Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Przed wakacjami. Dużo przed :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ooo, super nie moge się doczekać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Btw. stare bugi są już ponownie w bugtrackerze, co prawda nie przypisane do starych kont, ale są, więc jesli ktoś coś zgłosił i nie było poprawione, to wkrótce będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 No, jest i kolejna wersja - tym razem w dokumentacji znajdziecie funkcje, które zostaną wywalone - w dziale Obsolete functions. http://store.yoyogames.com/downloads/gmstu...tes-studio.html - info o bugach poprawionych w tej wersji, jest tutaj. Do czasu wydania pełnej wersji wyjdą jeszcze z 3-4 wersje, a potem - koniec darmowego testowania, zatem pospieszcie się lub odkładajcie kasę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Znacie może działający przykład z sound_add pod html5? Próbuję na wszelkie sposoby i ciągle przeglądarki wywalają błąd w skrypcie "brak definicji..", a tylko tą funkcję wywołuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No, jest i kolejna wersja - tym razem w dokumentacji znajdziecie funkcje, które zostaną wywalone - w dziale Obsolete functions. http://store.yoyogames.com/downloads/gmstu...tes-studio.html - info o bugach poprawionych w tej wersji, jest tutaj. Do czasu wydania pełnej wersji wyjdą jeszcze z 3-4 wersje, a potem - koniec darmowego testowania, zatem pospieszcie się lub odkładajcie kasę :) O! Bardzo przydatne. Bez tego musiałem zgadywać co nie działa i czy nie działa dlatego, że nie powinno, czy to bug. Szkoda, że wyleciały wszystkie variable_set/get i execute_string. Czasem się bardzo przydawały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 W sumie to cieszy mnie, że tyle śmieci wyleciało. Trochę szkoda funkcji do zmiennych. Ale... I niech w końcu przestaną dodawać wszędzie czarne tło. Kurde. Nie dość, że paskudne to coś mnie po prostu już trafia jak czytam. Będę chciał sobie coś wydrukować z dokumentacji i co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wtedy skończy ci się tusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Skopiujesz tekst do worda *zonk*. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 W YYG jestem jedyną osobą, która używa "tradycyjnej" skórki od GM8.1, zamiast tej czarnej. Wszyscy się dziwią, dlaczego. Może powinniśmy zrobić ankietę na GMCLANie i potem podesłać im wyniki ? :P Co do variable_get/set - to hm, one teraz wypadają, ale coś mi się wydaje, że Studio 2.0 będzie bardziej obiektowe i tam pojawią się akcesory, zatem funkcjonalność wróci. Runner w C++ jest już pisany z myślą o tym, jak napiszecie źle nazwę zmiennej, to wywala błąd "Error in function <set>" czy coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 redraw, refresh i auto drawing wywalili jezuu, to teraz nie będzie się dało robić wypasionych efektów jakie robi np exigo i propa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ... będzie można jeszcze lepsze, ale na to musicie poczekać ... wszystkie te 3 funkcje da się zastąpić korzystając z surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ja mówię o tych efektach, które da się uzyskać właśnie łącząc surface z tymi funkcjami. Postprocessy jakie exigo pokazał w swoim tech demie strzelanki. auto drawing wyłącza się dla optymalizacji, tutaj mój przykład: https://gmclan.org/up539_12_postprocess.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Specjalnie dla ciebie, ten sam efekt, bez autodraw - ten sam FPS (ustawiłem w obu przykładach room_speed na 999 i dodałem do twojego draw_text(0,0,string(FPS))); https://gmclan.org/up23_3_surface_test.html :) Metoda którą zaproponował Mike Dailly. Wiem, że u mnie nie ma tych czarnych pasków na krawędziach, ale to chyba akurat na plus można zaliczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Będzie mi brakować variable_get/set i execute string :(. Właśnie zdałem sobie sprawę, że bez tego nie da rady przeportować Cinders i całego mojego frameworka do Visual Noveli na GM Studio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 execute string bylo potrzebne(ponoć da się inaczej, aczkolwiek nie umiem), nie wiem czemu ściągnęli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Prawdopodobnie, zeby GML mógł być do kodu binarego kompilowany, zamiast do "maszyny wirtualnej". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Specjalnie dla ciebie, ten sam efekt, bez autodraw - ten sam FPS (ustawiłem w obu przykładach room_speed na 999 i dodałem do twojego draw_text(0,0,string(FPS))); https://gmclan.org/up23_3_surface_test.html :) Metoda którą zaproponował Mike Dailly. Wiem, że u mnie nie ma tych czarnych pasków na krawędziach, ale to chyba akurat na plus można zaliczyć? Twoje nie będzie blurować backgrounda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Będzie blurować wszystkie obiekty z depth pomiędzy -1000 a 1000. Może trzeba się więcej nakombinować, ale można ostatecznie uzyskać ten sam efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nie mogę skompilować projektu pod żaden system. Error : Exception : System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' or one of its dependencies. Nie można odnaleźć określonego pliku. File name: 'System.Core, Version=3.5.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' at GMAssetCompiler.GMLCompile.Compile(GMAssets _assets, String _name, String _script, List`1& _errors, Boolean _expression) at GMAssetCompiler.GMAction.Compile(GMAssets _assets) at GMAssetCompiler.GMAssets.RemoveEventDND(String _name, String _actionName, GMEvent _ev) at GMAssetCompiler.GMAssets.RemoveDND() at GMAssetCompiler.IFFSaver.Save(GMAssets _assets, String _name) at GMAssetCompiler.Program.Main(String[] _args) WRN: Assembly binding logging is turned OFF. To enable assembly bind failure logging, set the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) to 1. Note: There is some performance penalty associated with assembly bind failure logging. To turn this feature off, remove the registry value [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog]. Compile finished: 07:08:08 Compile finished: 07:08:08 Compile finished: 07:08:08 Wersja 1.0.183 EDIT: Instalacja .net framework 3.5 pomogła, trochę to głupie że nie działa na wyższych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Znaczy wcześniej na pewno miałeś 4.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 No. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Nic nie moge skompilować bo wszedzie uzywam funkcji które są przestarzałe (obsolete) i tyle. Wszystko jest wazne a najbardziej mnie denerwuje ze variable_global_get tez jest "przestarzałe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 raczej "porzucone" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 jak mam znaleźć coś żeby to zastąpić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 No raczej nie ma czegoś co mogło by to zastąpić. Można spróbować z DS_Mapami, ale to trochę zabawy. Po prostu w założeniach, to zły nawyk programistyczny, ale myślę, że w GM:Next powróci to jako gettery i settery. EDIT: Instalacja .net framework 3.5 pomogła, trochę to głupie że nie działa na wyższych wersjach. Zgłoszone, poprawione: http://bugs.yoyogames.com/view.php?id=3419 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Jak można zastąpić execute string? Przecież to baardzo przydatne było. #Edit O kurde, tysięczy post :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Ale nie pozwalało na kompilację do binarki, dzięki czemu trudniej gry zdekompilować i działają szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 O co chodzi z opcją "Compile in virtual machine"(czy jakoś tak) w ustawieniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Zapytam, jak dostanę odpowiedź to ją tu dam. btw. V1.0.187 out now. Fixes for package creation, and exporting to .zip along with many more fixes and addressed items. No, to chyba już tworzenie apek będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi