Skocz do zawartości

Zablokowane GM Studio Beta - Dyskusja


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

No, jest i kolejna wersja - tym razem w dokumentacji znajdziecie funkcje, które zostaną wywalone - w dziale Obsolete functions.

http://store.yoyogames.com/downloads/gmstu...tes-studio.html - info o bugach poprawionych w tej wersji, jest tutaj. Do czasu wydania pełnej wersji wyjdą jeszcze z 3-4 wersje, a potem - koniec darmowego testowania, zatem pospieszcie się lub odkładajcie kasę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jest i kolejna wersja - tym razem w dokumentacji znajdziecie funkcje, które zostaną wywalone - w dziale Obsolete functions.

http://store.yoyogames.com/downloads/gmstu...tes-studio.html - info o bugach poprawionych w tej wersji, jest tutaj. Do czasu wydania pełnej wersji wyjdą jeszcze z 3-4 wersje, a potem - koniec darmowego testowania, zatem pospieszcie się lub odkładajcie kasę :)

 

O! Bardzo przydatne. Bez tego musiałem zgadywać co nie działa i czy nie działa dlatego, że nie powinno, czy to bug. Szkoda, że wyleciały wszystkie variable_set/get i execute_string. Czasem się bardzo przydawały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to cieszy mnie, że tyle śmieci wyleciało. Trochę szkoda funkcji do zmiennych. Ale...

 

I niech w końcu przestaną dodawać wszędzie czarne tło. Kurde. Nie dość, że paskudne to coś mnie po prostu już trafia jak czytam. Będę chciał sobie coś wydrukować z dokumentacji i co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

W YYG jestem jedyną osobą, która używa "tradycyjnej" skórki od GM8.1, zamiast tej czarnej. Wszyscy się dziwią, dlaczego. Może powinniśmy zrobić ankietę na GMCLANie i potem podesłać im wyniki ? :P

 

Co do variable_get/set - to hm, one teraz wypadają, ale coś mi się wydaje, że Studio 2.0 będzie bardziej obiektowe i tam pojawią się akcesory, zatem funkcjonalność wróci. Runner w C++ jest już pisany z myślą o tym, jak napiszecie źle nazwę zmiennej, to wywala błąd "Error in function <set>" czy coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mówię o tych efektach, które da się uzyskać właśnie łącząc surface z tymi funkcjami. Postprocessy jakie exigo pokazał w swoim tech demie strzelanki.

auto drawing wyłącza się dla optymalizacji, tutaj mój przykład: https://gmclan.org/up539_12_postprocess.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Specjalnie dla ciebie, ten sam efekt, bez autodraw - ten sam FPS (ustawiłem w obu przykładach room_speed na 999 i dodałem do twojego draw_text(0,0,string(FPS)));

 

https://gmclan.org/up23_3_surface_test.html :) Metoda którą zaproponował Mike Dailly. Wiem, że u mnie nie ma tych czarnych pasków na krawędziach, ale to chyba akurat na plus można zaliczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dla ciebie, ten sam efekt, bez autodraw - ten sam FPS (ustawiłem w obu przykładach room_speed na 999 i dodałem do twojego draw_text(0,0,string(FPS)));

 

https://gmclan.org/up23_3_surface_test.html :) Metoda którą zaproponował Mike Dailly. Wiem, że u mnie nie ma tych czarnych pasków na krawędziach, ale to chyba akurat na plus można zaliczyć?

Twoje nie będzie blurować backgrounda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie mogę skompilować projektu pod żaden system.

Error : Exception : System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' or one of its dependencies. Nie można odnaleźć określonego pliku.
File name: 'System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089'
   at GMAssetCompiler.GMLCompile.Compile(GMAssets _assets, String _name, String _script, List`1& _errors, Boolean _expression)
   at GMAssetCompiler.GMAction.Compile(GMAssets _assets)
   at GMAssetCompiler.GMAssets.RemoveEventDND(String _name, String _actionName, GMEvent _ev)
   at GMAssetCompiler.GMAssets.RemoveDND()
   at GMAssetCompiler.IFFSaver.Save(GMAssets _assets, String _name)
   at GMAssetCompiler.Program.Main(String[] _args)

WRN: Assembly binding logging is turned OFF.
To enable assembly bind failure logging, set the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) to 1.
Note: There is some performance penalty associated with assembly bind failure logging.
To turn this feature off, remove the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].

Compile finished: 07:08:08
Compile finished: 07:08:08
Compile finished: 07:08:08

Wersja 1.0.183

 

EDIT: Instalacja .net framework 3.5 pomogła, trochę to głupie że nie działa na wyższych wersjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No raczej nie ma czegoś co mogło by to zastąpić. Można spróbować z DS_Mapami, ale to trochę zabawy. Po prostu w założeniach, to zły nawyk programistyczny, ale myślę, że w GM:Next powróci to jako gettery i settery.

 

EDIT: Instalacja .net framework 3.5 pomogła, trochę to głupie że nie działa na wyższych wersjach.

 

Zgłoszone, poprawione: http://bugs.yoyogames.com/view.php?id=3419

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Zapytam, jak dostanę odpowiedź to ją tu dam.

 

btw.

 

V1.0.187 out now. Fixes for package creation, and exporting to .zip along with many more fixes and addressed items.

 

No, to chyba już tworzenie apek będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...