstawowe jednostki, wyposażenie i walczysz z innymi graczami, zdobywając wpływy w świecie gry. I, nieważne, czy pochodzisz z Królestwa Anderii, ziem dzikich Scarrów, czy też z jednego z Valrenayskich miast, każdy będzie miał szanse podbić świat. W Glorious: Companions możesz postawić przed sobą wiele różnych celi: dołączenie do jednej z ważniejszych rodzin, klanów, zwycięstwo w oblężeniu, rządzenie razem z innymi Głowami Rodów w Radzie Starszych, czy nawet zostanie królem i podejmowanie decyzji, które wpłyną na wszystkich graczy. Bitwy rozgrywa się w klasycznym, turowym systemie. Mechanika gry, która była testowana i projektowana przez lata, jest wymagająca, a jednocześnie satysfakcjonująca dla obu stron konfliktu. W grze znajdziesz wiele skomplikowanych aspektów, które możesz opanować, aby zdobyć przewagę na polu bitwy. Różne typy broni cechują się specyficznymi oddziaływaniami w zestawieniu z różnymi typami pancerza. Dzięki realistycznemu systemowi obrażeń możesz zabić przeciwnika pojedynczym mocnym uderzeniem lub osłabiać jednostki, zadając im poważne rany, znacznie obniżające sprawność w walce. Taktyka jest istotna nawet w fazie rozstawiania, gdyż błąd wykonany na początku rozgrywki może dać znaczną przewagę twojemu przeciwnikowi. Jednakże nie ma powodu do zmartwień! Będziesz miał dużo czasu na doskonalenie swoich umiejętności. Nawet jeśli zdarzy ci się przegrać bitwę, czy dwie, nadal będziesz cieszył się małymi sukcesami twoich żołnierzy. Być może Twój ulubiony łucznik trafi soczystego headshota? A może Twój potężny gladiator zmasakruje dwóch przeciwników w jednej szarży? Wszystko to wynagradzane oczywiście dodatkowymi punktami doświadczenia. Polecam śledzić projekt gry na oficjalnym Facebookowym fanpejdżu ;) btw co myślicie o frakcji typu undead z bohaterem nekromancerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 btw co myślicie o frakcji typu undead z bohaterem nekromancerem? Przez cały czas myślałem że macie wszystko przygotowane i (najważniejsze) rozplanowane, a teraz powoli raczycie nas możliwościami gry podczas gdy powstaje content... A tymczasem wymyślacie wszystko na bieżąco? :glare: Niedawno przez solidną robotę zyskaliście w moich oczach, ale teraz znów nie wiem co myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jak najbardziej nekromancja pasi. Tak jest to popularne, lecz jest to klasyka. Proponuję taką nekromancję jak w heroes'ie, zaś zamek to połączenie disciples II/heroes III. Jestem za i chciałbym ich potestować. O dobre byłyby takie wiwerny jak w Disciples jako najlepsze jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Przez cały czas myślałem że macie wszystko przygotowane i (najważniejsze) rozplanowane, a teraz powoli raczycie nas możliwościami gry podczas gdy powstaje content... A tymczasem wymyślacie wszystko na bieżąco? :glare: Niedawno przez solidną robotę zyskaliście w moich oczach, ale teraz znów nie wiem co myśleć. Eeeee... Czasem takie pierdoły napiszesz, że aż nie wiem, czy to na serio, czy może trollowanie jakieś. Wszystko jest rozplanowane z zasięgiem wielu miesięcy do przodu, ale to nie znaczy, że zamykamy się na propozycje z zewnątrz. Dodam, że rasa w stylu undeadów u nas niekoniecznie będzie sztampową rasą szkieletów i zombich, a po prostu może posiadać najistotniejsze cechy takowej frakcji. Chcemy poznać opinię ludzi, jeśli fanów takiego klimatu jest masa to warto by też było o nich pomyśleć. Sposób tworzenia gry community-driven development jaki zamierzamy wprowadzać ma takie plusy, że to czego jeszcze nie zrobiliśmy można dowolnie zmieniać, nie widzę powodu dla, którego przy pojawieniu się dobrego pomysłu na zmianę stać murem przy planach sprzed wielu miesięcy, po prostu nie ma ku temu żadnych argumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 to fakt przez zbyt sztywny plan proces tworzenia stałby się totalnie nudny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Ciekawą propozycją byłby taki podobny zamek undeadów do tego po lewej na tym screenie z dodatku HOTA do H III, czyli upadły zamek, jakiś upadły anioł etc. Look at this: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Upadlłe imperium ciekawy klimat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Przepraszam, ale takie głupie wrażenie odniosłem. Raczycie nas ładnie skomponowanym światem, 2 rasami które mają swoją historię w tym świecie. Prezentujecie nam nowe jednostki i bronie, niedawno wypuściliście trailer (sorry nie oglądałem) oraz zapowiedzieliście kolejną frakcję także z własną historią. Wszystko idealnie. Czekam na więcej, ale to ma być gra multiplayer, rywalizacja, obmyślanie taktyk... chciałem tu wkleić jakieś cytaty z twojego opisu gry ale chyba nie muszę. Totalnie tego nie kupuję. "community-driven development" dla tak ważnego punktu w designie gry? Wg mnie w tym momencie odeszliście od targetu "Hardcore Player Nerdów" Mechanika gry, która była testowana i projektowana przez lata Nie panowie, nie kupuję tego tekstu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Mechanika != 9 z kolejności rasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 nie do konca rozumiem jak fakt ze gra jest hardcorowa laczy sie z tym, ze gracze moga miec jakis wplyw na swiat gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Już nawet nie wiem co napisać, a zepsuty klawisz A na laptopie mi tego nie ułatwia. Nie widzicie zależności pomiędzy dodawaniem nowego contentu 'wg zachcianek graczy', a utrzymaniem wysokiego poziomu rozgrywki w "grze taktycznej"? :o Nie mówię że jedno wyklucza drugie, ale to powinno oznaczać redesign połowy gry... chyba że planujecie zrobić x typów jednostek i 'zmieniać grafiki' dla nowych frakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się