Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Wyszedł nowy update, sporo bugów naprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Zaraz poszukamy nowych :) Zaraz sprawdzę czy moje problemy z ekranem dotykowym minęły. Ale i tak najbardziej cieszę się z naprawienia przejścia do nowej lini :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Btw. w każdym update pojawiają się aktualizacje helpa, szkoda, ze chłopaki ich nie wyszczególniają. Na pewno poprawione zostały fragmenty o fizyce, obiektach, wektorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Nie siedzę za bardzo w temacie, ale kiedy będzie możliwe kupienie GM:Studio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Drugi kwartał 2012 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Dzięki! A gdy już bym kupił to co z kontem developerskim? Jest ono wymagane? Do czego jest mi potrzebne? Jak je utworzyć? Trzeba coś płacić? Wtf is that? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Konto developerskie apple jest wymagane, zeby móc stworzyć wykonywalną wersję gry i wgrać ją na iPhone / iPad. Ot, takie zabezpieczenie - dostajesz swój numer ID, i kazdy program który tworzysz, musi mieć ten numer ID, do tego numeru ID rejestrujesz urządzenie i tylko na tym urządzeniu można odpalac programy podpisane Twoim ID. Jak chcesz, aby produkt trafił do większej ilości osób, wprowadzasz go na rynek AppStore - skąd ludzie mogą go pobrać. Konto jest potrzebne też, żeby testować grę - aby wgrać YoYoRunner, musisz mu nadac swoje ID, inaczej go nie wgrasz. Rocznie kosztuje to 99$. Na androidzie konto developerskie jest dużo tańsze i do tego wymagane dopiero jak chcesz wrzucić grę do sklepu Android Market aka. Google Play. Testować na własnym telefonie z androidem możesz za free, jedyne co jest wymagane to kabel USB, darmowe SDK do pobrania z ich strony, oraz włączenie trybu dewelopera w ustawieniach telefonu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby z jednego komputera wgrac grę kolegom, cioci, babci i sąsiadce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Na przeszkodzie chyba stoi to że runner musi mieć stałe połączenie z komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Tak, muszą być w jednej sieci wifi. Androida mozna tez przez kabel USB odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Wielkie dzięki, że mi to wytłumaczyłeś Gnysku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 no cóż za wiele wysłanie błędu to mi nie pomogło stworzyłem nowy projekt i pustego rooma i nic :/ dalej błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ej a mam pytanko jak można zmienić tło i kolor game maker studio beta bo mnie ten czarny wkórza czy się nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 W ustawieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 poprawiają jakieś duperele a bugi z dllkami i surfaceami nadal są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 W ustawieniach. Ta a gdzie są te ustawienia bo nigdzie nie pisze opions czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 tam gdzie w poprzednich GMach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ta tylko że ja nigdy w poprzednich wersjach nie grzebałem i nie wiem gdzie powiec to dam spokój :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 File>preferences w prawym dolnym roku okienka masz skiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 poprawiają jakieś duperele a bugi z dllkami i surfaceami nadal są. Jakie bugi z DLLkami? One nie są obsługiwane, to nie jest bug. To jest usunięty ficzer. Z surface... tu tez kilka rzeczy się zmieniło, jeszcze nie wszystko jest w dokumentacji - musisz poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 No sorry ale uruchamiam pusty room a tam się jakiś dll sypie. Chyba od dźwięku. To samo było poprzednio zgłosiłem i nadal nie usunęli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ale co, masz DLL w grze? No to mówię, że nie działają... a ja jakiś inny DLL, to podaj jaki. Ew. wyeksportuj tę grę i zarzuć mi plik GMZ, obczaję, bo bugtracker jeszcze chwile nie będzie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Chodzi mi o ten w appdata Zgłaszałem to nie tylko ja. Akurat przed tym jak bug tracker padł zdążyłem zobaczy że moje zgłoszenie zostało do kogoś przydzielone, ale zapomniałem do kogo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 a co z moim problemem @gnysek ? jakieś wskazówki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Sprawdź jaką masz wersję, ew. podeślij mi plik GMZ (File>Export). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 v 1.0.114 a jak odpalam gm studio mam jeszcze taki błąd daje tak https://gmclan.org/uploader/634/Project3.rar nic mi nie działa nawet tutoriale czy dema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ah, Windows XP... masz już SP3 ? Mi to co przysłałeś działa. Sprawdź, czy jak włączysz "use physics" w obiekcie i wypełnisz te pola z dziwnymi cyframi zerami, to pójdzie. W poprzedniej wersji był pewien błąd i to moze się psuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Ej jeżeli jest zablokowane ,,Create Application" to mam rozumieć że w wersji darmowej beta nie można zrobić żadnej gry na android,windows,html5,iOS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Gdyby się dało, czy byłby sens tworzenia wersji płatnej? Można na tych platformach testować, nie można stworzyć wykonywalnej wersji którą mozna sprzedawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ah, Windows XP... masz już SP3 ? Mi to co przysłałeś działa. Sprawdź, czy jak włączysz "use physics" w obiekcie i wypełnisz te pola z dziwnymi cyframi zerami, to pójdzie. W poprzedniej wersji był pewien błąd i to moze się psuć. mam tak zrobiłem i dalej to samo -sadpinkieface- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 to musisz poczekać, aż miśki włączą znów bugtrackera i chłopaki będą dalej jechać z ticketami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi