Threef Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 bugs.yoyogames.com znów działa i zgłaszam zaraz że # w draw_text() nie działa jak powinno. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A ja nie mogę się zalogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Jest informacja że trzeba założyć nowe konto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Z radością informuję, że Turris i nowy Warfog działają na androidzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Since the last release our bug database had a catastrophic drive failure and our backup failed to recover properly, we are recovering the bugs from an alternate backupTo ta tablica o której pisał gnysek jest tym alternatywnym backupem? xD No i mam problemy z Runnerem C++ Ale ten bug jest już zgłoszony naprawiony Android Runner działa dobrze, ale to oznacza 2 minuty kompilacji za każdym razem -_- Poza tym znak przejścia do nowej lini (#) jest teraz widoczny w postaci kwadracika. :) Może nadpisanie pomoże. I chyba jest już system zarządzania wersją! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 a czy kiedyś będą działać dlle z folderu i wczytywanie przez sprite_add ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Nie powinienem tego mówić, ale na ścianie jest przyklejona kartka z napisem "compatibility with all DLLs (2 weeks)". Co oznacza, że DLLe wrócą, nie wiem tylko w której kolejności się za to chłopaki zabiorą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Nie mam jak sprawdzić iOS, ale dla Androida szybciej jest wykonać: GML if(YoYo_MouseX(0)>view_xview[0]+argument[0] and YoYo_MouseX(0)<view_xview[0]+argument[0]+argument[2] and YoYo_MouseY(0)>view_yview[0]+argument[1] and YoYo_MouseY(0)<view_yview[0]+argument[1]+argument[3] and YoYo_MouseCheckButtonPressed(0,mb_left)) Niż sprawdzać VirtualKey. Dla mnie to bardzo dobrze, bo teraz można też testować ekran dotykowy na Runnerze C++. I odradzam każdemu używania VK, chyba że naprawdę musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 napisalbym cos na androida, ale nie mam na czym sprawdzac :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 No właśnie nie da się na wirtualnej maszynie Google. :( Trzeba urządzenie. Ale prawda jest taka że jak nie będziesz używać VK to wszystko będzie działać tak jak na C++. Pomijając największy bug. No jak chcesz możemy zrobić projekt w SVN (ale nie tym wbudowanym bo coś on ma problemy) tak jak gnysek opisał. Chcesz napisz PW/GG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Ja tam nie narzekam na Studio. Dlle naprawdę, nie są potrzebne. Chyba że do efektów ekranowych lub multi. Najbardziej kasowe gry takie jak angry birds można już zrobić bez rozszerzeń. Dziś może wstawię filmik z Warfogiem na tablecie. #1 000 post! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 oO, pobrałem nową wersję i widzę, jest sporo zmian których nawet w wewnętrznej wersji nie było... to dla tego chłopaki tyle dni nie robili builda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Tak sporo zmian. A już widzę że v1.0.130 się szykuje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 W ostatnich wersjach doszła wersja exportowania na Maca 2 pytania z mojej strony. Czy osoby które wcześniej miały GM4MAC dostaną to rozszerzenie automatycznie? Oznacza to że GM4MAC nie będzie już aktualizowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 To chyba będzie w standardzie Studia, w tej najtańszej opcji. No i tak, wersja na maca nie będzie już aktualizowana do czasu wyjścia GM9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 To chyba będzie w standardzie Studia, w tej najtańszej opcji. No i tak, wersja na maca nie będzie już aktualizowana do czasu wyjścia GM9. Apropo GM9 to kiedy wyjdzie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Jak skończą się prace nad Studio, to dopiero powstanie roadmapa i lista rzeczy do zmian. Styczeń za rok dla pierwszego demo, to najwczesniejszy termin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ja już nie wiem czy kupować jakiegoś GMa czy może poczekać a potem kupić, wszystko to takie zakręcone, że nie ma na co się zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Game Maker 9 będzie osobnym produktem, nie wyjdzie zbyt prędko i nawet będzie się nazywał inaczej, wyglądal inaczej i działał inaczej. Nawet GameMakerLanguage się zmieni i to sporo. GM:Studio to ostatni Game Maker w tej formie. Jak nie chcesz czekać ponad rok na program który na pewno tańszy nie będzie - kupuj teraz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Update wyszedł, czy jest lepiej ? Runner w C++ działa teraz lepiej, bo wczesniej były problemy z surface, ja na razie nie widziałem w nim problemów. Teraz się za bugi z HTMLa zabieramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie, Odnośnie GM Studio Beta HTML5 (btw ostatnio nabyłem licencję GMHTML5): Czy wyświetlają się wam polskie znaki po użyciu zmodyfikowanej czcionki (np font0) oraz funkcji rysującej draw_text? Bez zmiany czcionki jest dobrze, ale po zmianie nie potrafię dopasować character_set (w oknie podglądu w edytorze czcionki polskie znaki się wyświetlają, ale juz po wyświetleniu w html5 nie). Ostatnio dwa inne błędy zgłosiłem, które dostaly status 'assigned', ale co do tego problemu to nie jestem pewny czy czasem nie portrafę czcionki ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xedom Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 @up Właśnie chciałem o to zapytać :P Jest jakiekolwiek rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Czekać. Gnysek niedawno pisał, że jest z tym problem w wersji HTML5. Jak i również wczoraj pisał, że teraz się biorą za poprawianie jej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tak, problemem jest eksport czcionki do pliku PNG. Po prostu eksportowana jest defaultowa, zamiast ta z ASCII danego komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 No nie, a czemu w Studio HTML5 nie działają prawidłowo funkcje mp_grid? Pod windowsem wszystko śmiga, a pod html5 jak wyświetlę mp_grid_draw to przeszkody są porozrzucane, a funkcja mp_grid_path nie bangla :crying:. screens: mp_grid_draw porównanie html5 i windows Pod HTML5 trzeba inaczej mp_grid tworzyc? GML mp_grid_create(0, 0, (room_width / 40), (room_height /40), 40, 40) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 W najbliższych aktualizacjach będą poprawki do wersji HTML5. Cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś, razem z przykładem na stronie bugs.yoyogames.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Gnysek, a wiesz jak się pozbyć ładowania particles gdy się ich w ogóle nie używa? Pod debuggerem widać jak dla np. pustego rooma są ładowane: " Loading: html5game/particles/IDR_GIF2.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF3.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF4.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF5.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF6.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF7.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF8.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF9.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF10.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF11.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF12.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF13.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF14.png Loading: html5game/particles/IDR_GIF15.png " A bez folderu particles gra nie będzie działać pod np. Operą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Podmień na obrazki png 1x1 px ;) Tak naprawdę to nie wiem, ale z racji, że siedzimy teraz nad HTMLem, jutro dopytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ej a gm studio kiedy będzie pełna wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi