Skocz do zawartości

Zablokowane GM Studio Beta - Dyskusja


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Since the last release our bug database had a catastrophic drive failure and our backup failed to recover properly, we are recovering the bugs from an alternate backup
To ta tablica o której pisał gnysek jest tym alternatywnym backupem? xD

 

No i mam problemy z Runnerem C++

DYlsC.png

Ale ten bug jest już zgłoszony naprawiony

Android Runner działa dobrze, ale to oznacza 2 minuty kompilacji za każdym razem -_-

 

Poza tym znak przejścia do nowej lini (#) jest teraz widoczny w postaci kwadracika. :) Może nadpisanie pomoże.

 

I chyba jest już system zarządzania wersją!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie powinienem tego mówić, ale na ścianie jest przyklejona kartka z napisem "compatibility with all DLLs (2 weeks)". Co oznacza, że DLLe wrócą, nie wiem tylko w której kolejności się za to chłopaki zabiorą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak sprawdzić iOS, ale dla Androida szybciej jest wykonać:

GML
if(YoYo_MouseX(0)>view_xview[0]+argument[0] and YoYo_MouseX(0)<view_xview[0]+argument[0]+argument[2]

and YoYo_MouseY(0)>view_yview[0]+argument[1] and YoYo_MouseY(0)<view_yview[0]+argument[1]+argument[3]

and YoYo_MouseCheckButtonPressed(0,mb_left))

Niż sprawdzać VirtualKey. Dla mnie to bardzo dobrze, bo teraz można też testować ekran dotykowy na Runnerze C++. I odradzam każdemu używania VK, chyba że naprawdę musi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie da się na wirtualnej maszynie Google. :( Trzeba urządzenie. Ale prawda jest taka że jak nie będziesz używać VK to wszystko będzie działać tak jak na C++. Pomijając największy bug. No jak chcesz możemy zrobić projekt w SVN (ale nie tym wbudowanym bo coś on ma problemy) tak jak gnysek opisał. Chcesz napisz PW/GG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie narzekam na Studio. Dlle naprawdę, nie są potrzebne. Chyba że do efektów ekranowych lub multi. Najbardziej kasowe gry takie jak angry birds można już zrobić bez rozszerzeń. Dziś może wstawię filmik z Warfogiem na tablecie.

 

#1 000 post!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Game Maker 9 będzie osobnym produktem, nie wyjdzie zbyt prędko i nawet będzie się nazywał inaczej, wyglądal inaczej i działał inaczej. Nawet GameMakerLanguage się zmieni i to sporo. GM:Studio to ostatni Game Maker w tej formie. Jak nie chcesz czekać ponad rok na program który na pewno tańszy nie będzie - kupuj teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Update wyszedł, czy jest lepiej ? Runner w C++ działa teraz lepiej, bo wczesniej były problemy z surface, ja na razie nie widziałem w nim problemów. Teraz się za bugi z HTMLa zabieramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Odnośnie GM Studio Beta HTML5 (btw ostatnio nabyłem licencję GMHTML5):

Czy wyświetlają się wam polskie znaki po użyciu zmodyfikowanej czcionki (np font0) oraz funkcji rysującej draw_text?

Bez zmiany czcionki jest dobrze, ale po zmianie nie potrafię dopasować character_set (w oknie podglądu w edytorze czcionki polskie znaki się wyświetlają, ale juz po wyświetleniu w html5 nie). Ostatnio dwa inne błędy zgłosiłem, które dostaly status 'assigned', ale co do tego problemu to nie jestem pewny czy czasem nie portrafę czcionki ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, a czemu w Studio HTML5 nie działają prawidłowo funkcje mp_grid?

Pod windowsem wszystko śmiga, a pod html5 jak wyświetlę mp_grid_draw to przeszkody są porozrzucane, a funkcja mp_grid_path nie bangla :crying:.

screens: mp_grid_draw porównanie html5 i windows

 

Pod HTML5 trzeba inaczej mp_grid tworzyc?

GML
mp_grid_create(0, 0, (room_width / 40), (room_height /40), 40, 40)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnysek, a wiesz jak się pozbyć ładowania particles gdy się ich w ogóle nie używa?

Pod debuggerem widać jak dla np. pustego rooma są ładowane:

"

Loading: html5game/particles/IDR_GIF2.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF3.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF4.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF5.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF6.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF7.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF8.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF9.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF10.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF11.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF12.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF13.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF14.png

Loading: html5game/particles/IDR_GIF15.png

"

A bez folderu particles gra nie będzie działać pod np. Operą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...