taxi_driver Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jeszcze game makera 8.1 sie nie nauczylem nawet w 50 procentach! Powiedzcie czy do studia nauke trzeba zaczac znowu od zera? Jesli tak to wysiadam z tego szkockiego tramwaju. Czy moge na przyklad usiasc do studia i nie wiedzac ze to studio wpisac jakas gre ktora by chodzila na 8.1??? Mialem nadzieje ze tak bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 GML sie nie zmienia, moze kilka funkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ale co to że exeki są w tempie? Przecież to żaden bug. Tak jest od dawna w GM. EDIT: Pfffftt teraz to już w ogóle coś zepsuliście> https://gmclan.org/up539_6_bugff576.html Tylko Html5 mi się uruchamia Skasuj DLL i sprawdź czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Działa z tym że ikona myszki mi się zmienia na tą "myślącą/zajętą" Dopiero jak wyjdę mychą za ekran gry to jest normalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 W C++ jest taka z defaulta na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Surfacey są wyłączone czy coś? Nie da się po nim rysować, zawsze jest czarny i nie działają funkcje sprite_set_alpha_from_sprite, sprite_create_from_surface. keyboard_wait() też nie działa ale to zgłosiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Działają, ale muszą być mniejsze niż 1024px na PC. Problem znany, jak rysujesz na nich tekst, to wycina tło - znamy ten błąd, chłopaki będą naprawiać po GDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 mój surface ma wielkość 32x32 próbuję na nim narysować background, pobieram z niego kolory pixeli po kolei. ( to jest taki zastępczy edytor mapy bo jeszcze nie mam edytora map :P ) Każdy pixel zwraca 0 zdziwiłem się więc chciałem tego surfaca wyświetlić i faktycznie jest cały czarny. A w poprzednim update działało z tym że get_pixel nie zawsze zwracał dobry kolor ( bo surface był w niektórych miejscach zblurowany ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 czemu nie chce wczytywac plikow z zewnątrz jak włączam? To samo mam przy GM html5 a przedtem dzialalo, jakby plik exe tworzyl sie w innym miejscu niz reszta plikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Miałem to samo. Dodaj pliki jako include files. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 no chyba ocipieli ;| przeciez ja mam tam po min 200kilka plikow i mam je wszystkie niby pojedynczo dodawac? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie działa z katalogu nadrzędnego dla Projekt.gmx ? Nie sprawdzałem ostatniej wersji, bo tam DLLki nie chodzą, ale wczesniej własnie z tego katalogu mi to działało (a w HTML5 działa nadal). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Tak nie działa ani odczyt ani zapis. Próbowałem screen save zrobić normalnie bez ścieżki ( sama nazwa pliku ) i nigdzie nie zapisało nawet w tempie gdzie jest exek. z working_directory+"\" też zdaje się nie hulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 bo na iOS gra musi być jednym plikiem, nie można nic dołączyć - w grze nad którą teraz pracuję właśnie podobny problem był - to już ograniczenie platformy docelowej, a studio jest tak zrobione, że wszystkie wersje są ze sobą komatybilne i jak jakaś funkcjonalność gdzieś nie działa, to w pozostałych runnerach też jej nie ma (albo wcale, albo jest wyłączona do czasu rozwiązania problemu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jezu kto to wymyślił? Jak tak zostanie to nie ma mowy bym zechciał kupić studio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 to wymyśliło Apple, ale mam nadzieję, ze chłopaki znajdą na to sposób - w koncu grafiki jakoś do wykonywalnego trafiają, prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czekamy i się przyglądamy. Dziś spróbuję odpalić coś na iOS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Przecinki poprawiono w ostatnim buildzie, ale nie wiem kiedy ukaże się on publicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Da się jakoś wyciągnąć APK z grą tak, żeby nie trzeba było odpalać z komputera? Trochę to denerwujące, kiedy chcę pokazać komuś projekt i muszę trzymać aplikację włączoną. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jak odpalisz raz w runnerze, to potem gra działa tak długo, aż nie ubijesz runnera. Powrót do menu telefonu usypia aplikację, jeśli nie użyłeś game_end(); dla klawisza backspace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 to wymyśliło Apple, ale mam nadzieję, ze chłopaki znajdą na to sposób - w koncu grafiki jakoś do wykonywalnego trafiają, prawda ? Apple wymyśliło, że w GameMakerze na Windowsie się nie da plików wczytywać? Skubani! ;) Przecież to jasne, że na iOS trzeba by swoją grę przepisać, ale na Windows/Mac powinno działać po staremu, skoro składnia i reszta ta sama. Zresztą w poprzedniej wersji działało. GM Studio to miał być program multiplatformowy, a nie tylko do iOS/Androida do stopnia, w którym jak na tablecie coś nie zadziała, to na Windows też będzie zablokowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Tak jak powiedziałem, założenie jest takie, że jak coś działa pod Windowsem, to i pod androidem/iOS, dlatego w Studio niektóre rzeczy nie działają. Mi się to też nie podoba, ale co ja mogę poradzić ? -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Truj im o to dupę, bo to głupie jak cholera ;). Według tej samej logiki można by też wprowadzić ograniczenie rozdzielczości do takiej jaka jest na iPhonie. Przecież bez tego też nie będzie działać na każdej platformie :rolleyes: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Wyszedł nowy build. Naprawia ten przecinek cholerny ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Shil jest szczęśliwa :) PentaSphere działa na Androidzie :D Teraz mogę kontynuować pracę, wyszukując nowe błędy GMS, i szukać sponsora na pełną wersję programu! Hmm... a może YoYoGames się zainteresuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nadal nie wiem o co chodzi z tymi przecinkami :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jak stworzyłeś grę przed update (czyli w pierwszej wersji bety), to problemu z przecinkami nie było. @TeeGee: pewnie, że będę truł dupę, chciałbym Almorę móc w GM:Studio robić. Teraz używam HTML5 którego nie aktualizuję (żeby nie mieć fizyki, która z kolei nie działa w delphi... no i nie potrzebne mi dodatkowe inputy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie mam pojęcia dla czego, ale nie działa czcionka Courier New CE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 A ktoś już wie co zrobić z Portrait/Landscape w Androidzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jest crash gdy zdefiniuje się kolizję physics_fixture_set_collision_group() przed zdefiniowaniem kształtu To crashuje GML globalvar gFix; gFix = physics_fixture_create(); physics_fixture_set_collision_group( gFix, 1 ); physics_fixture_set_circle_shape( gFix, 16 ); physics_fixture_set_angular_damping( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_density( gFix, 1 ); physics_fixture_set_friction( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_linear_damping( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_restitution( gFix, 0.6 ); a to nie GML globalvar gFix; gFix = physics_fixture_create(); physics_fixture_set_circle_shape( gFix, 16 ); physics_fixture_set_collision_group( gFix, 1 ); physics_fixture_set_angular_damping( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_density( gFix, 1 ); physics_fixture_set_friction( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_linear_damping( gFix, 0.5 ); physics_fixture_set_restitution( gFix, 0.6 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi